Rahoituskonsultointi D-Capital Oy

onks tietoa

Rahoituskonsultointi D-Capital Oy, millainen yritys. Tunteeko kukaan?

7

5028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työlainen

Mulle tuli tällaisen yrityksen Y-tunnuksella palkka, Pestikolmio on siirtynyt tuohon tai jotain.

• Taustoja

Olen ymmärtänyt, että Pestikolmio Oy ja sen työntekijät ovat yrityskaupalla siirtyneet D-Capitalin palvelukseen. Ko. firmaa vetää hemmo, joka käyttää nimeä Vito Salvano. Aiemmin hänet on kuulemma tunnettu nimellä Vesa-Pekka (Veli-Pekka ?) Savolainen. Kannattaa vaikka googlettaa "vito salvano", löytyy taustaa. Tuntuu olevan talous(rikos)alan ammattimiehiä. Itsekukin voi tykönään päätellä, kannattaako tämän kaverin tai hänen edustamansa yrityksen kanssa olla missään tekemisissä.

• googlettaja
        Taustoja kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että Pestikolmio Oy ja sen työntekijät ovat yrityskaupalla siirtyneet D-Capitalin palvelukseen. Ko. firmaa vetää hemmo, joka käyttää nimeä Vito Salvano. Aiemmin hänet on kuulemma tunnettu nimellä Vesa-Pekka (Veli-Pekka ?) Savolainen. Kannattaa vaikka googlettaa "vito salvano", löytyy taustaa. Tuntuu olevan talous(rikos)alan ammattimiehiä. Itsekukin voi tykönään päätellä, kannattaako tämän kaverin tai hänen edustamansa yrityksen kanssa olla missään tekemisissä.

Netin mukaan kaveri omistaa myös Kebab-Centerin Hesassa.

Kebab-Center Oy

Lapinlahdenk. 9 /Vito Salvano
        00180 HELSINKI

Lienee kai sama henkilö.

• juristiopiskelija..
        Taustoja kirjoitti:

Hesarissa oli viime vuodelta uutinen tästä kaverista, puhetta oli että on toiminut yritysten saattohoittajana, josta oli eilisessä silminnäkijässä juttu. Oli saanut pitkän vankilatuomion, joten miten voi vielä perustaa yrityksen.

• morttiv

Joka Viton tuntee, pakoon äkkiä. On ammatti huijari, Lestadiolaiskodin kasvatti ja vaarallinen yksilö.

• Anonyymi
        morttiv kirjoitti:

Joka Viton tuntee, pakoon äkkiä. On ammatti huijari, Lestadiolaiskodin kasvatti ja vaarallinen yksilö.

Älä nyt karkuun juokse Vitoa, mukava kaveri se on, jos annat huijata itseäs niin katso peiliin. Mitä haet tuolla lesta taustalla? Jos minä huijaan sinua , niin kirjoitatko että olen ev. lut taustainen juoskaa karkuun, vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt karkuun juokse Vitoa, mukava kaveri se on, jos annat huijata itseäs niin katso peiliin. Mitä haet tuolla lesta taustalla? Jos minä huijaan sinua , niin kirjoitatko että olen ev. lut taustainen juoskaa karkuun, vaarallinen.

Kannataa juosta kaikkia uskovaisia suomessa pakoon, tänne jää sit pari miljoonaa uskovaista ja näin lähtee suomi nousuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7525
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3665
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2436
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40