Väärinymmärretyin merkki?

Hmm...

Mikä on mielestänne väärinymmärreityin merkki? Minkä merkin päähänpistoja on vaikeinta ymmärtää?

26

4399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emma

ilman muuta on väärinymmäretyin, mut mitäs on niin hölmö :)

Kalat ja Kaksoset saavat kummallisia päähänpistoja ja juu vesimiehetkin.

• Monenlaisia muita...

Kalojakin on kahdenlaisia (merkissäkin kaksi kalaa ui eri suuntaan) Mun likkakaveri on kala ja minä myös. Likkakaveria ainakin ymmärretään kun se möläyttelee kaikki asiat suoraan ja päin näköö (hävettää) mut itse olen huomattavasti pidättyväisempi. Olen seurustellut oinaan kanssa ja paras likkakaverikin OLI oinas, ovat ihan sekopäitä ja eivät kerro sisintään vaan ovat hyvin salaperäisiä ja ihme viuhtojia. Voin kertoa joka merkistä paljon pimeitä tyyppejä, että jätetäänpä arvostelut sikseen. Kukaan ei ole toinen toistaan parempi tai huonompi. LOPPU!

• KatoKalaN
        Monenlaisia muita... kirjoitti:

Kalojakin on kahdenlaisia (merkissäkin kaksi kalaa ui eri suuntaan) Mun likkakaveri on kala ja minä myös. Likkakaveria ainakin ymmärretään kun se möläyttelee kaikki asiat suoraan ja päin näköö (hävettää) mut itse olen huomattavasti pidättyväisempi. Olen seurustellut oinaan kanssa ja paras likkakaverikin OLI oinas, ovat ihan sekopäitä ja eivät kerro sisintään vaan ovat hyvin salaperäisiä ja ihme viuhtojia. Voin kertoa joka merkistä paljon pimeitä tyyppejä, että jätetäänpä arvostelut sikseen. Kukaan ei ole toinen toistaan parempi tai huonompi. LOPPU!

Taidan olla sitten tuo "möläyttelijä-kalat". Olen oikeastaan aivan "kalaoinas-sekoitus", vaikka kartassani on oinasta vain Venus Oinas. Tälläiset "kalaoinaat" ovat aivan hulluja, varokaa! Varmasti väärinymmärrettyjäkin.

Levottomia "kaikki tai ei mitään" - tyyppejä, jotka inhoavat riitoja, mutta myös sopua! Itserakkaita, itsepäisiä, itsekeskeisiä, mutta epävarmoja, mieliala vaihtelee usein ja vihaavat kaikkia ihmisiä sisimmässään! Teeskenteleviä pellejä! Se olen minä, aina väärinymmärretty, ei koskaan oma itsensä, sillä tuskin edes tiedän millainen oikeasti olen.

Huh, olipa vaikea sanoa tuo pähkinänkuoressa.

• toinen kalaN
        KatoKalaN kirjoitti:

Taidan olla sitten tuo "möläyttelijä-kalat". Olen oikeastaan aivan "kalaoinas-sekoitus", vaikka kartassani on oinasta vain Venus Oinas. Tälläiset "kalaoinaat" ovat aivan hulluja, varokaa! Varmasti väärinymmärrettyjäkin.

Levottomia "kaikki tai ei mitään" - tyyppejä, jotka inhoavat riitoja, mutta myös sopua! Itserakkaita, itsepäisiä, itsekeskeisiä, mutta epävarmoja, mieliala vaihtelee usein ja vihaavat kaikkia ihmisiä sisimmässään! Teeskenteleviä pellejä! Se olen minä, aina väärinymmärretty, ei koskaan oma itsensä, sillä tuskin edes tiedän millainen oikeasti olen.

Huh, olipa vaikea sanoa tuo pähkinänkuoressa.

en nyt ihan noinkaan menis sanomaan. olen itsekin kalan ja oinaan sekoitus (mars oinas), mutta kyllä sitä "hulluutta" oppii pitämään aisoissa, kunhan vaan kokemusta tulee tarpeeksi.

