maa-uimalamme toimii

osaan

sittenkin, monien virheiden jälkeen se toimii. Eli kaivettiin kuoppa jota tasattiin ja johon asetettiin pehmikkeeksi kaikki maatuva puhdas roina,vanhat matot, haravoimisjätteet yms. päälle
lottakangas ja pressu jonka jälkeen vesi.Noin 30000 litraa tuotuna paikalle,neuvoja kysyen ja käytännöstä oppien viisastuen, homma alkoi pelaa kun tilasin uimurista vastavirtaimurin jolla aikani sohin mutta nyt vasta tajusin liitin siihen vanhan saunan selänpesuharjan vähän ali imurin omien harjojen taakse niin johan putsaus tehostu puoleella nyt vain etsin tietoa mistä saan noita imurin pussia lisää kun ei ainakaan sivuilla ole olen tehnyt niitä vaikka mistä materiaaleista jopa sukkahousuista mutta alkuperäiset ovat parhaita, minulla on pohjavesipumppu joka kierrättää vettä ajastimella ja jonka otan käytöön aina imuriinkin, alussa käytin muutaman klooritapletin, mutta opskelen lisää. Kiitos kaikille erit uimurimallalle alku ohjeista

2

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

pinta roskat haavin pois vanhoista ikkunan valoverhoista tehdyllä haavilla altaan sadetan ? tänä kesänä ? tai olen sadettanut liittämällä pohjavesipumpusta tulevan letkun puutarha sadettajaan joka on suunnattu altaan toiseen päähän kuin pumppu eli pumppu imee tästäpäästä vesi tulee sataen toiseen päähän,on kiertäny.Halpaa kun haluan vähävaraisena niin Nyt etsin ja kokeilen miten voisi näin kierrätys aikana lämmittää veden ilman suuria kustannuksia , onko ehdotuksia ?

• pumpulla

tarkoitin uppopumppua,sorry moka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16