No nyt näyttää sitten siltä että welhon kaapelissa ei nähdä BB:n 24/7 kanavaa. Laittakaa tekin palautetta welholle asiasta
asiakaspalvelu@welho.fi
Olen kyllä super pettynyt welhon toimintaan!!!
Welholla ei 24/7
14
970
Vastaukset
- päin vastoin
Osta netin kautta katseltavaksi. Saat takuulla rahoillesi enemmän katetta kun usea kamera käytössä joita voit vaihdella kun itselle sopii. En jää kaipaamaan vaikka kaapelista ei näy :)
- BB-fani
...ettei kukaan halua (paitsi ehkä sinä) katsoa kusista kuvaa ja kuunnella kusista ääntä, kun saat ne parempilaatuisena kaapelin kautta (tai no tänä vuonna et ainakaan Welholta saa).
- IsoVeli2007
Pääkaupunkiseudun suurin kaapeli-tv operaattori Welho (SW Television Oy) on ilmoittanut, että tänä vuonna Welhon kaapeliverkossa ei tule myyntiin Big Brother 24/7 -kanava. Syyksi on ilmoitettu, että neuvotteluissa SubTV:n kanssa ei ole päästy sopimukseen. Samaan aikaan Welhon kilpailijat Sonera ja Elisa tarjoavat kanavaa jopa ilmaiseksi asiakkailleen.
Vaadimme, että Welho ja SubTV käynnistävät neuvottelut ja tekevät sopimuksen, jotta Big Brother 24/7 -kanava saadaan näkymään myös Welhon kaapeliasiakkailla!
http://www.adressit.com/bb247welholle- iha turhaan
nääh ei tarvitse joka tuutista edes näkyä. netin kautta saa ostettua.
- Jukka-Mies
iha turhaan kirjoitti:
nääh ei tarvitse joka tuutista edes näkyä. netin kautta saa ostettua.
Niin surkealla kuvalla ja äänellä, kuka sellasta haluaa?
- telkusta
katsoa ja kuunnella koska tv olohuoneessa ja aina sinne kuulo tai näköyhteys. ja toki iso kuva!
netti ois makkarissa piilossa.. ei tulis koko ajan istuttua siinä.- tv aina taustalla
päällä ja netissä voi tehdä mitä huvittaa samalla! meillä muutenkin mahdotonta olisi olla koneella koko aikaa kun on muitakin perheen jäseniä olemassa. telkkuja on useita mut ei koneita.
Jopas oli huono veto tosiaan Welholta. Edelliset kaudet pyöri ihan huomaamatta telkkarissa taustalla kun muita puuhaili, esim ruokaa laitteli. Kyllä sen aina huomasi/kuuli kun alkoi jotain tapahtumaan kuulutusten muodossa niin ei tarvinnut kokoaikaa olla edes katsomassa.
Kuva oli kaapelissa aina hyvälaatuinen ja ihan riittävä ohjaajan ohjaamana. En oikeastaan missään vaiheessa kaivannut useampia kanavia. Pelkään että kun kaikki Welholta ennen seuranneet ottavat nyt netin kautta, niin lisääntyy vain nuo ongelmat nettiversiossa verrattuna edellisiin kausiin. Mitään plussakanavaa en suostu ottamaan ihan sen takia kun vi***ttaa formuloidenkin maksullisuus ja boikotoin sitä. Eikä sieltä edes kaikkea näkisikään. Esim aamuherätyksiä tuli usein seurattua kaapelilta ja viikkotehtävät ovat yleensä päiväsaikaan.
Taitaapi käydä niin että minun syksyni ei menekkään ihan niin tiiviisti isoveikan parissa tänä vuonna.- vierottua,
mutta luulen ettet onnistu. Olen muuten mietiskellyt että miksei täällä ole vielä julkistettu uutta valvojaakaan?? Sitä ainakin tartteis, useammankin ehkä.
- täh...
vierottua, kirjoitti:
mutta luulen ettet onnistu. Olen muuten mietiskellyt että miksei täällä ole vielä julkistettu uutta valvojaakaan?? Sitä ainakin tartteis, useammankin ehkä.
Siis ei mitään valvojaa ole jos ei siihen kukaan halua? Läheskään jokaisella palstalla ei ole valvojaa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan...
- BB not forever
Töissäkäyvän oli helppo pistää
päivän tapahtumat tallentumaan
vaikka digiboksin levylle ja sitten
illalla pystyi kelaamaan kiinnostavimmat
kohdat (tehtävien annot ja muut) parissa
tunnissa ja sitten jatkaa livekuvaan.
Itse tein tämän erillisen tallentavan DVD:n
kiintolevylle, josta sen sai pikaisesti kelattua.
Nettiversiosta ei saa tallennettua
tällaista pikakatselua varten mitään.
Nyt Welho tiputtaa paljon katsojia pois,
kun ei avaa kanavaa.
On vielä pieni mahdollisuus, että avautuu
myös Welholle.
Jos nimittäin tämä on vain markkinointikikka.
Eli ensin mydään nettiversiota tuossa
kampanjassa tämä viikko ja sitten ensi viikon
alussa Welho ilmoittaa, että BB 24/7 näkyykin.- eikä tule
Ja miksiköhän Welho tekisi edes niin? Typerää myyntiähän sellainen olisi. Annetaan eurot suoraan kilpilijoiden taskuun. Welho ei avaa palvelua se on varmistettu suoraan Welholta piste ja loppu niiltä osin.
- Toivoa on
Welhon johtoportaasta on tullut viestiä, että neuvotteluja yritetään aloitella uudestaan ja BB palvelu yritetään saada ohjelmistoon vielä ennen kauden alkua :)
Kerrankin hyviä uutisia asiasta! - BB not forever
Welholla siis näkyy, tiedote Welhon sivulla:
BB 24/7 Welhon verkossa myös tänä syksynä
22.8.2007
Big Brother 24/7 on tarjolla Welhon verkossa myös tänä vuonna.
BB 24/7 on maksuton Welhon tv-palvelujen tilaajille (norm. 28,90 €). Voit aktivoida palvelun soittamalla Welhon asiakaspalveluun (09) 156 56 56 perjantaista 24.8. alkaen. Myös kaikki uudet tv-palvelujen tilaajat saavat BB 24/7 -palvelun veloituksetta kaupan päälle palvelutilauksen yhteydessä. Tilauksen tulee olla voimassa koko BB-kauden ajan.
Ellei sinulla ole tilattuna mitään Welhon tv-palvelua, voit tilata BB 24/7:n myös erikseen hintaan 28,90 €/kausi (avausmaksu 0 €). Katseluun tarvitaan digiboksi ja ohjelmakortti (20 €/vuosi).
BB 24/7 lähetykset alkavat tiistaina 28.8., jolloin asukkaat saapuvat taloon. Aiempien vuosien tapaan Big Brother jatkuu syksyn ajan, ja voittaja selviää 100 päivää kestävän koetuksen jälkeen.
Näin arvelin jo tuolla ylempänä olevassa
viestissä. Ei siis kannattanut hätäillä
nettiversion kanssa, nyt siis lähtee
ilmaiseksi, kun on muita kanavapaketteja
tilattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154