Muutaman kerran on käynyt niin että kun on smartilla ohittanut maasturia tai mersua/audia ei ole meinannut ohi päästä kun ovat nostaneet nopeutta huomattuaan mikä auto on ohi menossa.
ja sitten jäädään taakse puskuriin roikkumaan ja mennään ohi uudestaan vaikka smartissa nopeus olisi pysynyt samana kuin ohi mennessä.
smartilla ajelu
3
1056
Vastaukset
- kriz.
Kyllä sama tuli monta kertaa todistettua. Kun ajoi 80- rajoituksilla 100 mittarinopeutta ja meni "heittämällä" ohi jostain perusvessasta, niin eiköhän se kaasu taas löytynyt.
Motarilla sama juttu. Ajat sitä 120-125 ja lähdet ohittamaan jotain toyoa, niin välillä sai palata samaan paikkaan jonoa, kun toyota nosti nopeuden 130:iin.- Kylä lähtee!
..jolla olen harvoin jäänyt viivalla kakkokseksi..
P.S. Eilen voitin muuten 300-sarjalaisen Bemun Tarvon tien lähtörampissa..;-)
- roadsteristi
Saman olen huomannut myös minä. Kun motarilla ohittelee niin usein taitaa ruveta ohjeistamispäällikölla verisuoni pullistumaan otsassa kun huomaa että "smart-hippi, joka on saletisti gay" painaa ohi.
hauskan asiasta tekee se että suurimman osan ohituksista teen vakionopeudensäädin päällä ilman että oma nopeus todellakaan muuttuu:) Rinnalle pääsee heittämällä, mutta kun on kuskin kohdalla tapahtuu jokin mystinen ilmiö jossa oma vakionopeudensäädin alkaa hidastamaan...(tai sitten ei..)
Erikoisurpoja kansa puolillaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174