Hoitaja on syytön!

ettäs tiedätte!

Nokialaiset ovat aina heti tuomitsemassa niin kuin nyt tämän kuuluisan hoitajankin. Hän on syytön, kunnes toisin todistetaan.

Katsokaa vaihteeksi kriittisesti itseennekin lättänaamat!

173

29595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11..?

Totuus voi vielä olla aika julma.

Toivottavasti EI.

• julmaa julmaa

Julma totuus? Niin, olisihan se kauheaa, jos hän ei olisikaan syyllinen kuten muuan Gustafsson. Kenet me sitten tuomitsemme?

• nico3000

miten voi insuliinilla tapaa /vahingossa)?esin sairaanhoitaja!!!!!

• ei mitenkään !!!!
        nico3000 kirjoitti:

Se vaan ei ole mahdollista.

• ettäs tiedätte!
        nico3000 kirjoitti:

"miten voi insuliinilla tapaa /vahingossa)?"

Kuinka moni on pistänyt neulalla sormeensa vahingossa? Aika moni. Insuliinipiikin kanssa sattuneet tapaturmat lienevät kuitenkin harvinaisempia. Moni sokeritautinen ei liene iskenyt piikkiään väärään paikkaan. Ainakin pilkka on lähellä ja se on iso, kun itseään piikittää.

• lättänaama

On totta ettei meillä kenelläkään ole ainuttakaan todistetta siitä, että ko hoitaja on nuo teot tehnyt, siksipä en itse ketään ole tuomitsemassakaan.
      Nokialla puhuttiin uhreja saattavan olla jopa sata ! Suurin osa on vain saatu kuntoon sairaalassa ja osa parantunut "hunosta olostaan" omin avuin.
      Mitenkähän juttu vielä paisuukaan.

• jep jep

Minullakin teki 1960-luvulla huonoa. Tämä hoitaja siihen oli syyllinen tietenkin.

• ainakin

taponyritykseen / vaaran aiheuttamiseen Hämeenlinnassa jo aikoja sitten. Asia on siellä yleisessä tiedossa ja siitä keskusteltiin ampumaseuran kokouksissa. On ilmoitettu poliisille, mutta ei puututtu. Urheilu-ura olisi vaarantunut...

• jmit

Hoitaja on syytön, kunnes rikollinen tuomari hänet vapauttaa. Sittenkin hän on syytön. Suomessa ei valitettavasti näytä tuomiolla ja teon tekemisellä olevan mitään keskinäistä yhteyttä. Oikeusjärjestelmämme alennustila on pohjaton.

Mitä se nyt auttaa ketään enään syyttää? Syyttely voi vaarantaa tuon hoitajan mahdollisuudet työskennellä tulevaisuudessa hoiva-alalla.

• ettäs tiedätte!

Kaikki autoilijatkin syyllistyvät joskus vaaran aiheuttamiseen Nokialla. Turha rutista ja leikkiä pulmusta, vaikka poliisi ei niihin olisi puutunutkaan.

• ratkaisee
        jmit kirjoitti:

Hoitaja on syytön, kunnes rikollinen tuomari hänet vapauttaa. Sittenkin hän on syytön. Suomessa ei valitettavasti näytä tuomiolla ja teon tekemisellä olevan mitään keskinäistä yhteyttä. Oikeusjärjestelmämme alennustila on pohjaton.

Mitä se nyt auttaa ketään enään syyttää? Syyttely voi vaarantaa tuon hoitajan mahdollisuudet työskennellä tulevaisuudessa hoiva-alalla.

"Hoitaja on syytön, kunnes rikollinen tuomari hänet vapauttaa."
        Melkoinen väite pulmunen, että joku rikollinen työskentelisi tuomarina. Nimeä joku niin kysytään häneltä itseltään, onko hän rikollinen ja millä tavalla.

"Syyttely voi vaarantaa tuon hoitajan mahdollisuudet työskennellä tulevaisuudessa hoiva-alalla."
        Joo, annetaan hoitsulle eläke, vaikka hän olisikin syytön. Tulee edullisemmaksi yhteiskunnalle.

• jmit
        ratkaisee kirjoitti:

"Hoitaja on syytön, kunnes rikollinen tuomari hänet vapauttaa."
        Melkoinen väite pulmunen, että joku rikollinen työskentelisi tuomarina. Nimeä joku niin kysytään häneltä itseltään, onko hän rikollinen ja millä tavalla.

"Syyttely voi vaarantaa tuon hoitajan mahdollisuudet työskennellä tulevaisuudessa hoiva-alalla."
        Joo, annetaan hoitsulle eläke, vaikka hän olisikin syytön. Tulee edullisemmaksi yhteiskunnalle.

Kansalaisten asettaminen sukupuolen perusteella eriarvoiseen asemaan on syrjintää ja syrjintä on määritelty rikokseksi.

Miettikää nyt hetki. Ajatelkaa, jos perheenisä ottaisi käteensä haulikon, laittaisi patruunan lippaaseen ja huutaisi vaimolleen "nyt minä tapan sinut", niin onko edes yhtä mahdollisuiuttaa miljardista, että viranomaisten koneistossa asia jäisi silleen? Saisi mies olla tyytyväien jos saisi enään ikinä tavata lapsiaan ja taloudellisesti saisi olla iloinen, jos saisi pitää edes lippalakkinsa ja polkupyöränsä.

Mitä, jos minä miehenä varastan työnantajaltani 100 euron arvosta päivittäin kaikkiaan 43 tuhannen euron arvosta? Onko minulla edes teoriassa mahdollisuuksia selvitä ilman rangaistusta?

Miehen ollessa Suomessa väkivaltainen on vastuussa mies henkilökohtaisesti, naisen ollessa väkivaltainen ongelma medikalisoidaan ja siirretään vastuu naisen ja naiseuden ulkopuolelle.

Suomessa lakia kunnioittava tuomari on harvinaisempi kuin yksisarvinen. On todennäköisempää joutua Ufoabduktion kohteeksi kuin saada oikeudenmukainen oikeudenkäynti Suomessa.

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

Kansalaisten asettaminen sukupuolen perusteella eriarvoiseen asemaan on syrjintää ja syrjintä on määritelty rikokseksi.

Miettikää nyt hetki. Ajatelkaa, jos perheenisä ottaisi käteensä haulikon, laittaisi patruunan lippaaseen ja huutaisi vaimolleen "nyt minä tapan sinut", niin onko edes yhtä mahdollisuiuttaa miljardista, että viranomaisten koneistossa asia jäisi silleen? Saisi mies olla tyytyväien jos saisi enään ikinä tavata lapsiaan ja taloudellisesti saisi olla iloinen, jos saisi pitää edes lippalakkinsa ja polkupyöränsä.

Mitä, jos minä miehenä varastan työnantajaltani 100 euron arvosta päivittäin kaikkiaan 43 tuhannen euron arvosta? Onko minulla edes teoriassa mahdollisuuksia selvitä ilman rangaistusta?

Miehen ollessa Suomessa väkivaltainen on vastuussa mies henkilökohtaisesti, naisen ollessa väkivaltainen ongelma medikalisoidaan ja siirretään vastuu naisen ja naiseuden ulkopuolelle.

Suomessa lakia kunnioittava tuomari on harvinaisempi kuin yksisarvinen. On todennäköisempää joutua Ufoabduktion kohteeksi kuin saada oikeudenmukainen oikeudenkäynti Suomessa.

Sitä en ole väittänytkään, etteikö oikeusvaltio Suomi kaipaisi remonttia säilyttääkseen oikeusvaltiotittelinsä. Tekeekö uhkailu kuitenkaan kenestäkään automaattisesti murhaajaa? Hyvin monet ovat uhkailleet menemättä sen pidemmälle ja saamatta tästä yhtään minkäänmoista haastetta tai tuomiota. Uhittelu Nokialla esim. kapakoitten läheisyydessä sulkemisajan paikkeilla lienee erittäin tavallista, eikä näistä läheskään aina mennä "oikeuteen" edes yrittämään saada sitä oikeutta.

