etänä vaan niinku muutamaa ainetta ja muuten käyny normaalisti päivälukiota? onko etäopiskelu rankkaa?? kertokaa millasta on!! Kiitos
oottako
2
529
Vastaukset
- lady90
Ite oon etälukion toisella ja voin sanoa, että kaikki luulee etälukiota helpommaksi kuin päivä lukiota, koska on vähemmän aineita opiskeltavana. Mutta todellisuudessa ensimmäinen vuosi oli ainakin minulla rankkaa, opiskelu kun on todella itsenäistä puuhaa etälukios. Totta kai opettajiin voi milloin tahansa kurssin aikana ottaa yhteyttä, joka helpottaa huomattavasti asiaa. Kävin vähän aikaa tavallista lukiota, mutta huomasin ettei se sopinut mulle. Kyllä minä etälukion ajattelin käydä loppuun kolmessa vuodessa vaikka sitten hampaita kiristellen, mutta ei tämä lukio kaikille sovi. Että kannattaa miettiä tarkkaan.
- kanssa samaa mieltä
siinä että kannattaa miettiä tarkkaan sitä ottaako etänä mitä aineita - vai ottaako mitään, sillä se ei ole pelkkää lekottelua... Tiedän omasta kokemuksesta, opiskelin itse muutamia vuosia sitten osan aineista etänä (kirj. muutama vuosi sitten), mutta se itseni kohdalla ainoo opiskelumahis muutamien aineiden kohdalla työni takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236