Siis se rekkakuski joka ajoi Salkkareissa Hanna päälle!! Vaadin päitä vadille!
Kuka on juuri SE rekkakuski
14
1959
Vastaukset
- tietää
Missä päin se Salkkarit sijaitsee?
- Pepe
Nii ja mikä eläin se Hanna on?
- Tiiseli-Jussi
Onkohan se jokin saaristokunta? Itse en ole ainakaan siellä päin liikkunut.
- telkkariohjelma
Tiiseli-Jussi kirjoitti:
Onkohan se jokin saaristokunta? Itse en ole ainakaan siellä päin liikkunut.
Vähän te hei ootte tyhmiä. Ei se salkkari oo mikään paikka vaan se on telkkariohjema. Ja se Hanna ei oo eläin, se on sen sarjan henkilöhahmo. Kumma miten voi vielä olla näin tietämättömiä ihmisiä.
- töllöttimen omistaja
telkkariohjelma kirjoitti:
Vähän te hei ootte tyhmiä. Ei se salkkari oo mikään paikka vaan se on telkkariohjema. Ja se Hanna ei oo eläin, se on sen sarjan henkilöhahmo. Kumma miten voi vielä olla näin tietämättömiä ihmisiä.
>Ei se salkkari oo mikään paikka vaan se on
>telkkariohjema.
Se on se salaiset kansiot eli x-files.
Se tulee aina tiistai-iltana MTV3:selta kymppiuutisten jälkeen.
Eipä noita kerkiä rekkamiehet katsomaan. - hoopo!!!!!
töllöttimen omistaja kirjoitti:
>Ei se salkkari oo mikään paikka vaan se on
>telkkariohjema.
Se on se salaiset kansiot eli x-files.
Se tulee aina tiistai-iltana MTV3:selta kymppiuutisten jälkeen.
Eipä noita kerkiä rekkamiehet katsomaan.ÄÄliöö.. Ei se mikään x-files ole, se on salatut elämät..
- pöllikuski
eikö se Hanna ajanu sen rekan alle...eikä rekka sen päälle???! vai miten se meni...?
- Urakka Uolevi
Se ei Hanna ollenkaan aatellut mitä teki kun se sen rekan alle ajoi.
Toivottavasti oli sillä rekka-kuskilla vakuutukset kunnossa, että ei tuu taloudellisia vaikeuksia moisen ajo taidottoman hyypiön takia.
Hanna ajoi sinne rekan alle, mokoma ei ajattele ketään muuta kuin itseään. - Pepe
Urakka Uolevi kirjoitti:
Se ei Hanna ollenkaan aatellut mitä teki kun se sen rekan alle ajoi.
Toivottavasti oli sillä rekka-kuskilla vakuutukset kunnossa, että ei tuu taloudellisia vaikeuksia moisen ajo taidottoman hyypiön takia.
Hanna ajoi sinne rekan alle, mokoma ei ajattele ketään muuta kuin itseään.Kyllä mä näkisin, että tähän heijastuu seksuaalinen käyttäytyminen. Hanna halusi olla alistettu ja ajoi rekan alle. Sängyssäkin Hanna haluaa aina olla Alexin alla.
- rekka-reino
mutta se on kotkan kaupungin teatterista
- Rahti- Raimo
puurot ja vellit sekaisin...Älkää nyt sekoittako faktaa ja fiktiota...Sitä paitsi se Pösön tötterö joka siellä pellossa oli ei ole rekan keulaa kovin läheltä kulkenut... Ois vähän toisen näköinen ollut...Sanoisin että oli hirvikolarissa tuhoutunut auto.
- minä vaan
Se pösö oli ilmeisesti tai ainakin päätellen jäljistä ollut jossain hirvikolarissa.
- Anonyymi
Se oli TV-ohjelma
- Anonyymi
Tajuatko idiootti - se oli vain TV-ohjelma. Ne ihmiset ovat näyttelijöitä! Ei mene sinun idiootin tajuntaan helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311