• jmit
        ettäs tiedätte! kirjoitti:

Sitä en ole väittänytkään, etteikö oikeusvaltio Suomi kaipaisi remonttia säilyttääkseen oikeusvaltiotittelinsä. Tekeekö uhkailu kuitenkaan kenestäkään automaattisesti murhaajaa? Hyvin monet ovat uhkailleet menemättä sen pidemmälle ja saamatta tästä yhtään minkäänmoista haastetta tai tuomiota. Uhittelu Nokialla esim. kapakoitten läheisyydessä sulkemisajan paikkeilla lienee erittäin tavallista, eikä näistä läheskään aina mennä "oikeuteen" edes yrittämään saada sitä oikeutta.

"Tekeekö uhkailu kuitenkaan kenestäkään automaattisesti murhaajaa?"

No ei tietenkään tee, eikä sellaista ole kukaan väittänytkään.

Tuo on vanha temppu. Keksit itse mielettömän väitteen ja sitten osoitat, että väite on mieletön ja sen pitäisi sitten osoittaa että sinulla on jotain viisasta sanottavaa asiasta.

• fhg,.fzdfhg
        jmit kirjoitti:

Tuo on vanha temppu. Keksit itse mielettömän väitteen ja sitten osoitat, että väite on mieletön ja sen pitäisi sitten osoittaa että sinulla on jotain viisasta sanottavaa asiasta.

"No ei tietenkään tee, eikä sellaista ole kukaan väittänytkään."
        Kaiken aikaahan hoitsun mahdollisia uhkailuja otetaan esimerkiksi hänen menneisyydestään johdatukseksi hänen tuomitsemisekseen. Itsekin niin teit, minkä voit havaita lukemalla aiemmin kirjoittamiasi kommentteja.

"Tuo on vanha temppu."
        Vanhoista tempuistasi tunnut tietävän itse parhaiten.

Kommenttieni tajuamiseen tarvitaan näemmä hieman enemmän älykkyyttä kuin sinulle - tuomitsevalle psykopaatille - on annettu.

• ...voi...
        jmit kirjoitti:

poliisi jättää puuttumatta taponyritykseen edes Hämeenlinnassa? Jos ammut Tampereella jotakuta yleisellä urheilukentällä, mutta satut kiukuspäissäsi ampumaan ohi ja asia ilmoitetaan poliisille, niin arveletko selviäväsi ilman mitään seurauksia? Varkaudet ovat pikkuasia tähän verrattuna!

• jmit
        fhg,.fzdfhg kirjoitti:

"No ei tietenkään tee, eikä sellaista ole kukaan väittänytkään."
        Kaiken aikaahan hoitsun mahdollisia uhkailuja otetaan esimerkiksi hänen menneisyydestään johdatukseksi hänen tuomitsemisekseen. Itsekin niin teit, minkä voit havaita lukemalla aiemmin kirjoittamiasi kommentteja.

"Tuo on vanha temppu."
        Vanhoista tempuistasi tunnut tietävän itse parhaiten.

Kommenttieni tajuamiseen tarvitaan näemmä hieman enemmän älykkyyttä kuin sinulle - tuomitsevalle psykopaatille - on annettu.

Toisin kuin väität, niin minä en ole tät hoitajaa tuominnut.

Kirjoitit: "Kommenttieni tajuamiseen tarvitaan näemmä hieman enemmän älykkyyttä kuin sinulle - tuomitsevalle psykopaatille - on annettu."

Näin käy yleensä, kun ei pärjää asia-argumentaatiossa, niin pitää mennä henkilökohtaisuuksiin. Miten muuten on saako sinulta myös reseptit, kun saa kerran diagnoosinkin? Mitä suosittelet minulle lääkkeeksi, insuliiniako? Oletko ajatellut perustaa nettiklinikan? :)

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

Toisin kuin väität, niin minä en ole tät hoitajaa tuominnut.

Kirjoitit: "Kommenttieni tajuamiseen tarvitaan näemmä hieman enemmän älykkyyttä kuin sinulle - tuomitsevalle psykopaatille - on annettu."

Näin käy yleensä, kun ei pärjää asia-argumentaatiossa, niin pitää mennä henkilökohtaisuuksiin. Miten muuten on saako sinulta myös reseptit, kun saa kerran diagnoosinkin? Mitä suosittelet minulle lääkkeeksi, insuliiniako? Oletko ajatellut perustaa nettiklinikan? :)

Kirjoitit aiemmin: "Keksit itse mielettömän väitteen ja sitten osoitat, että väite on mieletön ja sen pitäisi sitten osoittaa että sinulla on jotain viisasta sanottavaa asiasta."

Sitten jatkat: "Näin käy yleensä, kun ei pärjää asia-argumentaatiossa, niin pitää mennä henkilökohtaisuuksiin."

Puhut siis itsesi pussiin, koska olet niin tyhmä.

"Miten muuten on saako sinulta myös reseptit, kun saa kerran diagnoosinkin? Mitä suosittelet minulle lääkkeeksi, insuliiniako?"

Voisin toki määrätä sinulle lääkettä, jos tautiisi olisi lääkettä olemassa. Sinun kannattaisi kokeilla omega-kolmosta, enkä nyt tarkoita keskikaljaa tai insuliinia. Omega-3 saattaa virkistää aivotoimintaasi. Keskikaljasta tai insuliinista ei sinun tapauksessasi ole hyötyä.

"Oletko ajatellut perustaa nettiklinikan?"
        Kiitos vinkistä! Ehkä sitä kautta voisi parantaa myös keskustelun tasoa netissä.

• jmit

Kirjoitit aiemmin: "Keksit itse mielettömän väitteen ja sitten osoitat, että väite on mieletön ja sen pitäisi sitten osoittaa että sinulla on jotain viisasta sanottavaa asiasta."

Sitten jatkat: "Näin käy yleensä, kun ei pärjää asia-argumentaatiossa, niin pitää mennä henkilökohtaisuuksiin."

Puhut siis itsesi pussiin, koska olet niin tyhmä.

"Miten muuten on saako sinulta myös reseptit, kun saa kerran diagnoosinkin? Mitä suosittelet minulle lääkkeeksi, insuliiniako?"

Voisin toki määrätä sinulle lääkettä, jos tautiisi olisi lääkettä olemassa. Sinun kannattaisi kokeilla omega-kolmosta, enkä nyt tarkoita keskikaljaa tai insuliinia. Omega-3 saattaa virkistää aivotoimintaasi. Keskikaljasta tai insuliinista ei sinun tapauksessasi ole hyötyä.

"Oletko ajatellut perustaa nettiklinikan?"
        Kiitos vinkistä! Ehkä sitä kautta voisi parantaa myös keskustelun tasoa netissä.

Toisin kuin väität, niin en ole kirjoittanut itseäni pussiin puhumisesta kirjoittamattakaan.

Kirjoitin siis aiemmin: "Keksit itse mielettömän väitteen ja sitten osoitat, että väite on mieletön ja sen pitäisi sitten osoittaa että sinulla on jotain viisasta sanottavaa asiasta."

Juuri noinhan sinä teit. Eihän se nyt ole mikään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että osoittaa vastapuolen argumentaation ohuuden.

Oletko sinä sairaanhoitajana samoilla linjoilla Tehyn kanssa siinä, että sairaanhoitajien taustoja ei tulisi tarkistaa tulevaisuudessakaan? Näin meneteltäessä tuo nainen voisi siis palata sairaanhoitajan työhön nelikymppisenä, vaikka saisikin tuomion murhista. Onko tuollainen nyt aivan oikeasti järkevää toimintaa? Onko Tehyn johto nyt aivan oikeasti tehtäviensä tasalla?

Olet muuten sen verran hanakka menemään henkilökohtaisuuksiin, että toivoisin, että tuolla tavoin käyttäytyviä ei olisi töissä terveydenhuollon alalla. Oletko läpäissyt soveltuvuustestit?

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

Toisin kuin väität, niin en ole kirjoittanut itseäni pussiin puhumisesta kirjoittamattakaan.

