Ei ota selvää oinaasta pirukaan!!
Olen tuntenut erään oinaan 4 vuotta. Nähty silloin tällöin (viimeksi vuosi sitten!), viestitelty.
Herra tolkuttaa aina rakkauttaan, että miten paljon hän minua rakastaa yms. Erään kerran sanoi, että häntä pelottaa, ettei hän pysty enää kiintymään kehenkään muuhun.
Ollaan molemmat itsepäisiä, minä ajattelen,että
jos hän haluaa tavata, niin ottaa kyllä yhteyttä, enkä ole tuputtanut itseäni. Muutaman kerran tässä vuoden aikana on suunniteltu tapaamista, mutta jommalle kummalle on tullut este ja tapaaminen jäänyt.
Mutta, mutta, olen niin rakastunut häneen.
Kertokaa hyvät ihmiset, miksi hän sanoo rakastavansa, jos ei näin ole, kun ei kuitenkaan halua nähdä, tai siltä minusta tuntuu. Sanoisi, että lopetetaan, mutta ei.
Enkä voi suoraan kysyäkään, kun olemme varattuja molemmat, enkä halua kuitenkaan sotkea kaikkea.
Vaikea on selittää, mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan, ja antaa hyviä neuvoja.
Kiitos!
Ei ota selvää
skorpioni***
1
527
Vastaukset
- rapu*
kirjoitat kuin omaa tarinaani: rakastunut suunnattomasti varattuun oinas-mieheen!! Ei saa sitten mitään tolkkua, ei! Ei ehdota seuravaa tapaamista, ei osaa osoittaa tarpeeksi hellyyttä, on etäinen-vaan niin ihana!! Voi minua, kun häneen niin rakastunut olen ollut jo yli 4 vuotta!! Me vedeneläjät tarvitsemme kyllä sitä hellyyttä ja intohimoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306