Anteeksi, että otin uuden keskustelun, vaikka vanhojakin löytyy. Täällä voi sit höpötellä kaikkea.
Kuka on muuten teidän lempi "hahmo" tässä sarjassa?
Minun mielestä Jussilan Repe on niin ihana ja Kikka tietysti myös, mutta yli voimainen on Repe. Minä en oikein Irasta tykkää, kun sen täytyi tulla tallille. No siinä oli mnun mielipide :D
Nummelan ponitalli
Karamelli
2
400
Vastaukset
- heppahullu123
Mun mielestä Repe ja Kikka on parhaimpia!!! Ne on niin hauskoi
Lempihahmoni on ehdottomasti Kikka! Itse olen pitänyt Kikasta aina ensimmäisestä kirjasta saakka. Jos joku kirjan henkilöistä pitäisi olla, niin ehdottomasti valitsisin Kikan! :)
Nummelan ponitalli- sarja on mielestäni todella hyvä sarja! En tahtoisi, että Merja Jalo lopettaisi sarjan kirjoitusta ja onneksi niin ei ole ainakaan lähiaikoina tapahtumassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134