Moi! Oon ajatellu hankkia kyseisen mopon/skootterin.. en ole mikään mopo ekspertti enkä näistä merkeistä pahemmin tiedä, että millainen on tämän mopon brändi? ei vetele vertoja Piaggiolle, Peugeotille, Aprilialle? eEntä onko tämä kestävä? vai onko joku "kiinan ihme" ? Oon 14v poika ja olen kiinnostunut kovasti eli jos voisit kertoa kokemuksia ja mielipiteitä niin anna tulla. risuja ja ruusuja.. kts etukäteen
CPI GTR 50
5
1714
Vastaukset
- ESP-Kustis
CPI on iha hyvä valmistaja,ja tässä kyseisessä mallissa on yks tehokkaimmista koneista.3.3kW kuristettuna, ja oliks se 4,6kW kuristamattomana. itse ostin kyseisen motoskootterin ja olen ollut tyytyväinen, siinä on sähkö/poljinkäynnistys, ja paljon ominaisuuksia. katso mopo.fi. vetää vertoja aprilialle, ja muille...ei todellakaan ole kiina ihme
- koklgf
miten sen nyt ottaa melkein jokainen yhtiö on siirtäny tehtaansa kiinaan.mut joo ei nää huonoi ole vaikka kiinasta osat tuleeki. =D
- LAte =)
koklgf kirjoitti:
miten sen nyt ottaa melkein jokainen yhtiö on siirtäny tehtaansa kiinaan.mut joo ei nää huonoi ole vaikka kiinasta osat tuleeki. =D
se tulee itseasiassa taiwanista...
- L0Led
pystyyks tolla kyysää, oon kuullut että toi pakoputki tulee todella kuumaks ajon aikana?
- pommittaja
uusia katteita myytäv¨n¨.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296