Kirjoitin siis aiemmin: "Keksit itse mielettömän väitteen ja sitten osoitat, että väite on mieletön ja sen pitäisi sitten osoittaa että sinulla on jotain viisasta sanottavaa asiasta."

Juuri noinhan sinä teit. Eihän se nyt ole mikään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että osoittaa vastapuolen argumentaation ohuuden.

Oletko sinä sairaanhoitajana samoilla linjoilla Tehyn kanssa siinä, että sairaanhoitajien taustoja ei tulisi tarkistaa tulevaisuudessakaan? Näin meneteltäessä tuo nainen voisi siis palata sairaanhoitajan työhön nelikymppisenä, vaikka saisikin tuomion murhista. Onko tuollainen nyt aivan oikeasti järkevää toimintaa? Onko Tehyn johto nyt aivan oikeasti tehtäviensä tasalla?

Olet muuten sen verran hanakka menemään henkilökohtaisuuksiin, että toivoisin, että tuolla tavoin käyttäytyviä ei olisi töissä terveydenhuollon alalla. Oletko läpäissyt soveltuvuustestit?

"Toisin kuin väität, niin en ole kirjoittanut itseäni pussiin puhumisesta kirjoittamattakaan."
        Toisin kuin väität minun väittävän, kirjoitit ilmeisesti itseksesi puhuen itseäsi pussiin.

"Eihän se nyt ole mikään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että osoittaa vastapuolen argumentaation ohuuden."
        Ei siinäkään ole mitään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että sanon sinua tyhmäksi, jos osoitan sillä kuria älykkyytesi ohuuden.

"Oletko sinä sairaanhoitajana samoilla linjoilla Tehyn kanssa siinä, että sairaanhoitajien taustoja ei tulisi tarkistaa tulevaisuudessakaan?"
        Tämähän ei liity avaukseen mitenkään. Tehyt ovat tehtyjä. Sitä paitsi en ole sairaanhoitaja vaan nettitohtori.

Jos kyseinen hoitaja saa tuomion murhista, hän saa elinkautisen, eikä hänen siis pidä päästä vapaaksi enää ikinä. Palatkoon kotiseuduilleen iäksi. Siis Hämeenlinnaan.

"Olet muuten sen verran hanakka menemään henkilökohtaisuuksiin..."
        Kiitos. Niin sinäkin kuten nyt taas. Et vissiin huomaa sitä itsestäsi itse.

"...että toivoisin, että tuolla tavoin käyttäytyviä ei olisi töissä terveydenhuollon alalla. Oletko läpäissyt soveltuvuustestit?"
        Olen ruumiillisella alalla patologina. Irrottelen työkseni. Tässä hommassa haimat lentää ja työnantaja maksaa.

• jmit

"Toisin kuin väität, niin en ole kirjoittanut itseäni pussiin puhumisesta kirjoittamattakaan."
        Toisin kuin väität minun väittävän, kirjoitit ilmeisesti itseksesi puhuen itseäsi pussiin.

"Eihän se nyt ole mikään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että osoittaa vastapuolen argumentaation ohuuden."
        Ei siinäkään ole mitään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että sanon sinua tyhmäksi, jos osoitan sillä kuria älykkyytesi ohuuden.

"Oletko sinä sairaanhoitajana samoilla linjoilla Tehyn kanssa siinä, että sairaanhoitajien taustoja ei tulisi tarkistaa tulevaisuudessakaan?"
        Tämähän ei liity avaukseen mitenkään. Tehyt ovat tehtyjä. Sitä paitsi en ole sairaanhoitaja vaan nettitohtori.

Jos kyseinen hoitaja saa tuomion murhista, hän saa elinkautisen, eikä hänen siis pidä päästä vapaaksi enää ikinä. Palatkoon kotiseuduilleen iäksi. Siis Hämeenlinnaan.

"...että toivoisin, että tuolla tavoin käyttäytyviä ei olisi töissä terveydenhuollon alalla. Oletko läpäissyt soveltuvuustestit?"
        Olen ruumiillisella alalla patologina. Irrottelen työkseni. Tässä hommassa haimat lentää ja työnantaja maksaa.

"Ei siinäkään ole mitään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että sanon sinua tyhmäksi, jos osoitan sillä kuria älykkyytesi ohuuden."

Et sinä ole mitään osoittanut, vaan ainoastaan pyrkinyt pilkkaamaan minua menemällä henkilökohtaisuuksiin. Minä en ole alentunut henkilökohtaisuuksiin olen osoittanut puutteita argumenteissasi ja paheksunut perustellusti tapaasi argumentoida. Olen siis kohdistanut kritiikkini sanomaasi en sinuun henkilönä ja siinä on suuri ero.

• jmit

"Ei siinäkään ole mitään henkilökohtaisuuksiin menemistä, että sanon sinua tyhmäksi, jos osoitan sillä kuria älykkyytesi ohuuden."

Et sinä ole mitään osoittanut, vaan ainoastaan pyrkinyt pilkkaamaan minua menemällä henkilökohtaisuuksiin. Minä en ole alentunut henkilökohtaisuuksiin olen osoittanut puutteita argumenteissasi ja paheksunut perustellusti tapaasi argumentoida. Olen siis kohdistanut kritiikkini sanomaasi en sinuun henkilönä ja siinä on suuri ero.

• johan nyt
        jmit kirjoitti:

"Et sinä ole mitään osoittanut..."
        Kummallista, ettet kykene tajuamaan sitä.

"Minä en ole alentunut henkilökohtaisuuksiin..."
        Niin, omasta mielestäsi sinä ainoastaan ylennät itsesi.

"...olen osoittanut puutteita argumenteissasi ja paheksunut perustellusti tapaasi argumentoida."
        Kysymys on ainoastaan siitä, että sinulle pitäisi vääntää rautalangasta, jotta tajuaisit asian. Siksi luulet argumenttien olevan puutteelliset ja alennut henkilökohtaisuuksiin.

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

Ei sinua saa tajuamaan.

Niin sinä vain ylennät itsesi niissä.

"...olen osoittanut puutteita argumenteissasi ja paheksunut perustellusti tapaasi argumentoida."
        Sinulle pitäisi vääntää rautalangasta ennen kuin ymmärtäisit yhtään mitään, ja tuskin tajuaisit vielä sittenkään.

• jäkäjäkäjää...

Ei sinua saa tajuamaan.

Niin sinä vain ylennät itsesi niissä.

Sinulle pitäisi vääntää rautalangasta ennen kuin ymmärtäisit yhtään mitään, ja tuskin tajuaisit vielä sittenkään.

Emansipoitunut suomalainen nainen jää jäkättämään ikuisuuksiin tajuamatta, että on hävinnyt argumentaation asiatasolla jo lähdössä.

• just just
        jäkäjäkäjää... kirjoitti:

Emansipoitunut suomalainen nainen jää jäkättämään ikuisuuksiin tajuamatta, että on hävinnyt argumentaation asiatasolla jo lähdössä.

"Emansipoitunut suomalainen nainen jää jäkättämään ikuisuuksiin tajuamatta, että on hävinnyt argumentaation asiatasolla jo lähdössä."

Näköjään.

• on valetta
        jmit kirjoitti:

"Suomessa lakia kunnioittava tuomari on harvinaisempi kuin yksisarvinen."

Argumentointisi on perseestä. Suomessa useimmat tuomarit kunnioittavat lakia ihan varmasti. Muutenhan he olisivat linnassa, enkä tarkoita presidentinlinnaa.

• kiitos nauruista
        just just kirjoitti:

"Emansipoitunut suomalainen nainen jää jäkättämään ikuisuuksiin tajuamatta, että on hävinnyt argumentaation asiatasolla jo lähdössä."

Näköjään.

Melkein vedet silmissä sai nauraa tuolle inttäjälle. Harvinaisen laadutonta tekstiä. Kirjoittelee ihan päättömiä - hyvää hupia tosin muille.

• ettäs tiedätte!
        kiitos nauruista kirjoitti:

Melkein vedet silmissä sai nauraa tuolle inttäjälle. Harvinaisen laadutonta tekstiä. Kirjoittelee ihan päättömiä - hyvää hupia tosin muille.

