Nelonen ylimainostanut jo pidempään jotain ihmeen "Dianan viikkoa" :O ??
En ymmärrä mitä merkitystä sillä meille suomalaisille !
Onko kyseinen henkilö tehnyt/vaikuttanut Suomessa jotenkin ?
En muista että oli käynyt edes Suomessa ..
Vähän joutavaa - eikö löytyisi suomalaisille läheisempiä henkilöitä?
Mikä ihmeen "Diana viikko" ??
6
1373
Vastaukset
- Telkuntöllääjä
Kyllä Suomessakin Diana oli hyvin tunnettu henkilö, vaikkei mitenkään nyt maamme politiikkaan liitykään. Monissa dokumenteissä käsitellään edesmenneitä ja/tai ei-suomalaisia henkilöitä. Joten eipä taida mikään poikkeus tämäkään olla.
- mf....
Dianan kuoleman aikoihin joka h****tin uutisessa kerrottiin/dokumentoitiin yms. samaan lähes kerran tunnissa kaksi viikkoa peräkkäin ks. henkilöstä -- alkoi mitta tulla täyteen !!!
==> ei ikään mitään henkilöön viittaavaa dokumentti tai uutista !!!
( Vika ei ollut itse henkilössä vaan tavassa millä media käsitteli henkilöä koskevia asioita - seurauksena oli ns. "inhorefleksi" ! )
Eihän Dianalla ole poliittisesti mitään saati sitten edes yksityishenkilönä mitään merkitystä suomalaisille .Kyseessä on median muodostama keinotekoinen julkkisarvo Suomessa ....
- Salonen
Dodin isän vaimo on joku suomalainen ex-missi, eli sehän tekee Dianasta ihan saleesti suomalaisen.
- Hansku83
Minäkin olen huomannut että dianaa hehkutetaan nyt joka suunnalla. On vaikka millaista dokumenttia. Antaisivat jo kuolleen levätä rauhassa. Minkäpä sille onnettomuudelle enää voi..
- tä häh
Kuka on joku Diana, Mistä on kyse? kertokaa please.
- ...
Samaa olen itsekkin mietiskellyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296