Olisko kukaan kiinnostunut naisjalkapalloilusta?? olemme tampereelta kotoisin ja kovasti yritimme päästä mukaan täällä tampereella kuningaspeliin mukaan, mutta joukkueet ovat täynnä.. Tykkinaiset ovat lähteneet tavallaan tyhjästä joten mietin että miksei sitä sitten itsekin perustaisi joukkuetta jos olisi tarpeeksi kiinnostunutta porukkaa? olen itse 29v ja kaverini 27v.. jalkapallosta meillä ei ole kokemusta mutta meistä olisi mukavaa harrastaa joukkuelajia ihan höntsy mielessä ja hikiliikunnan vuoksi :) nyt hyvät naiset ja tytöt liikkeelle! ikinä ei ole liian myöhäsitä :)
Tre
naisfutaajia!
2
543
Vastaukset
- tykkinainen
Kuulostaa hyvältä ja kysyntää varmasti on! Olemme tuskailleet positiivisen ongelman kanssa eli mihin ohjata kaikki kiinnostuneet, kun emme voi omaa joukkuettamme enää kasvattaa. Uusia joukkueita tarvitaan, sillä meillekin tulee kyselyitä koko ajan. Jos haluatte joukkuettamme lähestyneiden yhteystietoja, ottakaa yhteyttä. Yhteystietoja nettisivuilla.
- toinen tykkinainen
Kyselijöiden tiedot on jo pyyhitty pois omista tiedostoistamme, joten emme valitettavasti voikaan antaa kenenkään yhteystietoja eteenpäin. Olen pahoillani tapahtuneesta :(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000