Tuo jmit tosiaan argumentoi surkeasti ja väittää toista sellaiseksi. Aivan kaistapäistä :)

• hehehehehe

Tuo jmit tosiaan argumentoi surkeasti ja väittää toista sellaiseksi. Aivan kaistapäistä :)

"Tuo jmit tosiaan argumentoi surkeasti ja väittää toista sellaiseksi. Aivan kaistapäistä :)"

Onko sinulla tarjota jotain näyttöä asiassa?

• tekee

jmit kirjoitti aiemmin: "Hoitaja on syytön, kunnes rikollinen tuomari hänet vapauttaa."
        Seuraavassa kommentissaan hän korjaa: "rikollinen tuomarikunta"

Tosi sairasta argumentointia nimitellä ilman perusteluja ketään rikollisiksi. Virheitä tehdään ihan kaikissa ammateissa. Myös paperitehtaan duunarina ja siellähän juoruämmä jmit ilmeisesti duunaileekin.

• Selviytyjänaisia
        on valetta kirjoitti:

Argumentointisi on perseestä. Suomessa useimmat tuomarit kunnioittavat lakia ihan varmasti. Muutenhan he olisivat linnassa, enkä tarkoita presidentinlinnaa.

"Suomessa useimmat tuomarit kunnioittavat lakia ihan varmasti. Muutenhan he olisivat linnassa, enkä tarkoita presidentinlinnaa."

Tuo lienee jonkinlainen vitsi. Suomessa tuomari saa tehdä käytännössä aivan minkälaisia ratkaisuja hyvänsä, eikä minkäänlainen vastuu seuraa perässä. Onko sinulla tietoa siitä, että yksikään tuomari olisi joutunut Suomessa mistään virheestä koskaan kantamaan minkäänlaisa vastuuta?

Mitä pidät seuraavista oikeustapauksista?

Mummo kidnappasi vävypoikansa kahden miehen avustuksella. Vävypoika kuljetettiin tyhjään varastorakennukseen, jossa häntä potkittiin ja hakattiin rautaputkilla. Pahempaa oli kuitenkin tulossa. Vävypoika laitettiin jakkaralle seisomaan ja hänen kaulaansa pujotettiin hirttoköysi. Miestä tönittiin tämän jälkeen, jotta hän menettäisi tasapainonsa. Vävypoika on niin järkyttynyt, että hän ei edes uskaltautunut oikeuden istuntoon, johon poliisit hänet noutivat. Kiduttajamummon tuomio: Ehdollista vankeutta 1,5 vuotta. Vertailun vuoksi kerrottakoon, että suomalainen mies, joka jätti oman lapsensa vastoin sopimusta palauttamatta äidilleen kuukaudeksi ja huolehti tänä aikana erinomaisesti lapsesta sai 1,5 vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen. Siis isä turvasi lapselleen YK:n lapsen oikeuksien sopimuksen edellyttämää oikeutta myös isän hoivaan ja sai teostaan 1,5 vuotta ehdotonta vankeutta.

Murhasta yhdyskuntapalvelua. IS 16.9.2006. Nainen ajoi Toijalassa riidan jälkeen aviomiehensä yli. Mies kulkeutui konepellillä 20 metriä, sinkoutui toiselle kaistalle ja kuoli vastaan tulleen auton alle. Pariskunta oli kyläilemässä tuttaviensa omakotitalossa. Heille tuli riitaa. Ajokortiton nainen hyppäsi humalassa auton rattiin ja poistui paikalta. Mies oikaisi puutarhan poikki kadulle ja käsiään heilutellen yritti ilmeisesti pysäyttää auton. Vaimo ajoi miehensä yli ja poistui pysähtymättä paikalta. Turman jälkeen hän kertoi itkien poliisille ja entiselle anopilleen nähneensä kyllä miehen mutta ajaneensa tahallisesti yli. Toijalan käräjäoikeus tuomitsi naisen kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen. Turun hovioikeus alensi tuomiota neljän kuukauden ehdottomaan vankeuteen ja antoi naiselle luvan hyvittää tekonsa 117 tunnin yhdyskuntapalvelulla.

Nainen kuritti 10-vuotiasta tyttöä erittäin raa'alla ja julmalla tavalla yksityisasunnossa Kajaanissa. Nainen sitoi ensin puolustuskyvyttömän lapsen kädet ja jalat, minkä jälkeen hän kiinnitti vielä tytön käsistä kylpyhuoneen pyykinkuivaustelineeseen. Tämän jälkeen alkoi julma pahoinpitely. Kolmena yönä 37-vuotias nainen ruoski pikkutyttöä sähköjohdolla erittäin rajusti. Uhri sai kaikkiaan kaksikymmentä verta vuotavaa haavaa. Osa arvista on edelleen nähtävissä. Kajaanin käräjäoikeus tuomitsi eilen 37-vuotiaan naisen törkeästä pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta vuodeksi ja neljäksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeuteen. Tuomittu joutuu korvaamaan uhrille pysyvästä kosmeettisesta haitasta 700 euroa. Käräjäoikeus piti pahoinpitelyä törkeänä ja lapsen ihmisarvoa halventavana. Olisikohan mies saanut vastaavasta rikoksesta ehdottoman vankeusrangaistuksen?

IS 30.9.2006 "Nainen poltti miehensä"

Arvostettu mieslääkäri oli vuosia vaimonsa terrorin kohteena. Vaimo on myöntänyt, että mies ei lyönyt vaimoa kertaakaan 30 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Nainen pahoinpiteli miestään lähes päivittäin. Muun muassa hakkaamalla koiran remmillä. Mies joutui useasti nukkumaan kylpyhuoneen lattialla, koska se oli ainut lukittava tila asunnossa. Nainen havaitsi kaupungilta tullessaan, että mies oli pienessä maistissa ja päätti, että nyt saa miehen juopottelu riittää. nainen ruiskutti tärpättiä miehen päälle ja sytytti tämän palamaan. Naisella itsellään oli veren alkoholipitoisuus kaksi promillea.

Tekonsa jälkeen nainen soitti heti hätäkeskukseen, mutta sanoi vain miehensä saaneen palovammoja liuottimesta, mutta ei maininnut mitään liekeistä. Hälytystä ei kirjattu kiireellisenä. ensihoitaja kertoo: "Eteisessä seisoi alasti pahoin palanut mies. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Mies oli sen näköinen, että hänen ei olisi pitänyt olla elossa, mutta hän puhui selkeästi ja käveli itse ambulanssiin. Myös vaimo käyttäytyi täysin rauhallisesti hän vain seisoi eteisessä ja odotti miehensä kanssa ambulanssia." mies kuoli vammoihinsa kaksi kuukautta myöhemmin.

Vaimoa syytetään taposta ja hän vastasi käräjäoikeudessa syyskuussa teostaan vapaalta jalalta. Syyttäjä Vilja Kutvosen mukaan teko ei osoita erityistä raakuutta eikä julmuutta, eikä murhasyyte ole tarpeellinen. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin nainen saa teostaan yhdyskuntapalvelua.Olisiko mies vastannut vastaavasta teosta vapaalta jalalta?

Elinkautisvanki I. K:sta (tuomittu murhasta) esitettiin joitakin vuosia sitten dokumentti televisiossa, jossa näytettiin kuinka sosiaaliviranomaiset veivät lapset äitiään vankilaan tapaamaan, kun olivat liian vanhoja enää äiti-lapsi-osastolla äitinsä kanssa vankilassa lusimaan.

Samoin dokumentissa Musta kissa lumihangella esitetään kuinka miehensä taposta tuomittu nainen aloittaa elämäänsä vapaudessa lapsensa kanssa, joka on täysin tietämätön siitä, että äiti on tappanut hänen isänsä ja sosiaaliviranomaiset sekä lastenpsykiatrit tukevat tätä äitiä tässä vanhemmuudessa.

