Kannattaako enää hankkia ja rekisteröidä uutta autoa? Vasta tammikuussa??
Uusi auto
6
805
Vastaukset
- ??aa??
???
- olen
aikeissa tehdä tyhmänkin teon jos nyt rekisteröin uudenauton tai 3-4 kk päästä. Joku kirjoittikin, että "auto pitää hankkia silloin kuin sitä tarvitsee". :)
- asdasdf
olen kirjoitti:
aikeissa tehdä tyhmänkin teon jos nyt rekisteröin uudenauton tai 3-4 kk päästä. Joku kirjoittikin, että "auto pitää hankkia silloin kuin sitä tarvitsee". :)
tuskin saavat suomen päättäjät yhteisymmärrystä siitä asiasta vielä kahteen vuoteen jos sillonka...Itse ostin uuden auton ainaki 2 viikkoo sit.
- ODOTTAA!!!
asdasdf kirjoitti:
tuskin saavat suomen päättäjät yhteisymmärrystä siitä asiasta vielä kahteen vuoteen jos sillonka...Itse ostin uuden auton ainaki 2 viikkoo sit.
Kato nyt jos ostat auton, se on vuosimallia 2007.
Jos ostat sen vasta 10 vuoden päästä, niin: TA-DAA!!! SUlla on uusi auto vuosimallia 2017. Vertaapa tätä tilanteeseen et sulla on kymmenen vuoden päästä auto vm -07
YÖKS! - sinun kannattaa
ODOTTAA!!! kirjoitti:
Kato nyt jos ostat auton, se on vuosimallia 2007.
Jos ostat sen vasta 10 vuoden päästä, niin: TA-DAA!!! SUlla on uusi auto vuosimallia 2017. Vertaapa tätä tilanteeseen et sulla on kymmenen vuoden päästä auto vm -07
YÖKS!itse olla ajoissa liikkeellä ennen kuin alat herjaamaan muita...
- kaveri tosissaan
sinun kannattaa kirjoitti:
itse olla ajoissa liikkeellä ennen kuin alat herjaamaan muita...
C'mon ittelles! Ainahan voi odotella vaikka mitä veron laskua tai bensanhinnanmuutoksia ihmetellä himassa tekstiteeveen ääressä.
Oikeesti tosimiehellä on auto ja sillä ajetaan.
Eikä odotella mitään tammikuita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058