Levottomuus, kaikki tai ei mitään-jutut, itsekkyys, kaikkien näitten juttujen kanssa oppii elämään, kunhan vähän rauhoittuu ja löytää sen oman juttunsa.

Mielialan vaihtelut tosin jatkuvat pitkin elämän, mutta senkin kanssa pärjää, kun sen vain tiedostaa ja hyväksyy.

• Melissa
        toinen kalaN kirjoitti:

en nyt ihan noinkaan menis sanomaan. olen itsekin kalan ja oinaan sekoitus (mars oinas), mutta kyllä sitä "hulluutta" oppii pitämään aisoissa, kunhan vaan kokemusta tulee tarpeeksi.

Levottomuus, kaikki tai ei mitään-jutut, itsekkyys, kaikkien näitten juttujen kanssa oppii elämään, kunhan vähän rauhoittuu ja löytää sen oman juttunsa.

Mielialan vaihtelut tosin jatkuvat pitkin elämän, mutta senkin kanssa pärjää, kun sen vain tiedostaa ja hyväksyy.

Täällä ilmoittautuu kalaneito, jolle on oikein laskettu hallitsevaksi merkiksi Oinas että älkääs nyt! :D ( venusoinas,kuuoinas...)

Myönnän kyllä monia noista piirteistä omikseni. Olen se kaveriporukan hauskuuttaja. Ihminen, joka usein puhuu todella suoraan ja ties mitä hävyttömyyksiä kenenkin kuullen, ja kaverit saavat tätä välillä hävetä. Voin yhtäkkiä saada jotain impulsiivisesti mieleeni ja se on sitten menoa. Toisaalta myös olen hemmetin itsepäinen, kova väittelemään every now and then ja mielialat voivat kyllä vaihdella ihan minuutissa nauravasta itkevään :P Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen ja jos kaverien pitää nimetä hassuin ystävä, niin nimeni tulee esiin xD Itse otan sen kyllä vain kohteliaisuutena ;) Toisaalta olen kyllä hyvin pidetty työpaikalla ja monet luulevat että olen aina todella aurinkoinen...totuus kyllä paljastuu kun lähemmin tutustuu ;) Olen kuitenkin oma itseni enkä yritä hulluna mielistellä muita.

Olen kyllä todella kunnianhimoinen ja etenen elämässä sen mukaisesti enkä helpolla lannistu. Nämä ovat varmaan oinas-peräisiä piirteitä ja olen niistä todella kiitollinen :)

• ehdottomasti

KALAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• eikä edes

tajua omia virheitään. Tyhmyys paistaa kuin aurinko,mikä mahtaa olla hänen nautinto?

KAAALAAA! Yrität huijata tai vedättää häntä, hän katoaa kylmänä kuin kalapuikko. Hän ei itke, vaan nauraa yrityksellesi.
      Mitä enemmän ahdistelet,sitä kauemmas hätistelet.

Rapu rakastaa kaikkia ja sen tietää mihin se lopulta johtaa, pitkää jonoa ovensa taa.

• exä oli ja tiesi mielestään kaiken. naispuolinen oinaskamu on vähäsen prinsessa mutta silti on ollut hauskoja hetkiä ja hyviä aikoja.jopa exän kanssa.onko niin että ihminen alkaa toteuttaa merkin luonnetta vai löytyykö ne piirteet tutustuessa ja ovat olemassa?kaikkihan ei piittaa horoskoopeista eikä edes ole luonnehoroskooppeja lukeneet

• Elkka

..ehdottomasti Kalat! Siitä ei ole epäilystäkään!

• tuohon.

Joskus tuntuu, että kaloilla pitäisi olla henkilökohtainen psyykkaaja, jotta edes itse ymmärtäisivät itseään. ;)))

• kalat
        tuohon. kirjoitti:

Joskus tuntuu, että kaloilla pitäisi olla henkilökohtainen psyykkaaja, jotta edes itse ymmärtäisivät itseään. ;)))

Ei mua kukaan väärinymmärrä, vai olenko ymmärtänyt väärin :)

Eri juttu on, jollei itseään ymmärrä, mut siitä nyt ei kai ollu kysymyskään.

