löytyy ystävistäsi?
Mitä merkkejä
6
1534
Vastaukset
- tällaisia merkkejä
sanotaan tiiviisti että kaikkia, aivan joka ikistä merkkiä. kaikkien kanssa tulee hyvin toimeen ja joidenki todella hyvin.
itsehän olen siis rapu.- tulen kaikkien
kanssa toimeen tosi hyvin. Rapunainen olen.
- N 0707
tulen kaikkien kirjoitti:
kanssa toimeen tosi hyvin. Rapunainen olen.
Tarkennusta kysymykseeni: Tosi ystäviä? Itsekin tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja juttuun, rapu kun olen. Entäpä mistä merkistä löytyy niitä joista et pidä? vai löytyykö edes?
- tässä näin nätisti ;)
N 0707 kirjoitti:
Tarkennusta kysymykseeni: Tosi ystäviä? Itsekin tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja juttuun, rapu kun olen. Entäpä mistä merkistä löytyy niitä joista et pidä? vai löytyykö edes?
hmm.. ei ole tosi ystäviä. kaikkie kanssa toimeen tulen. Kavereita yleensä. Hyviä kavereita ja pelkkiä kavereita. ei oikeestaa ystäviä. on joitakii joista en pidä, mut yleensä, niitä on monenlaisia; en pidä, vaan ärsyynnyn heistä. Mut ehkäpä vaaka on se joka on eniten kaveria. tai kalat. ei oikeestaa löydy noita merkkejä joista en pidä.
-rapunainen - tulen kaikkien
N 0707 kirjoitti:
ystäviä varmaan kaikissa merkeissä, vaikeata on kyllä keksiä tyyppiä, josta en pitäisi- sorry, ei keksi:)
- M0707
Merkkejä on monia mut sun nimimerkki
on kiinnostava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194