Olen nyt pitkään yrittänyt saada selville mikä olen nousevalta merkiltäni, mutta en ymmärrä siitä kartasta yhtään mitään. Olisiko joku helpompi tapa löytää oma nouseva merkkinsä kuin itse tutkia se kartasta?
Mikä nousevalta?
7
997
Vastaukset
- hellsea
Tarvitaan vain syntymäpäivä, kellonaika ja paikka, joka tarkoittaa synnytyslaitosta. Se on ihan matikkaa kun lasketaan nousevaa. Kerropas siis nuo tiedot niin katsotaan
- --Q--
27.02.1992, 13:01 & Lahdessa olen syntynyt :)
- Aurinkomerkkisi on kalat
--Q-- kirjoitti:
27.02.1992, 13:01 & Lahdessa olen syntynyt :)
nouseva rapu, kuu kauriissa, merkurius kaloissa, venus ja mars vesimiehessä...
Aurinkomerkkisi on kalat kirjoitti:
nouseva rapu, kuu kauriissa, merkurius kaloissa, venus ja mars vesimiehessä...
Mikähän mie oisin jos joku ystävällinen vastaisi.
eli 27.07.81 Oulu(oys)
Kiitosta vaan etukäteen :)- Kauris88
Timpes kirjoitti:
Mikähän mie oisin jos joku ystävällinen vastaisi.
eli 27.07.81 Oulu(oys)
Kiitosta vaan etukäteen :)Vielä kun syntymä kellonajan kertoisit? :)
- SandU^^
Mikä mä oon nousevalta? Täs tiedot ; 14.3.1995 10.20 en tiiä oliko aamu vai ilta :S mut kummiski kakskyt yli kymmenen, ja oon syntyny helsingin naisten klinikalla.. Kiitti jos mulle viel vastaatte ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410