Onko kellään kokemusta Gymstick:istä? Siis se sellainen keppi missä on kuminauhat päissä, jotka laitetaan jalkojen alle. Onko tehokas ja mihin auttaa parhaiten? Olen tehnyt sen mukana tulleen ohjeen mukaan muutamia kertoja ja kun oon oppinu liikkeet oikein niin on ihan sopivan tehokas minulle. Onko jossain netissä tai jossain joitain liikkeitä ohjeistettu, kun en aina jaksas tehdä samoja???
Gymstick
2
380
Vastaukset
- käynyt
gymstick-jumpassa, ja minusta se on todella tehokasta! Sehän vaikuttaa koko kehoon ja minulla ainakin hiki lentää vielä enemmän kuin normaalijumpissa (vaikka kyllä se irtoaa sielläkin...). Tykkään nimenomaan jumpata ryhmässä (jumppa kestää kaikkineen 90 min.). Jumppa on suht nopeatahtinen ja siihen kuuluu askelsarjoja, ei vain keppiliikkeitä, joten teho on varmaankin vähän toista kuin kotona pelkkiä liikkeitä tehdessä. Minun on myös vaikea innostua kotijumpasta, koska pidän siitä ryhmäfiiliksestä = jaksan kiusata itseäni vähän pitempään ;-) Silti uskon, että gymstick-keppi toimii kotioloissakin ja muun liikunnan ohella ihan mainiosti!
Jotain gymstick-ohjeita oli Sport-lehdessä numerossa 1 / 2007, mutta en tiedä, ovatko samoja kuin kepin mukana tulleet ohjeet. - Anonyymi
kuminauhat päissä, jotka laitetaan jalkojen alle....onpa outo. Luulisi että ne kuminauhat pujotetaan jalkoihin.
No en tunne koko kotkotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224