millä pystyy unohtamaan rapumiehen lopullisesti johon on niin rakastunut että sattuu :(
Välillä tuntuu että nyt pääsin siitä eroon mutta sitten se taas ilmestyy eteeni. En ole koskaan tuntenut tällaista tunnetta ketään muuta miestä kohtaan mutta ikäväkyllä hänellä ei ole samanlaisia tunteita minua kohtaan, olin pelkkä hoito.
Älkää sanoko että aika parantaa!! Sitä se ei ole tehnyt, voi kun tuntis edes vihaa sitä miestä kohtaan mutta ei....:(
Kertokaa hyvät rapu asiantuntijat
Suru simmu
4
2184
Vastaukset
- unohtaminen
Välttelet kaveria monta kuukautta, et vastaa soittoihin, et itse soita et edes viesti. ja jos kaveri tuppaa seuraasi, lähdet pois, heti! siinä keinot unohtaa.
- suru simmu
yritän noudattaa neuvojanne.
- unohtamiskeinoja
välttelet kaveria monta kuukautta, et ota yhteyttä, etkä vastaa miehen yhteydenottoihin. Jos mies tulee seuraasi tuppautumaan, lähdet pois, heti! häivyt hänen elämästään ja unohdat, siinä keinoja :)
- sannuli
niin just pittäää tehä. niin minäkin tein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306