Samaan aikaan monet rehelliset ja kunnolliset työssä käyvät sekä akateemisesti koulutetut miehet eivät saa tavata lapsiaan - tämä, jos mikä on räikeä tasa-arvon ja ihmisoikeuksien irvikuva, joka voi tapahtua vain ja ainoastaan Suomen kaltaisessa sivistymättömässä takapajulassa.

• jmit
        on valetta kirjoitti:

"Suomessa useimmat tuomarit kunnioittavat lakia ihan varmasti. Muutenhan he olisivat linnassa, enkä tarkoita presidentinlinnaa."

Tuo lienee jonkinlainen vitsi. Suomessa tuomari saa tehdä käytännössä aivan minkälaisia ratkaisuja hyvänsä, eikä minkäänlainen vastuu seuraa perässä. Onko sinulla tietoa siitä, että yksikään tuomari olisi joutunut Suomessa mistään virheestä koskaan kantamaan minkäänlaisa vastuuta?

Mummo kidnappasi vävypoikansa kahden miehen avustuksella. Vävypoika kuljetettiin tyhjään varastorakennukseen, jossa häntä potkittiin ja hakattiin rautaputkilla. Pahempaa oli kuitenkin tulossa. Vävypoika laitettiin jakkaralle seisomaan ja hänen kaulaansa pujotettiin hirttoköysi. Miestä tönittiin tämän jälkeen, jotta hän menettäisi tasapainonsa. Vävypoika on niin järkyttynyt, että hän ei edes uskaltautunut oikeuden istuntoon, johon poliisit hänet noutivat. Kiduttajamummon tuomio: Ehdollista vankeutta 1,5 vuotta. Vertailun vuoksi kerrottakoon, että suomalainen mies, joka jätti oman lapsensa vastoin sopimusta palauttamatta äidilleen kuukaudeksi ja huolehti tänä aikana erinomaisesti lapsesta sai 1,5 vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen. Siis isä turvasi lapselleen YK:n lapsen oikeuksien sopimuksen edellyttämää oikeutta myös isän hoivaan ja sai teostaan 1,5 vuotta ehdotonta vankeutta.

Murhasta yhdyskuntapalvelua. IS 16.9.2006. Nainen ajoi Toijalassa riidan jälkeen aviomiehensä yli. Mies kulkeutui konepellillä 20 metriä, sinkoutui toiselle kaistalle ja kuoli vastaan tulleen auton alle. Pariskunta oli kyläilemässä tuttaviensa omakotitalossa. Heille tuli riitaa. Ajokortiton nainen hyppäsi humalassa auton rattiin ja poistui paikalta. Mies oikaisi puutarhan poikki kadulle ja käsiään heilutellen yritti ilmeisesti pysäyttää auton. Vaimo ajoi miehensä yli ja poistui pysähtymättä paikalta. Turman jälkeen hän kertoi itkien poliisille ja entiselle anopilleen nähneensä kyllä miehen mutta ajaneensa tahallisesti yli. Toijalan käräjäoikeus tuomitsi naisen kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen. Turun hovioikeus alensi tuomiota neljän kuukauden ehdottomaan vankeuteen ja antoi naiselle luvan hyvittää tekonsa 117 tunnin yhdyskuntapalvelulla.

Nainen kuritti 10-vuotiasta tyttöä erittäin raa'alla ja julmalla tavalla yksityisasunnossa Kajaanissa. Nainen sitoi ensin puolustuskyvyttömän lapsen kädet ja jalat, minkä jälkeen hän kiinnitti vielä tytön käsistä kylpyhuoneen pyykinkuivaustelineeseen. Tämän jälkeen alkoi julma pahoinpitely. Kolmena yönä 37-vuotias nainen ruoski pikkutyttöä sähköjohdolla erittäin rajusti. Uhri sai kaikkiaan kaksikymmentä verta vuotavaa haavaa. Osa arvista on edelleen nähtävissä. Kajaanin käräjäoikeus tuomitsi eilen 37-vuotiaan naisen törkeästä pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta vuodeksi ja neljäksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeuteen. Tuomittu joutuu korvaamaan uhrille pysyvästä kosmeettisesta haitasta 700 euroa. Käräjäoikeus piti pahoinpitelyä törkeänä ja lapsen ihmisarvoa halventavana. Olisikohan mies saanut vastaavasta rikoksesta ehdottoman vankeusrangaistuksen?

Arvostettu mieslääkäri oli vuosia vaimonsa terrorin kohteena. Vaimo on myöntänyt, että mies ei lyönyt vaimoa kertaakaan 30 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Nainen pahoinpiteli miestään lähes päivittäin. Muun muassa hakkaamalla koiran remmillä. Mies joutui useasti nukkumaan kylpyhuoneen lattialla, koska se oli ainut lukittava tila asunnossa. Nainen havaitsi kaupungilta tullessaan, että mies oli pienessä maistissa ja päätti, että nyt saa miehen juopottelu riittää. nainen ruiskutti tärpättiä miehen päälle ja sytytti tämän palamaan. Naisella itsellään oli veren alkoholipitoisuus kaksi promillea.

Tekonsa jälkeen nainen soitti heti hätäkeskukseen, mutta sanoi vain miehensä saaneen palovammoja liuottimesta, mutta ei maininnut mitään liekeistä. Hälytystä ei kirjattu kiireellisenä. ensihoitaja kertoo: "Eteisessä seisoi alasti pahoin palanut mies. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Mies oli sen näköinen, että hänen ei olisi pitänyt olla elossa, mutta hän puhui selkeästi ja käveli itse ambulanssiin. Myös vaimo käyttäytyi täysin rauhallisesti hän vain seisoi eteisessä ja odotti miehensä kanssa ambulanssia." mies kuoli vammoihinsa kaksi kuukautta myöhemmin.

Vaimoa syytetään taposta ja hän vastasi käräjäoikeudessa syyskuussa teostaan vapaalta jalalta. Syyttäjä Vilja Kutvosen mukaan teko ei osoita erityistä raakuutta eikä julmuutta, eikä murhasyyte ole tarpeellinen. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin nainen saa teostaan yhdyskuntapalvelua.Olisiko mies vastannut vastaavasta teosta vapaalta jalalta?

Elinkautisvanki I. K:sta (tuomittu murhasta) esitettiin joitakin vuosia sitten dokumentti televisiossa, jossa näytettiin kuinka sosiaaliviranomaiset veivät lapset äitiään vankilaan tapaamaan, kun olivat liian vanhoja enää äiti-lapsi-osastolla äitinsä kanssa vankilassa lusimaan.

Samoin dokumentissa Musta kissa lumihangella esitetään kuinka miehensä taposta tuomittu nainen aloittaa elämäänsä vapaudessa lapsensa kanssa, joka on täysin tietämätön siitä, että äiti on tappanut hänen isänsä ja sosiaaliviranomaiset sekä lastenpsykiatrit tukevat tätä äitiä tässä vanhemmuudessa.

Samaan aikaan monet rehelliset ja kunnolliset työssä käyvät sekä akateemisesti koulutetut miehet eivät saa tavata lapsiaan - tämä, jos mikä on räikeä tasa-arvon ja ihmisoikeuksien irvikuva, joka voi tapahtua vain ja ainoastaan Suomen kaltaisessa sivistymättömässä takapajulassa.

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

"Suomessa tuomari saa tehdä käytännössä aivan minkälaisia ratkaisuja hyvänsä, eikä minkäänlainen vastuu seuraa perässä."

Jos tuomari ajaa kännissä, hän saa taatusti tuomion. Esimerkkejä ei ole antaa, koska tuomarit Suomessa ovat niin kovasti esimerkillisiä.

Joskus tietysti sattuu pikku virheitä, mutta niitähän tulee missä ammattikunnassa hyvänsä. Turha yleistää kaikkia tuomareita!

Tulevassa myrkkyhoiturin oikeusjutussa tuomarit ovat varmasti erityisen tarkkoina.

• jmit

"Suomessa tuomari saa tehdä käytännössä aivan minkälaisia ratkaisuja hyvänsä, eikä minkäänlainen vastuu seuraa perässä."