Kyse on kait kommunikoinnin puutteesta/osaamisesta, ja se ei taas ole mitenkään merkkikohtainen juttu.

• ihan
        kalat kirjoitti:

Ei mua kukaan väärinymmärrä, vai olenko ymmärtänyt väärin :)

Eri juttu on, jollei itseään ymmärrä, mut siitä nyt ei kai ollu kysymyskään.

Kyse on kait kommunikoinnin puutteesta/osaamisesta, ja se ei taas ole mitenkään merkkikohtainen juttu.

oikein väärin. ;) Kivoja polskutteluja sinulle kalamaailmaan toivottelee kauris.

• KalaPallo
        tuohon. kirjoitti:

Kyllä se taitaa niin olla että fisut ymmärretään väärin....tai ne ei siis osaa antaa koskaan oikeeta (??) kuvaa itsestään...?? Minä, tai minusta tuntuu aivan liian usein että minut ymmärretään väärin. Onko sitten vika minussa vai kuulijassa, en tiedä.
        =(

Se henkilökohtainen henkiavustaja tulis kyllä tarpeeseen =)

• neitsytkalat

Kalat ovat tarvittaessa kaikkea mahdollista! ;) Heissä yhdistyy kaikkien merkkien luonteenpiirteet. Siitä johtuu mm. mielialan vaihtelevuus.

• on melkoisen arvaamaton, joskin ei ainakaan ole tylsää heidän kanssaan eikä tämä ole pahalla sanottu

• desimius

että Kauriit, Vesimiehet ja Kalat olisivat väärinymmärretyimpiä. Oinasta harvoin ymmärretään väärin, koska oinaat töräyttävät kaiken suoraan.
      Myös Ravut ja Skorpionit voivat olla väärinymmärrettyjä vetäytymisen tarpeensa vuoksi.

Amatööriastrologi Janne Sainio

• sumumu

Kyllä minusta desimius on oikeassa tai minä olet hänen kanssaan samaa mieltä. Joo joo tarkoittaa näköjään, että on oikeassa, jos on jonkun kanssa samaa mieltä;-))

• Justiina

Älkää nyt hyvät ihmiset antako jonkun horoskoopin määrittää sitä ketä te olette!!! Ei tässä ketään ole ymmärretty väärin sen enempää kuin toisiakaan!

• ehdottomasti

väärinymmärretyin!
      Vaa´at ovat kilttejä eivätkä tee mitään väärin tai syyllisty koskaan mihinkään. Muut erehtyvät jos jotain muuta luulevat.
      Tämä stemmaa oli kyse miten pikkuasiasta tahansa.
      Jos vaa´alta vaikka avaimet unohtuvat kotiin tai astuupa vaikka kissan hännän päälle, vaaka keksii uskomattoman selityksen.
      Käsittämätöntä.

• käsitykseen

Vaa'an tunteminen on edellyttänyt aivan erityistä perehtymistä luonnehoroskooppeihin - vaa'an "oikeustaju" on esim. niin eriskummallinen, että ilman perehtymistä olisin jatkanut vaakojen "väärinymmärtämistä" lopun elämääni.

Vaa'at ovat hyvin omituisia ihmisiä siinä, että he eivät juuri myönnä tehtyjä virheitä, kuten kuvaat. Vaa'alla on lisäksi olematon ihmistuntemus, ja tämä on kyllä kaikkein vaikein asia vaa'assa kestää - kaikki pitää vääntää rautalangasta, jos aikoo saada vaa'an ymmärtämään, että järki-ihmiselläkin on tunteet. Vaaka on empaattinen vain yleisellä tasolla ja ei juuri käsitä ihmisten välisiä yksilöllisiä eroja.

• molempiin.
        käsitykseen kirjoitti:

Vaa'an tunteminen on edellyttänyt aivan erityistä perehtymistä luonnehoroskooppeihin - vaa'an "oikeustaju" on esim. niin eriskummallinen, että ilman perehtymistä olisin jatkanut vaakojen "väärinymmärtämistä" lopun elämääni.

