tosi monesta paikasta olen katsonut mutta mistään en ole löytänyt.. suht halpa pitäis olla että jos joku löytää tai tietää missä on niin pliis vastatkaa
kaasutin fiestaan -89
2
393
Vastaukset
- diplinssi
v. 1989 kolmoskorisessasessa Fiesta siirryttiin Ruiskuun ja katalysaattoriin. V. 1983-89 kakkoskorinen Fiesta, jossa yleisimmät koneet 1,1 1.0 litraiset, muita 1,3 ja 1,4.
Kaasutinmalleja Fordilta, Weberiltä ym. ykskurkkuista, kakskurkkuista muuttuvakurkkuista.
Romuttamolta tai esim. huutonetistä samankokoisesta koneesta kaasutin. Tällöin se on oikeissa säädöissä ja sopii imusarjan kanssa.
1,0 ja 1,1-koneissa esim. yksikurkkuinen on pikkuisen eri korkeuteen säädetty koho. Mutta 1,3 tarvii varmaan jo eri kaasuttimen, 1,0:n kaasarilla tukehtuu. - Vallilan Henkka
1,1 konetta oli vielä -90 kaasarilla ja ilman katalysaattoria. Samoin luulen 1,3:sta, koska se on sama lohko. Muuten hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942