"Tiedän kyllä, että undulaatit tapaavat
Miestenvessoissa turpiinsa saada
Mutta vielä pikkuveli lukee aamulla
Sängyssä mun kanssa, sängyssä mun kanssa sarjakuvia."
Niin siis PMMP:n lauluhan tuo on, mutta mitä tarkoitetaan sillä, että undulaatit tapaavat turpiinsa saada? Siis mun käsittääkseni undulaatti on lintu, mut onko sillä joku muu merkitys tässä laulussa?
Mitä tarkoittaa?
5
3108
Vastaukset
- biisi on
Noitalinna Huraan hitti.
No minä käsitän sanat sillätavalla että herkät ihmiset saavat aina tavalla tai toisella turpiinsa. Undulaatti siis on kelikuva herkälle ihmiselle. - tapphe
erikoisesti / koreasti pukeutuvat / esiintyvät.
- vaan
undulalaatti on keskenkasvuinen tai kokematon!
- Unduturpa
Tiedän että Tämä on tosi vanha keskustelu mutta omasta mielestäni se tarkoittaa sitä kuinka heidän Pikku veli on vielä ns "lintu" ja sitten he ilmoittavat että undulaatit eli pienet/herkät ihmiset tapaa saada turpiinsa isommilta.
- Anonyymi
Undulaatit tarkoittaa meikkaavia poikia. Kappale on tehty Dingo-buumin aikoihin ja tarkoittaa just silloisen Neumannin oloisia miehiä, joilla on värjätyt hiukset ja meikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509