Jos tuomari ajaa kännissä, hän saa taatusti tuomion. Esimerkkejä ei ole antaa, koska tuomarit Suomessa ovat niin kovasti esimerkillisiä.

Joskus tietysti sattuu pikku virheitä, mutta niitähän tulee missä ammattikunnassa hyvänsä. Turha yleistää kaikkia tuomareita!

Tulevassa myrkkyhoiturin oikeusjutussa tuomarit ovat varmasti erityisen tarkkoina.

"Jos tuomari ajaa kännissä, hän saa taatusti tuomion. Esimerkkejä ei ole antaa, koska tuomarit Suomessa ovat niin kovasti esimerkillisiä."

Nyt oli kysymys virkarikoksista.

"Joskus tietysti sattuu pikku virheitä, mutta niitähän tulee missä ammattikunnassa hyvänsä. Turha yleistää kaikkia tuomareita!"

Vai pikku virheitä? Kutsutkko sinä sitä pikkuvirheeksi, kun hovioikeuden kannan mukaan murhan voi sovittaa yhdyskuntapalvelulla?

"Tulevassa myrkkyhoiturin oikeusjutussa tuomarit ovat varmasti erityisen tarkkoina."

Vain niin. Mustanaamioko asiaa valvoo maassa, jossa oikeuskansleri on pelkkä vitsi? Mistä tuollainen varmuus?

• jmit
        jmit kirjoitti:

"Jos tuomari ajaa kännissä, hän saa taatusti tuomion. Esimerkkejä ei ole antaa, koska tuomarit Suomessa ovat niin kovasti esimerkillisiä."

"Joskus tietysti sattuu pikku virheitä, mutta niitähän tulee missä ammattikunnassa hyvänsä. Turha yleistää kaikkia tuomareita!"

Vai pikku virheitä? Kutsutkko sinä sitä pikkuvirheeksi, kun hovioikeuden kannan mukaan murhan voi sovittaa yhdyskuntapalvelulla?

"Tulevassa myrkkyhoiturin oikeusjutussa tuomarit ovat varmasti erityisen tarkkoina."

Vain niin. Mustanaamioko asiaa valvoo maassa, jossa oikeuskansleri on pelkkä vitsi? Mistä tuollainen varmuus?

Esimerkiksi huoltajuusoikeudenkäyntiä käyvän miehen ja tämän lapsen on Suomessa vaikemapaa saada oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä kuin juutalaisen mahdollisuudet saada oikeutta Natsisaksan tuomioistuimessa natsihallintoa vastaan. Oikeuslaitoksen toiminta on järjestäytyneen rikollista toimintaa ja tuon rikollisen toiminnan laajuus on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että vastuu ei rajoitu ainoastaan oikeuslaitokseen. Suomen kansaa voi syyllistää noista ihmisoikeusrikoksista aivan kuten saksan kansaa syyllistettiin natsien toimista.

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

"Nyt oli kysymys virkarikoksista."

Annoin vain esimerkkinä, että samat lait koskevat tuomareita kuin juomareita.

"Vai pikku virheitä? Kutsutkko sinä sitä pikkuvirheeksi, kun hovioikeuden kannan mukaan murhan voi sovittaa yhdyskuntapalvelulla?"

Noo, ainahan on sitten korkein oikeus, jossa hovin töppäilyt saadaan paikatuiksi. Tärkeintä on kuitenkin, etteivät vankilat täyty, koska aina tarvitaan tilaa todella pahoja rikoksia tehneille.

"Vain niin. Mustanaamioko asiaa valvoo maassa, jossa oikeuskansleri on pelkkä vitsi?"

En usko, että Mustanaamio ehtii tulla valvomaan, koska hänellä lienee kiireitä pääkalloluolassaan, mutta voihan sitä häneltä kysyä, liikenisikö himpun verran aikaa kalleuksien kiillottelun lomassa.

"Mistä tuollainen varmuus?"

Hoitsun tapaus on saanut runsaasti julkisuutta, koska hän selviytyi tuomiotta varastelusta (tai korvasihan hän rötöksensä). Tuomarit asennoituvat tällä kertaa aivan toisin. Toisaalta voiko mahdollisesti sairasta henkilöä tuomita muuhun kuin hoitoon, koska sitä sähkötuolia Suomessa ei ole käytössä?

• jmit

"Nyt oli kysymys virkarikoksista."

Annoin vain esimerkkinä, että samat lait koskevat tuomareita kuin juomareita.

"Vai pikku virheitä? Kutsutkko sinä sitä pikkuvirheeksi, kun hovioikeuden kannan mukaan murhan voi sovittaa yhdyskuntapalvelulla?"

Noo, ainahan on sitten korkein oikeus, jossa hovin töppäilyt saadaan paikatuiksi. Tärkeintä on kuitenkin, etteivät vankilat täyty, koska aina tarvitaan tilaa todella pahoja rikoksia tehneille.

"Vain niin. Mustanaamioko asiaa valvoo maassa, jossa oikeuskansleri on pelkkä vitsi?"

En usko, että Mustanaamio ehtii tulla valvomaan, koska hänellä lienee kiireitä pääkalloluolassaan, mutta voihan sitä häneltä kysyä, liikenisikö himpun verran aikaa kalleuksien kiillottelun lomassa.

"Mistä tuollainen varmuus?"

Hoitsun tapaus on saanut runsaasti julkisuutta, koska hän selviytyi tuomiotta varastelusta (tai korvasihan hän rötöksensä). Tuomarit asennoituvat tällä kertaa aivan toisin. Toisaalta voiko mahdollisesti sairasta henkilöä tuomita muuhun kuin hoitoon, koska sitä sähkötuolia Suomessa ei ole käytössä?

"Toisaalta voiko mahdollisesti sairasta henkilöä tuomita muuhun kuin hoitoon, koska sitä sähkötuolia Suomessa ei ole käytössä?"

En tiennytkään, että mielentilatutkimus on jo valmistunut? Toisaalta tuloksen tiedämme tietysti sinun tapaan jo etukäteen. Suomessa naisen väkivalta medikalisoidaan ja siirretään vastuu naisen ja naiseuden ulkopuolelle. Miehen osa on sitten kantaa vastuuta teoistaan. Toiminta on luonnollisesti täysin rikollista, mutta kukapa sellaisesta Suomen kaltaisessa takapajulassa välittäisi?

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

"Toisaalta voiko mahdollisesti sairasta henkilöä tuomita muuhun kuin hoitoon, koska sitä sähkötuolia Suomessa ei ole käytössä?"

En tiennytkään, että mielentilatutkimus on jo valmistunut? Toisaalta tuloksen tiedämme tietysti sinun tapaan jo etukäteen. Suomessa naisen väkivalta medikalisoidaan ja siirretään vastuu naisen ja naiseuden ulkopuolelle. Miehen osa on sitten kantaa vastuuta teoistaan. Toiminta on luonnollisesti täysin rikollista, mutta kukapa sellaisesta Suomen kaltaisessa takapajulassa välittäisi?

"En tiennytkään, että mielentilatutkimus on jo valmistunut?"

Kirjoitinkin "mahdollisesti" eli kommentissani oli ehtotapa.

Outoa, että paheksut tuomareita, koska itsekin käyttäydyt kuin tuomari kaiken aikaa. Kuvittelet olevasi muita parempi ilman tuomarikoulutusta.

• jmit

"En tiennytkään, että mielentilatutkimus on jo valmistunut?"

Kirjoitinkin "mahdollisesti" eli kommentissani oli ehtotapa.

Outoa, että paheksut tuomareita, koska itsekin käyttäydyt kuin tuomari kaiken aikaa. Kuvittelet olevasi muita parempi ilman tuomarikoulutusta.

Minä kunnioitan ihmisoikeussopimuksia toisin kuin Suomen valtio. En kuitenkaan halua nostaa itseäni ihmisenä rikollisten tuomareiden yläpuolelle. Minä en vain paheksu rikollisia tuomareita, vaan halveksun heitä niin syvästi kuin mahdollista ja lisäksi edellytän, että heidät saatetaan laillisessa järjestyksessä henkilökohtaiseen vastuuseen rikoksistaan. Koska rikollinen toiminta on tapahtunut ja tapahtuu ylimmän valtiojohdon tietoisuudessa, suojelussa ja ohjauksessa on henkilökohtaiseen vastuuseen saatettava myös Tarja Halonen ja valtioneuvoston jäsenet.

