Kuinka pysyä hereillä 24 tunnin jälkeen?

Pasi

Elikkä loman aikana mennyt unirytmi "hieman" sekaisin enkä saanut tänä yönä nukuttua. Huomen sitten pitäisikin jälleen herätä todellisuuteen, joten ajattelin nyt koittaa pysyä hereillä ainaki kello 20:00 asti ja siitä sitten nukkua yön yli.
Elikkä minkälaisia keinoja/neuvoja teillä olisi että jaksaisin noin kahdeksaan asti?

4

3517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel-n87

Jos ei ole tekemistä niin saattaa sitä nukahtaa ihan huomaamatta parissa minuutissa kun väsymys iskee.

keksi jotain tekemistä, mene käymään kaverilla tai pyydä ystävä käymää ja tee ruokaa. tai lähdet lenkille ja sen jälkeen suihkuun. kirjaa ei oikeastaan minun mielestä kannata käydä lukemaan, siinä tylsistyy aika helposti, raitista ilmaa, se piristää.

• Kok.on.

Avaintekijänä taistelussa hirveää väsymystä (käännän rytmit varmaan 3-5 kertaa kuussa :s) vastaan on itsellä jokin mielekiintoinen ja aktiivinen tekeminen.. esim. säädän tietokoneella ties mitä tai opettelen kitaransoittoa. Kokemuksesta käyn myös yleensä suihkussa n. puolessa välissä urakkaa.. virkistää tavallaan.

Itsellä homma menee yleensä pieleen jos rupee suunnittelemaan pienen pieniä nokosia tai katsomaan vaikka jakson jotain sarjaa telkkarista.. nukahtaa niin vikkelään ettei muista ees kattoneensa kyseistä sarjaa ollenkaan kun herää :)

• Anonyymi

Pysyisin hereillä että pitäisin silmiäni kiinni sillon kun mua alkaa väsyttää käyn kylmässä/viileässä suihkussa laitan jääpaloja suuhun ja pelaan tai Korson videoita ja kattoisin elokuvia että aika menisi nopeammin ja soisin vaikka omenan tai jotakin muuta että saisin energiani ylös päin että voisin pysyä koko yön. Ps oon pysyny 2 päivää ilman unta joten kyllä sinäkin pärjäät 😊👍

• Anonyymi

Tuossa korson kohdassa tarkoitan katson sori lol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45