yksi hyvä keino roskan torjunnassa on, jos on aikaa, levittää kevällä musta muovi maahan ilmatiiviisti ja antaa olla siinä 3vkk;a tai pitempään siihen kylvöön asti. Rikka ja roska nääntyy kuumuuteen ja hapen puutteeseen.
pois
3
681
Vastaukset
- jatkan
kyllä se saattaa onnistua vieläkin jos on aurinkoa
- *Annabelle*
Olen pitänyt viljelypalstaa usean vuoden ajan turvesuolla.Siinä on niin kamala rikkaruoho ettei mitään tolkkua. Olen myrkyttänyt roundupilla sen kahdesti, jotain lähti mut enimmäkseen jäi.Muokkasin pari kertaa kääntämällä sitä ja olen niin kyllästynyt siihen touhuun että nyt ostin rikkaruohokangasta ja isken sen siihen talveksi ja katsotaan ensi kesänä onko siitä apua.Naapurin ei tartte pelätä rikkaruohojeni leviävän hänen puolelleen.Periaatteessa voisin jättää sen kankaan sinne olemaan koska siihen voisi sitten laittaa päälle uutta maata ja pensaille jättää omat aukot siihen.Miltä kuulostaa?
- läpäisee
vettä, niin mikä ettei, mansikalle ja pensaille reiät, mutta juurikasveille pitää olla paksu kerros maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920