• ettäs tiedätte!
        jmit kirjoitti:

Minä kunnioitan ihmisoikeussopimuksia toisin kuin Suomen valtio. En kuitenkaan halua nostaa itseäni ihmisenä rikollisten tuomareiden yläpuolelle. Minä en vain paheksu rikollisia tuomareita, vaan halveksun heitä niin syvästi kuin mahdollista ja lisäksi edellytän, että heidät saatetaan laillisessa järjestyksessä henkilökohtaiseen vastuuseen rikoksistaan. Koska rikollinen toiminta on tapahtunut ja tapahtuu ylimmän valtiojohdon tietoisuudessa, suojelussa ja ohjauksessa on henkilökohtaiseen vastuuseen saatettava myös Tarja Halonen ja valtioneuvoston jäsenet.

Mutta miten aiot toimia toteuttaaksesi aikeesi? Odotan mielenkiinnolla.

Olen itse kerran tehnyt eräästä oikeusjutusta valituksen sekä oikeusasiamiehelle että yleiselle syyttäjälle ja he molemmat totesivat, että tuomarit tekivät virheen, mutta sinänsä toimivat ihan hienosti. Asia ei johtanut sen kummempiin seuraamuksiin paitsi että siis syyttäjä ja käräjätuomari saivat pienen huomautuksen. Joten pakko kai todeta nöyrästi, että tuomarit eivät koskaan tee mitään väärin ja jos tekevätkin, se ei merkitse yhtään mitään.

• jmit

Mutta miten aiot toimia toteuttaaksesi aikeesi? Odotan mielenkiinnolla.

Olen itse kerran tehnyt eräästä oikeusjutusta valituksen sekä oikeusasiamiehelle että yleiselle syyttäjälle ja he molemmat totesivat, että tuomarit tekivät virheen, mutta sinänsä toimivat ihan hienosti. Asia ei johtanut sen kummempiin seuraamuksiin paitsi että siis syyttäjä ja käräjätuomari saivat pienen huomautuksen. Joten pakko kai todeta nöyrästi, että tuomarit eivät koskaan tee mitään väärin ja jos tekevätkin, se ei merkitse yhtään mitään.

"Mutta miten aiot toimia toteuttaaksesi aikeesi? Odotan mielenkiinnolla."

Kirjoittamalla aiheesta mahdollisimman laajalle. Rikollisvaltiota ei voi laillisesti saattaa vastuuseen millään muulla tavalla. Valtion ollessa rikollisessa tilassa ei ole olemassa mitään valtion sisäistä instanssia, johon voisi tehokkaasti vedota. Käytännössä ainut mahdollisuus on saattaa asia kotimaiseen, mutta erityisesti kansainväliseen tietoisuuteen. Saddam Hussein joutui kantamaan vastuuta rikoksistaan kansaansa kohtaan toivottavasti myös Suomen valtion johto joutuu tulevaisuudessa vastuunsa kantamaan. Vastuu tulee toteutua laillisessa tuomioistuimessa. Paras olisi kansainvälinen rikostuomioistuin.

• tsykopaateille
        jmit kirjoitti:

"Mutta miten aiot toimia toteuttaaksesi aikeesi? Odotan mielenkiinnolla."

Kirjoittamalla aiheesta mahdollisimman laajalle. Rikollisvaltiota ei voi laillisesti saattaa vastuuseen millään muulla tavalla. Valtion ollessa rikollisessa tilassa ei ole olemassa mitään valtion sisäistä instanssia, johon voisi tehokkaasti vedota. Käytännössä ainut mahdollisuus on saattaa asia kotimaiseen, mutta erityisesti kansainväliseen tietoisuuteen. Saddam Hussein joutui kantamaan vastuuta rikoksistaan kansaansa kohtaan toivottavasti myös Suomen valtion johto joutuu tulevaisuudessa vastuunsa kantamaan. Vastuu tulee toteutua laillisessa tuomioistuimessa. Paras olisi kansainvälinen rikostuomioistuin.

Tietynlaiset ihmiset voivat tehdä mitä vain toisille jos ja kun eivät jää kiinni ja tietävät että teoista ei tarvitse kantaa vastuuta. Se taas lisää itsemurhien ja murhien määrää.

• ettäs tiedätte!
        tsykopaateille kirjoitti:

Tietynlaiset ihmiset voivat tehdä mitä vain toisille jos ja kun eivät jää kiinni ja tietävät että teoista ei tarvitse kantaa vastuuta. Se taas lisää itsemurhien ja murhien määrää.

Tietynlaiset ihmiset eivät voi tehdä kenellekään mitään, jos eivät tee mitään eivätkä paljastu tästä. Kenelläkään ei tietenkään ole tästä vastuuta, mikä taas vähentää painetta päätöksentekijöillä ja lisää lähes kaikkien hyvinvointia paitsi niiden tietynlaisten ihmisten, jotka olisivat voineet tehdä jotakin sen sijaan, etteivät tehneet mitään.

• fdffhgth
        jmit kirjoitti:

niin olihan se jo aikasemminkin ollut käräjillä.
        ja suomessa omaisuus rikoksista saa enemmän kakkua ku henkirikoksista yms

• entinen yrittäjä
        jmit kirjoitti:

Olet oikeassa, siksi olenkin entinen yrittäjä, kavalsivat omaisuuteni.

• oli ollut hän
        fdffhgth kirjoitti:

niin olihan se jo aikasemminkin ollut käräjillä.
        ja suomessa omaisuus rikoksista saa enemmän kakkua ku henkirikoksista yms

Mutta eipä saanut minkäänlaista tuomiota, vaikka oli kavaltanut työnantajaltaan 43.000 euron arvosta tavaraa. Lieventävinä asioina katsottiin olevan sen, kun näytti niin kovasti katuvan oikeudessa ja, että tuomio olisi hankaloittanut työpaikan saamista terveydenhuoltoalalta. Että semmoset perustelut oli käräjätuomarilla jättää ko. rikollisen rangaistuksetta.

• eihän enää ikinä
        oli ollut hän kirjoitti:

Mutta eipä saanut minkäänlaista tuomiota, vaikka oli kavaltanut työnantajaltaan 43.000 euron arvosta tavaraa. Lieventävinä asioina katsottiin olevan sen, kun näytti niin kovasti katuvan oikeudessa ja, että tuomio olisi hankaloittanut työpaikan saamista terveydenhuoltoalalta. Että semmoset perustelut oli käräjätuomarilla jättää ko. rikollisen rangaistuksetta.

Tämä 43.000€ on tietenkin kauppiaan arvio, mutta onko pystynyt toteennäyttämään?

Varas myönsi 5000€ varkaudet joista maksoi kauppiaalle 20.000€ iso-osa anastetusta tavarasta palutettiin takaisin kauppiaalle.

Typerä perustelu lieventävänä asiana. Juuri hoitotyössä ei saa varkaita olla.

• emansipoituminen (ummetus)
        jäkäjäkäjää... kirjoitti:

Viittaatko tällä Mimin emansipoitumiseen?

• Hei halloo
        jmit kirjoitti:

Ukailusta käytetään rikoslaissa nimitystä laiton uhkaus, RL ei tunne laillista uhkausta. Tästä hoitajasta vielä, hän on syytön niin kauan kunnes
        toisin todistetaan. Syytetaakka eli näyttö on syyttäjällä. Hänethän on vangittu todennäköisin syin -perusteella ei syytä epäillä.
        Pysykää suutarit lestissänne, ei nää ole mitään musta tuntuu juttuja.

• näreet

Olet aivan oikeassa. 100% varmuudella ei anneta tuomiota. Ai miksi?

No koska työnsaantimahdollisuudet voivat kärsiä jos annettaisiin tuomio.

• ettäs tiedätte!

