alapäänkarvojen sheivaus

ja näppylät

Miten te muut ajatte pimppikarvat?tai siis haluaisin vaan siistiä tuolta reunoista kun puska puskee jo ulos pikkareista :O
En haluaisi mitään liuskia laittaa et pitäis vetää,ei kiitos..
Jalat sheivaan sillee et laitan sheivausgeelii ja sit sheivaan tavallisilla terillä (esim:iso pussi euroshopper teriä) maksaa vähän ja riittää pitkiksi aikaa..
mut siis,kun koitin alapään karvoihin niin laitoin kans tota geelii ja aloin sheivaa niin vähän ajan päästä alapäähän ilmesty punottavat näppylät :(
Ja jalkoihin ei taas tuu mitää näppylöit..
millä saan noi helvetin pimppikarvat ajettuu ettei tulis noit näppylöit..ärsyttää jo kun ne puskee tuolta :(

ja en nyppii haluis ainakaan :(

5

6865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstit

Se puhtaus on melkoisen tärkeää: pesty ja kuiva iho jota sheivaat, heti sheivin jälkeen pyyhi iho antiseptisellä liuoksella...en sitten osaa sanoa minkälaista kosteutusta, luultavasti aloe vera-geeli kuitenkin paras. Se kun nimenomaan rauhoittaa.

Näillä keleillä toi on vaan sellainen alue, että ei välttämättä ihan näppylättä selviä...hikoilu ja vaatteet.

• gyuguyfyu

ite oon sheivannu,waxannu,nyppiny mut eipä kunnon loppu tulosta millään!!! nyppimisestäkin saattaa tulla juurituppi tulehuksia eikä mitäään mukavia semmosia! itekki aika avun tarpeen täs oon kokeilli "huoltaa" kaiken maailman rasvoillkin et iho pysyis nättinä,sheivaamist aei oikee muniho kestä ku tuo alua on muutenki aika herkkää...

• Toiveekas

Toivon suuresti että samat keinot soveltuvat myös miehille siinä missä naisille. Itselläni on sheivaamisen ja nyppimisen tuloksena tuollaisia mukavia näppyjä siellä täällä... :/

• Muips!

Anna rehottaa vaa ihan vapaasti! Se on kivan näköstä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe