mitä siinä lauletaan juuri ennen kun tulee "Maria" ... sanooko jotain en ole se maria tai et ole ? argh...
Maria kappaleen sanoista
8
1198
Vastaukset
- Kuullut
Mun mielestä Paula laulaa: "En mä ole Maria..." Se tulee kyllä niin nopeasti, etten ole ihan varma. Mutta näin olen kuullut.
- Paula-fani
no, mielestäni laulaa ihan, että *en ole Maria*.
Mutta itse haluaisin tietää, mitä Paula laulaa ennen sanaa enkelten ( jos siinä sitäkään sanaa on, mielestäni kyllä on) siis...enkelten, kadotinko rakkauden, tai jotain sellaista. - millään
Oon itsekin yrittäny kuunnella mitä siinä sanotaan mut tulee tosiaan niin nopeasti että ei pysty sanomaan... Jään mielenkiinnolla seuraamaan josko tänne ilmestyisi joku joka tietää...
- 1987
millään kirjoitti:
Oon itsekin yrittäny kuunnella mitä siinä sanotaan mut tulee tosiaan niin nopeasti että ei pysty sanomaan... Jään mielenkiinnolla seuraamaan josko tänne ilmestyisi joku joka tietää...
kertaan kuunnelleena :) voisin sanoa että en ole maria ja tarinoista enkelten.
- 1987
1987 kirjoitti:
kertaan kuunnelleena :) voisin sanoa että en ole maria ja tarinoista enkelten.
tarinoissa enkelten
- edellisen kanssa
1987 kirjoitti:
tarinoissa enkelten
Kyllä siinä munkin mielestä just noin sanotaan.
- Henkka
Paula-fani kirjoitti:
no, mielestäni laulaa ihan, että *en ole Maria*.
Mutta itse haluaisin tietää, mitä Paula laulaa ennen sanaa enkelten ( jos siinä sitäkään sanaa on, mielestäni kyllä on) siis...enkelten, kadotinko rakkauden, tai jotain sellaista.tarinoissa enkelten, kadotinko rakkauden, tietää vain maria...?
kai?
- tyhmempi
Nyt monen kerran jälkeen kaiuttimien vierestä kuunnellut ja se tosiaan sanoo ensin että "en ole maria...." ja toisessa osuudessa sanoo että "tietää vain maria" hihihi.. kiitos kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296