Huonoja

ystäviä :(

nuo leijonat tuntuvat olevan. Aina saa olla itse tekemässä aloitetta tapaamisesta tai kuulumisten kirjoittamisesta. Vastaahan tuo leijona kyllä, mutta mikä siinä yhteydenpidossa on niin vaikeaa? Ihan kuin se sähköpostiviestin lähettäminen maksaisi jotain, kun niitä saa niin harvoin. Itse en ole mikään "kotikissa" en todellakaan, mutta leijona tuntuu sellainen olevan... No, ehkä tässä on aika vaihtaa ystävää tai jättää tuo eläinten "kuningas" omaan arvoonsa. Ei tässä jaksa kokoajan olla aloitetta tekemässä, mitä ystävyyttä se tälläinen on?

5

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

juuri minkäänlaista. Todella huonoa meininkiä tuollainen.

• Leijona Nainen

Kuulostaapas oudolta...siihen täytyy olla joku syy..Koska Minä Leijona naisena...meen ja tuun aina enkä juuri kotona oo...ja ystäviä on PALJON! :D

• leijonanainenleijonana

Itse taas viihdyn kyllä kotona.
        Mutta enpä osaa sanoa miksi leijona ei sulle vastaa. Miten hän reagoi kun otat yhteyttä?
        Kysessä voi olla vain saamaton jello kuten minä. On aivan ihanaa kun joku ottaa yhteyttä. Ei se tarkoita mitää negatiivistä jos ei jellosta mitään kuulu. On silti varmaan ihan hyvä kaveri.
        Tai sitten hän ei todella välitä seurastasi. Luulen että huomaat sen kyllä.

Muuten leijonat ovat kyllä luotettavia kavereita. Pulaan ei kaveria jätetä!!

• huono ystävä

Olen seurannut erään leijonan touhuja ja alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Hän on erään minulle hyvin läheisen ihmisen paras kaveri, ainakin oli.. Nykyään hän on alkanut jättämään tätä "parasta kaveriaan" yksin ja mennyt parempiin seuroihin lörpöttelemään. Eihän sillä tavoin tehdä parhaalle kaverille! Nyt tämä minulle erittäin tärkeä ihminen istuu usein yksin ja se on pahaa katseltavaa. Leijona vaan aina mahdollisuuden tullessa häippäsee uuteen kaveriseuraansa ja vain silloin käväisee "parhaan kaverinsa" luona kun hän on hauskalla tuulella ja huomioi vain hänet! Niin se ystävyys vähitellen sammuu.. Ovat aina olleet kuin kaksi marjaa :( Tämä minulle läheinen henkilö on vaaka ja vaa'oillahan on paljon ystäviä, ovat hyvin seurallisia ja tulevat toimeen kaikkien kanssa. Mutta sehän ei leijonalle sovi , hänen täytyy mennä semmoiseen seuraan missä hän on keskipisteenä. Mutta eipä tällä vaa'alla ole muita yhtä hyviä ystäviä , leijona tuskin välittää 14 vuoden ystävyydestä vaan etsii aina uutta, vielä parempaa seuraa...

• jotakin!!

Mä tunnen 5 leijonaa, joista 1 mies ja 4 naista. Kaikki ovat täysin päinvastaisia kuin tuo leijona josta kerrot! Mutta myös tuntemistani naisleijonista sen verran että yhdesta ei voi puhua edes samassa lauseessa muiden kanssa. Valehtelee kaikille suut ja silmät täyteen ja mikä pahinta hän kuvittelee kaikkien uskovan valheensa ja uskoo ne vielä itsekkin. Mytomaniaa pahimmasta päästä! Ja pitää muita täysin tolloina jotka eivät ilman hänen alituisia "hyviä" neuvojaan pärjää! Aika raivostuttavaa! Muilla kokemuksia ko. asiasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7225
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2226
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2203
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      46