Tätä ihanaa oinasmiestä olen tapaillut pitkin kuuta moneen otteeseen. Ollaan tultu mainiosti juttuun. Hän kuitenkin kertoi omaavansa tunteita vielä exäänsä kohtaan,ja että on vielä rakastunut häneen. TOi kolahti muhun tietty aika kovaa,mutta enhän sitä hänelle sanonut kun olemme vain ystäviä.Toisaalta hän kertoi vihaavansa exäänsä ja ettei arvosta häntä tippaakaan.
Kannattaako tuota oinasta yrittää iskeä,eli unohtaako hän helposti exänsä. En haluaisi tehdä aloitetta kun oon niin epävarma tästä.Jos joku yrittäisi selventää tilannetta niin olisin tyytyväinen. :) Kiitos!
OINASMIEHEN tunteet. apua.
2
1424
Vastaukset
- Stana
Unohtaa exänsä, jos ihastuu sinuun. Mutta saattaa haluta pelkkää kaveerausta, oinas ihastuu yleensä nopeasti.
Tuo ei ole hyvä merkki että vihaa exää, silloin tunteita on vielä paljon. - OinasÄijä
jos on rakastunut toiseen, on rakastunut toiseen. susta hakee ehkä kaveria tai lohduttajaa.
itse hain pentuna lohdukkeita tytöistä aina, kun tuli ero tai joltakulta "turpiin" henkisesti. en paljon silloin ajatellut, että se voi johonkin sattua, olinhan tehnyt selväks mikä oli pelin henki.(eli oltiin vaan kavereita tai "tää on vaan seksiä"...)
nyt myöhemmin vähän hävettää tollanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256