kaapeli laajakaistan nopeus

thomson modeemi

minulla pitäisi olla yhden megan nopeus, mutta nopeus mittarin mukaan se on yli yhden megan.

kuuluuko se olla yli vai alle?

6

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska pellava

ainakin täällä soneralla se on vain maximissaan 876. mutta ei sen kyllä pitäisi olla yli huippunopeuden eli yhden megan jos maksat vain yhdestä megasta. ainakin täällä soneralla ei olisi mikään ihme vaikka seuraava kuukausimaksu olisikin kahdesta megasta vaikka sopimuksessa on sovittu yksi mega

• thomson modeemi

kyllähän kaikki sen soneran tietää!

mutta DNA pelittää yli megankin.

• sarmander
        thomson modeemi kirjoitti:

kyllähän kaikki sen soneran tietää!

mutta DNA pelittää yli megankin.

kaapeli laajakaista yhteys on erittäin herkkä pätkimisille. paljon herkempi kuin ADSL modeemi, kaapeli modeemin tärkein piirre on sen nopeus, liian alhainen nopeus on luonnollisesti hidas ja turhauttava, kun taas yli suuri nopeus huippuarvoon nähden mikä sinulla on niin liian nopea ja voi aiheuttaa kaapeli laajakaistan alasajon. minulla täällä mietoisissa on DNA:n kaapeli ja hyvin toimii kun nopeus on 894

• thomson modeemi
        sarmander kirjoitti:

kaapeli laajakaista yhteys on erittäin herkkä pätkimisille. paljon herkempi kuin ADSL modeemi, kaapeli modeemin tärkein piirre on sen nopeus, liian alhainen nopeus on luonnollisesti hidas ja turhauttava, kun taas yli suuri nopeus huippuarvoon nähden mikä sinulla on niin liian nopea ja voi aiheuttaa kaapeli laajakaistan alasajon. minulla täällä mietoisissa on DNA:n kaapeli ja hyvin toimii kun nopeus on 894

muutaman kerran on pätkinyt. miksi se on nopeampi kuin 1 mega? voiko operaattori vaikuttaa siihen nopeuteen?

• sibby
        thomson modeemi kirjoitti:

muutaman kerran on pätkinyt. miksi se on nopeampi kuin 1 mega? voiko operaattori vaikuttaa siihen nopeuteen?

tapahtui soneran kaapeli verkossa, soitin soneraan ja valitin että yhteys pätkii ja kerroin että se on liian suurella. lupasit alentaa nopeutta, mutta lupaus piti tälläkertaa ja laskivat nopeuden nollaan, sillä seuraavana päivänä kun tein nopeus testin näytti se nollaa ja nettiin ei päässyt lainkaan, soitin jälleen soneralla ja aivan oikein he olivat laskeneet nopeuden, mutta olivat laskeneet sen nollaan eli tehottomaksi netti käyttöön.

sanoin heille että nostakaa nyt se takaisi siihe yhteen megaan, mutta soneralta sanottiin että mikäli haluat nostaa nopeutta niin se maksaa 87 euroa. selitin sitten että minulla oli alunperin yhden megan nopeus ja he laskivat sitä että testattaisiin toimiiko pienemmällä.

soneralta tyrmistyttiin kun kerroin tämän heille, sanoivat että ei voi olla mahdollista että meiltä on laskettu nopeutta ilman maksua, kyllä teidän olisi pitänyt maksaa se 57 euroa nopeuden alennus maksusta.

tämän tempauksen jälkeen meni hermot soneraan ja vaihdoin DNA kaapeliin.

• sibby
        sibby kirjoitti:

tapahtui soneran kaapeli verkossa, soitin soneraan ja valitin että yhteys pätkii ja kerroin että se on liian suurella. lupasit alentaa nopeutta, mutta lupaus piti tälläkertaa ja laskivat nopeuden nollaan, sillä seuraavana päivänä kun tein nopeus testin näytti se nollaa ja nettiin ei päässyt lainkaan, soitin jälleen soneralla ja aivan oikein he olivat laskeneet nopeuden, mutta olivat laskeneet sen nollaan eli tehottomaksi netti käyttöön.

sanoin heille että nostakaa nyt se takaisi siihe yhteen megaan, mutta soneralta sanottiin että mikäli haluat nostaa nopeutta niin se maksaa 87 euroa. selitin sitten että minulla oli alunperin yhden megan nopeus ja he laskivat sitä että testattaisiin toimiiko pienemmällä.

soneralta tyrmistyttiin kun kerroin tämän heille, sanoivat että ei voi olla mahdollista että meiltä on laskettu nopeutta ilman maksua, kyllä teidän olisi pitänyt maksaa se 57 euroa nopeuden alennus maksusta.

tämän tempauksen jälkeen meni hermot soneraan ja vaihdoin DNA kaapeliin.

mainitaan nyt vielä että tänään tuli soneralta heinäkuun kuukausi maksu vaikka irtisanoinkin soneran jo toukokuun alussa. ymmärrän kyllä että heillä on voinut sattua virhe, mutta sitä en ymmärrä nopeudekseni oli mainittu 8 meganen ja ADSL yhteys, eikä minulla ole koskaan edes ollut soneran ADSL yhteyttä ja nopeuskin oli vain se 1mega.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe