Eli olen kotiäiti, jään nyt hoitovapaalle ja olisin kiinnostunut avoimeen yliopistoon menosta. MUTTA onko siitä minulle mitään hyötyä, koska suunnitelmissa ei ole varsinaiseen yliopistoon meno. Avoimessa yliopistossahan ei voi miksikään valmistua joten olisiko ammattikoulu sittenkin minun paikkani??
Kotiäiti avoimeen yliopistoon
3
1542
Vastaukset
- jennipenninen
Niin, ja miten pitkälle avoimessa pystyy lukemaan, että paljonko jäisi sitten varsinaista yliopisto-opiskelua? Humanistinen tk kiinnostaisi..
- rakkikoira^^
voi opiskella perus- ja aineopinnot, joten varsinaista opiskelua tulisi niiden jälkeen non 3v. (Lopputyöt, syventävät opinnot, kieliopinnot yms.)
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
rakkikoira^^ kirjoitti:
voi opiskella perus- ja aineopinnot, joten varsinaista opiskelua tulisi niiden jälkeen non 3v. (Lopputyöt, syventävät opinnot, kieliopinnot yms.)
Kyllä noita kieliopintojakin voi monella paikkakunnalla suorittaa avoimen puolella. Aina kannattaa varmistaa, että opinnot vastaavat jonkin yliopiston tutkintovaatimuksia. Voit hakea avoimen polun kautta ja hyväksilukea opintosi. Onnea opintoihin ja hyviä valintoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236