Mitenhän onnistuu oinasnaisen ja neitsytmiehen kanssakäyminen? Kumpikaan ei hae vakisuhdetta, mut sexi pelaa hyvin... Kuinka mustasukkaisia nuo neitsyet oikein o`? Olen oinasnainen ja häntä vanhempi.Olen itsenäine ja en halua muuta kuin ystävyyttä ja sexiä.
Hän tuntuu olevan humoristinen ja jotenki...kiva
Oinas ja neitsyt
3
1538
Vastaukset
- ....
tosiaan oma kokemus..
oinaana olen erittäin mustasukkainen miehestä, josta todella välitän. Näin meillä:
olemme seurustelleet 1,5 v, asuneet yhdessä vuoden. Aikaisemmin en ole seurustellut neitsyen kanssa. Tämä tapaus oli n. vuoden aivan mahtava..oli kuin miehen pitää olla. Kunnes olimme reippaasti ylittäneet vuoden, alkoi hänen kiinnostuksensa lopahtaa. Tai ainakin se rakkauden osoitus. Liekö tämä siitä, että mieheni pisin suhde on kestänyt vuoden.
Hän itse sanoo rakkauden kestäneen, mutta luottamuksen myötä, läheisyyden tarve häipynyt..!(en ymmärrä). Näin hän sanoo. Seksi uskomatonta, mutta jos pidemmälle menee, ei todellakaan takuuta!! - Nouseva jouskari
Olen itse Neitsyt mies ja vaimoni(ex) on oinas samoin vanhempi tyttäreni. Ei se niin kamalaa ollut, kuin väitetään. Jotenkin tuntui, että vastakohdat toisiaan täydentävät.
Tutustuimme sattumalta ja menimme melkoisen pikaisestija nuorina naimisiin. Kaikki tuntui toimivan ja seksi oli todella suurenmoista. Edes parin vuoden etä suhteisuuskaan ei haitannut. Ainut, mistä toinen puolisko ei pitänyt, oli jatkuva väittelyjen häviäminen.
Pari vuotta sitten alkoi sitten tullapientä kitkaa . Kun vielä vuosi sitten heinäkuussa muutin opiskelun vuoksi toiselle paikkakunnalle, alkoi olla selvää, ettei liitto enää voinut jatkua. Niinpä viime toukokuun lopussa erosimme.
Olemma eron jälkeenkin vielä yheyttä pitäneet, mutta molemmilla on jo omat kuvionsa ja omat suhteensa. - jästi
no ei todellakaan sitten mitenkään ja törmäyskurssille kun osutaan niin silloin kolisee ja isosti =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184