Vaa'at ovat hyvin omituisia ihmisiä siinä, että he eivät juuri myönnä tehtyjä virheitä, kuten kuvaat. Vaa'alla on lisäksi olematon ihmistuntemus, ja tämä on kyllä kaikkein vaikein asia vaa'assa kestää - kaikki pitää vääntää rautalangasta, jos aikoo saada vaa'an ymmärtämään, että järki-ihmiselläkin on tunteet. Vaaka on empaattinen vain yleisellä tasolla ja ei juuri käsitä ihmisten välisiä yksilöllisiä eroja.

Juuri noin olen kokenut eläissäni vaakavaltaisessa suvussa. Mainitsemistanne piirteistä johtuen mulle on jäänyt suureksi mysteeriksi, mitä vaa´at oikein loppujen lopuksi tarkoittavat puhuessaan diplomaattisista kyvyistään.

• aa.bb.cc
        molempiin. kirjoitti:

Juuri noin olen kokenut eläissäni vaakavaltaisessa suvussa. Mainitsemistanne piirteistä johtuen mulle on jäänyt suureksi mysteeriksi, mitä vaa´at oikein loppujen lopuksi tarkoittavat puhuessaan diplomaattisista kyvyistään.

Vaaka kutsuu diplomatiaksi sitä, että tunnelma pidetään neutraalina, että vaakaa itseään ei ala ahdistaa. Muista viis. Tästä syystä minäkään en ole koskaan ymmärtänyt, mitä tällä vaa'an itsensä mainostamalla diplomatialla tarkoitetaan.Ymmärrän diplomatian aivan toisin.

• vesivesi
        aa.bb.cc kirjoitti:

Vaaka kutsuu diplomatiaksi sitä, että tunnelma pidetään neutraalina, että vaakaa itseään ei ala ahdistaa. Muista viis. Tästä syystä minäkään en ole koskaan ymmärtänyt, mitä tällä vaa'an itsensä mainostamalla diplomatialla tarkoitetaan.Ymmärrän diplomatian aivan toisin.

Vaa'an diplomatia tarkoittaa lähinnäkin suostuttelutaitoa ja he ovatkin aivan omaa luokka siinä asiassa.
        Sanotaan vielä, että vaa'at ovat saamattomia ja hidaita päätöksien teossa eivätkä ole hyviä ihmistuntijoita. Myös väärinkäsitys. Päätöksien teko vaaoilla on tieetäkseni hyvinkin intensiivistä puuhaa, jotta päätös osoittautuisi oikeaksi ja toki oikean ratkaisun keksiminen vie oman aikaansa.
        Vaakojen ihmistuntemus on siten mielenkiintoista, että he eivät osaa katsoa ihmisen sieluun oppiakseen jota kuta tuntemaan, vaan katsovat ihmisen ulkoisia tekijöitä minkä pohjalta sitten kehittävät näkemyksensä toisesta. Ulkoisilla tekijöillä en tarkoita täällä pelkästään ulkonäköä ja omaisuutta, vaan kaikkea mistä ilmenee toisen ihmisen persoona.
        Mielestäni vaa'at ovat aika pahasti väärinymmärrettyjä.

• mielestäni ovat

Oinas ja rapu. Niissä on jotain et ne väärinymmärrettyjä. en vain osaa sanoa mitä.

• sen

tästäkin ketjusta.. heti tänne ilmoittautui kaikki kalat kertomaan itsestään.

Olen asiakaspalvelutyössä ja kalat ovat ehdottomasti KAIKKEIN vaikeimpia ihmisiä toisille. Miten voisimme ymmärtää ihmisiä jotka ovat passiivisia tuuliviirejä .

• emma

kysytkö kaikilta asiakkailtasi horoskooppimerkin ennen kuin palvelet heitä?

kalaluonteita on yhtä paljon kuin meressä on kaloja, mutta esim. oinaita on vain yhtä sorttia. ne tunnistaa kysymättäkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52