Todellakin olen asennuttanut Alloc Domestic- laminaatin noin vuosi sitten ja lattia on ihan naarmuja ja jälkiä täynnä. Kodissani ei ole nelijalkaisia. Reklammoin asiasta ja Triofloor (maahantuoja) haistatti pitkät pask.......
Katsotaan miten käy kun hoidan asiaa ns. virallista tietä. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Välttäkää Alloc- laminaattia
11
5892
Vastaukset
- käyttö
tuota...... mitäs kun halvalla sai? parkettiin verrattuna
- Halpahalpa
Halpaa se ei ollut. Ihan vaan vink vink...
- siis ei olisi
tullut naarmuja ja jälkiä jos käyttö olisi ollut prikulleen samaa ?
karkaako nyt taas juttu johonkin muuhun kuin siihen mitä alkuperäinen kirjoittaja ajaa takaa. on se kumma kun joku lukee sanan laminaatti niin päässä naksahtaa ja on pakko päästää patoutumat pihalle. johan olitkin hetken hiljaa. mutta taas mennään ja arvaan jo että kohta taas turpoo palsta umpeen sinun ja minun laminaatin myyjä tai vastaava juttujasi ja sinun minä kyllä tiedän mitä vihaan juttujasi . sovittaisko että molemmat on omasta mielestään oikeassa ja lopetettaisi tuo faktoihin perustumaton herjaaminen laminaatin suhteen. meillä kaikilla on huonoja kokemuksia jostain, itse kullakin milloin mistäkin. on se sitten laminaatti tai niin sanotut saneeraus-ammattilaiset.
;) - laminaatista ei
siis ei olisi kirjoitti:
tullut naarmuja ja jälkiä jos käyttö olisi ollut prikulleen samaa ?
karkaako nyt taas juttu johonkin muuhun kuin siihen mitä alkuperäinen kirjoittaja ajaa takaa. on se kumma kun joku lukee sanan laminaatti niin päässä naksahtaa ja on pakko päästää patoutumat pihalle. johan olitkin hetken hiljaa. mutta taas mennään ja arvaan jo että kohta taas turpoo palsta umpeen sinun ja minun laminaatin myyjä tai vastaava juttujasi ja sinun minä kyllä tiedän mitä vihaan juttujasi . sovittaisko että molemmat on omasta mielestään oikeassa ja lopetettaisi tuo faktoihin perustumaton herjaaminen laminaatin suhteen. meillä kaikilla on huonoja kokemuksia jostain, itse kullakin milloin mistäkin. on se sitten laminaatti tai niin sanotut saneeraus-ammattilaiset.
;)ole kuin huonoja kokemuksia vai onko joku tyytyväinen? Muu kuin kauppias.
- laittanut
laminaatista ei kirjoitti:
ole kuin huonoja kokemuksia vai onko joku tyytyväinen? Muu kuin kauppias.
aikas paljon,kyllähän sekin naarmuuntuu,mutta kysymys kuuluu:MITÄ SITTE? Sitten kun kyllästyy,niin laitetaan uusi,aika helppoa,vai mitä!
laittanut kirjoitti:
aikas paljon,kyllähän sekin naarmuuntuu,mutta kysymys kuuluu:MITÄ SITTE? Sitten kun kyllästyy,niin laitetaan uusi,aika helppoa,vai mitä!
Mulla ollu allocin laminaattia tuulikaapisssa ja lasten huoneessa kohta 10 vuotta. Sellasta missä on peltiset pontit. kakrut oli jotain 5 vuotiaita kun ne laitettiin ja käyttö ollu todellakin kovaa, lisäksi yks koira. Ei voi valittaa. Varmaan siihen on naarmuja voinu tulla mutta ei ole silmiin pistänyt. Eli ei niitä ainakaa paljoa ole. Muutaman kerran ittelläkin hiekotussepeliä jalan alla vetelin lattiaa pitkin. Kauhee narske kuulu mut ei jälkiä. Olisko laatu huonontunu sen jälkeen. Vai olisiko niitä eri kovuusluokkasia myynnissä.
- Tympääntynyt........
anter66 kirjoitti:
Mulla ollu allocin laminaattia tuulikaapisssa ja lasten huoneessa kohta 10 vuotta. Sellasta missä on peltiset pontit. kakrut oli jotain 5 vuotiaita kun ne laitettiin ja käyttö ollu todellakin kovaa, lisäksi yks koira. Ei voi valittaa. Varmaan siihen on naarmuja voinu tulla mutta ei ole silmiin pistänyt. Eli ei niitä ainakaa paljoa ole. Muutaman kerran ittelläkin hiekotussepeliä jalan alla vetelin lattiaa pitkin. Kauhee narske kuulu mut ei jälkiä. Olisko laatu huonontunu sen jälkeen. Vai olisiko niitä eri kovuusluokkasia myynnissä.
