Olisiko se Ramones, joka aloitti genren, jo Ramopaidan päällä pito on kunnianosoitus punk-perinteelle.
GBH - paitaa jota pitävät kovemmen luokan punkit.
Misfits - ei välttämättä ole mikään osoitus punk-tietoisuudesta, onhan tästä pääkallologosta tullut melkein yhtä suosittu tavaramerkki kuin olymppiärenkaista.
Samoin Sex Pistols, ainakin omasta mielestäni on vain osoitus mielikuvituksen puutteesta punkinkuulijoiden keskuudessa omata Sex Pistols jääkaappimagneetteja, julisteita, pyyhekumeja jne. Niin hyvästä bändistä kuin onkaan kyse - suurimman osan Pistols krääsästä saisi polttaa!
Dead Kennedys - kantaaottavaa kulttikamaa!
Black Flag - neuroottisimmille punk-diggareille.
Motörhead - ei punkkia, mutta erittäin suosittua punkkarien päällä.
Crass paita logoineen ei liene suurimmalle osalle tuttua kamaa - mutta kunnon ajattelevan antikaupallisen anarkistipunkin pakko-ostos.
Ite mulla on päälläni 2,50 Euroa Cittarissa maksanut musta, vähän likainen T-paita!
Punk-uskottavin bändipaita?:P
4
833
Vastaukset
- Wiski kolalla
on firman toimitusjohtajana tietenkin vanha kunnon Appendix paita..:D uusi levy on kyllä hyvä!
- EtovaKala
Antikaupallisen anarkistin pakko-ostos? Hehee..
Itselläni on vain mielikuvituksen puutetta osoittava Sex Pistols-paita. - Anarchy Punk Metal Paska
Mulla on uskottavin ... mulla on legendaarinen
Punk Elvis paita . Mut sun valinta on kyl hyvä - paita on....
kovin jossa väsynyt punkkari istuu rapuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377