Samanmoinen metallipontti on meilläkin. Original on tarkoitettu kovaan kotikäyttöön tai puolikovaan julkiseen käyttöön. Kovuusluokka on 32, joka pitäisi ollä hyvä. Vuoden asumisen jälkeen lattia on ihan naarmuilla. Kyllä ottaa pattiin, kun ei kerran ollut edes halvimmasta päästä... Lisäksi maajantuojan asenne on "kuluttaja on p....pää ja aina ruikuttaa turhasta....". Hoidetaan asiaa sitten virallista tietä, kun ei ole kiinostusta tavaran laadusta. Kyllä markkinointiteksti menee pahasti pieleen...
- jepulis
Ottakeehan huomioon että tummassa laminaatissa näkyy todella selvästi kaikki lika ja naarmut ja vaalea antaa paljon anteeks!
- Ei naarmuton kellään
Tympääntynyt........ kirjoitti:
Samanmoinen metallipontti on meilläkin. Original on tarkoitettu kovaan kotikäyttöön tai puolikovaan julkiseen käyttöön. Kovuusluokka on 32, joka pitäisi ollä hyvä. Vuoden asumisen jälkeen lattia on ihan naarmuilla. Kyllä ottaa pattiin, kun ei kerran ollut edes halvimmasta päästä... Lisäksi maajantuojan asenne on "kuluttaja on p....pää ja aina ruikuttaa turhasta....". Hoidetaan asiaa sitten virallista tietä, kun ei ole kiinostusta tavaran laadusta. Kyllä markkinointiteksti menee pahasti pieleen...
Haluaisin vain kertoa, kun kerran itselläni on molempia Allocin tuotteita lattiassani, että Original on KL33 ja Domestic on KL32. Original on korkeapainelaminaatti ja Domestic on suoralaminaatti.
Kohtuullisen tyytyväinen olen ollut - molempiin.
Itse en kaupasta luullut täysin naarmuntumatonta tuotetta hankkineeni...harmi jos kohdallasi näin pääsi käymään! - jos joku keksii
Ei naarmuton kellään kirjoitti:
Haluaisin vain kertoa, kun kerran itselläni on molempia Allocin tuotteita lattiassani, että Original on KL33 ja Domestic on KL32. Original on korkeapainelaminaatti ja Domestic on suoralaminaatti.
Kohtuullisen tyytyväinen olen ollut - molempiin.
Itse en kaupasta luullut täysin naarmuntumatonta tuotetta hankkineeni...harmi jos kohdallasi näin pääsi käymään!pintamateriaalin johon ei tule mitään jälkiä, eipä tarvii kaverin eikä suvun muuta sitten enää tehdäkkään. sen verran komeammat rojaltit siitä patentista saa. en nimittäin minäkään ymmärrä tätä vouhotusta naarmuista, uskallan väittää että kukaan koskaan missään kaupassa ei ole sanonut ettei siihen tule mitään jälkiä, on vaan sanottu ettei siihen synny niitä yhtä helposti kuin pehmeämpiin materiaaleihin. jos haluatte täysin naarmutonta tavaraa niin säilyttäkää se varastossa älkääkä pinotko mitään päälle. missä kulkee oikeasti maalaisjärjen raja kun ihmiset jotka muuttavat uuteen taloon ja löytävät siitä muuttotarkistuksessa NELJÄ A4:sta vikoja, kannattaa toki ottaa suurennuslasi käteen ja etsivä löytää niinhän sitä sanotaan..
jotain suhteellisuuden tajua ihmiset mukaan tuohon luovaan ajatteluun kiitos. miettikää mitä tuo sanoo teistä, tuo täysin ajattelematon valittaminen normaaleista naarmuista. hitto katsokaa vaikka juomalasejanne niissäkin on naarmuja lasit täynnä mutta pitääkö siitäkin lukea palsta tolkulla täältä. on toki myös asiallista antaa viallisesta tuotteesta palutetta mutta miettikää "tähän on tullut kolmessa vuodessa naarmuja kun alhaalta katson valoa vasten" ihmiset mitä te oikein vaaditte Lattialtanne. huh huh... - Jeux
laminaatista ei kirjoitti:
ole kuin huonoja kokemuksia vai onko joku tyytyväinen? Muu kuin kauppias.
Asensin laminaatin omin voimin ja avustajan kanssa vuosi sitten elokuussa. Minusta lattia näyttää samalta kuin asennuksen jälkeen. Ei näy toistaiseksi kulumisen merkkejä eikä mitkään saumat ole avautuneet tms. Olen hyvin tyytyväinen lattiaremonttiini.
Olin jopa liian pitkään suunnitellut kokolattiamaton poistoa ja tilalle jotain muuta. Laminaatti vaikutti helpoimmalta ja käetevimmältä ratkaisulta. Laminaatti tuli siis kokolattiamaton tilalle ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Laminaatin merkkiä en tältä istumalta muista. Paksuus on 8 mm ja lujuusluokka 32.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826