Jokainen varastaa työpaikaltaan, eikä niistä näytä kenenkään työnsaantimahdollisuudet heikentyvän. Tältä pohjalta syyttäminen jotakuta toisten murhaamisesta on vähintään outoa.

• myrkytti?

Onko teolle muita epäiltyjä?

• sepä se

Vauvaa ei myrkytetty. Hänhän elää.

Niin, ja kuka yrityksen sitten teki, miten ja milloin?

• myrkytys
        sepä se kirjoitti:

Vauvaa ei myrkytetty. Hänhän elää.

Niin, ja kuka yrityksen sitten teki, miten ja milloin?

nimetty poliisin taholta murhayritykseksi.
        Vakava syyte ja tuskin kukaan muu seurueesta on voinut insuliinia tuikata vauvaan kuin nyt syytettynä oleva. Paatunut ja sairas nainen, mutta ei armoa. Ei ole uskottavaa että psykopaatin persoonalla ikinä tunnustais mitään...ei edes tunne syyllisyyttä. Psyykkisesti häiriintynyt kykenee koteloimaan tekonsa jonnekin "ulkopuolelle"....

• nyt menee
        myrkytys kirjoitti:

nimetty poliisin taholta murhayritykseksi.
        Vakava syyte ja tuskin kukaan muu seurueesta on voinut insuliinia tuikata vauvaan kuin nyt syytettynä oleva. Paatunut ja sairas nainen, mutta ei armoa. Ei ole uskottavaa että psykopaatin persoonalla ikinä tunnustais mitään...ei edes tunne syyllisyyttä. Psyykkisesti häiriintynyt kykenee koteloimaan tekonsa jonnekin "ulkopuolelle"....

"Psyykkisesti häiriintynyt kykenee koteloimaan tekonsa jonnekin 'ulkopuolelle'...."
        Kenen vika tapahtunut lopulta on, kun ihminen on sairas mieleltään? Ehkä se on aiheutunutkin ulkopuolelta?

• rait

täytyy löytää sopiva syyllinen jolla on rikos taustaa ja muuta outoa takanaan ja edessään ja onhan niinkin että jo muutto nokialle saa terveenkin mielen särkymään ja tekemään sopimattomia asioita..

• ettäs tiedätte!

"syyttömiähän vankilat täynnä"
        Eivät kai kaikki ole syyttömiä, mikä lienee käynyt ilmi asiaa perin pohjin tutkittua. Mutta esimerkiksi tapaus Gustafsson osoittaa, että joskus mennään syytellessä metsäänkin.

"...jo muutto nokialle saa terveenkin mielen särkymään ja tekemään sopimattomia asioita.."
        Puhunee tuossa omakohtaisen kokemuksen syvä rintaääni :)

• Kangasalalainen

Näin. Koska en ole nokialainen niin minulle on tietysti yksi lysti vaikka se muija murhaisi teikäläiset viimeiseen asti. Mutta ihan vertauksen vuoksi kerron että kyllä täältä Kangasalaltakin löytyi heti joku "täti" selittelemään sen pojan tekosia jonka hauskana harrastuksena oli poltella täkäläisiä torneja. Missä se täti oli silloin kun poika ei ollut vielä ehtinyt tehdä mitään, mutta ilmeisestikin voi pahoin?

Tuon hoitsun tapauksessa tosin olisi kai ollut turha kenenkään yrittää vaikuttaa häneen ennenkuin lähtee rikosten teille, koska tapaushan vaikuttaa psykopaatilta. Vai mitä PITÄISI ajatella siitä että neitokainen itkeä turauttaa pitkän itkun oikeudessa kun hänet aiotaan tuomita varastelusta?

Tyttelin tausta on niin kipeä ja sekava että hänestä voi uskoa mitä vaan. Mutta jos teikäläiset mieluummin uskovat että viaton vauva piikitti itse itseensä insuliinia, niin ihan miten vaan.

Epäilen vain että ketjun aloittajalla on pahasti oma nauta ojassa ja sen vuoksi tällaisia höpöpuheita täällä levittelee... Sössön sössön, kyllä sille hoitsulle nyt tuli tuomion paikka. Ei psykopaatitkaan loppuelämäänsä aina pääse kuin koira veräjästä, vaikka "selittäjiä" avuksi löytyykin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708206481156_uu.shtml

Mene noille omaisille sanomaan että eivät saa syyttää ja tuomita. Yhden psykopaatin elämäkö tässä on tärkeämpi kuin monen monen muun?!

• Kang.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708176476567_uu.shtml

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708176475724_uu.shtml

Niin, ehkäpä pidät hoitsua laupeuden enkelinä kun päästi vanhuksia vaivoistaan. Mutta eikö se tunnu aika irvokkaalta kuulla että luonnollisesti kuolleeksi luulemasi omainen onkin murhattu?

Onko ihmisellä oikeus päättää toisen elämästä ja kuolemasta, varsinkin jos tapettavan omaa lupaa ei ole annettu "eutanasiaan"?

Onko sillä vauvallakin joku tauti että se pitäisi tappaa?

• alaskangas

"Koska en ole nokialainen niin minulle on tietysti yksi lysti vaikka se muija murhaisi teikäläiset viimeiseen asti."
        Niin Kangasalan väkiluku on jonkin verran pienempi kuin Nokian, joten sinulle tietysti olisi mieleen, että Kangasala menisi ohi. Ei luuleminen ketään kuitenkaan tapa tai en tiedä kangasalalaisista. Teillä päin palavat vain tornit, mutta ne palavatkin ihan oikeasti.

"Vai mitä PITÄISI ajatella siitä että neitokainen itkeä turauttaa pitkän itkun oikeudessa kun hänet aiotaan tuomita varastelusta?"
        Kyllä sinuakin vituttaisi, jos jäisit kiinni varkaudesta ja urasi olisi katkolla.

"Tyttelin tausta on niin kipeä ja sekava että hänestä voi uskoa mitä vaan."
        Joo ja ihmiset uskovatkin toisista yleensä mitä vain pahaa. Kehuja kukaan tuskin kuunteleekaan.

"Mutta jos teikäläiset mieluummin uskovat että viaton vauva piikitti itse itseensä insuliinia, niin ihan miten vaan."
        Ei olisi viaton sellainen vauva, joka itseään piikittelisi. Mutta kuka olikaan piikittelijä?

"Epäilen vain että ketjun aloittajalla on pahasti oma nauta ojassa ja sen vuoksi tällaisia höpöpuheita täällä levittelee..."
        Minä en levittele mitään höpöpuheita. Sen teet ihan itse moista väittäessäsi. Toisen tuomitseminen ennen aikojaan on todella psykopaattista ja sairasta.

"Mene noille omaisille sanomaan että eivät saa syyttää ja tuomita."
        Mene itse. Kyllä nämä asiat tutkii ensin poliisi ja vasta sitten annetaan syytteet ja tuomiot.

"Yhden psykopaatin elämäkö tässä on tärkeämpi kuin monen monen muun?!"
        On psykopaattista tuomita ennen aikojaan. Onko tervettä hirttää toinen ennen kuin asiaa on edes tutkittu loppuun?

• s.fdg
        Kang. kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708176476567_uu.shtml

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708176475724_uu.shtml

Niin, ehkäpä pidät hoitsua laupeuden enkelinä kun päästi vanhuksia vaivoistaan. Mutta eikö se tunnu aika irvokkaalta kuulla että luonnollisesti kuolleeksi luulemasi omainen onkin murhattu?

Onko ihmisellä oikeus päättää toisen elämästä ja kuolemasta, varsinkin jos tapettavan omaa lupaa ei ole annettu "eutanasiaan"?

Onko sillä vauvallakin joku tauti että se pitäisi tappaa?

"Niin, ehkäpä pidät hoitsua laupeuden enkelinä kun päästi vanhuksia vaivoistaan."
        En pidä, jos hän on oikeasti syyllinen.

"Mutta eikö se tunnu aika irvokkaalta kuulla että luonnollisesti kuolleeksi luulemasi omainen onkin murhattu?"
        Minulla ei ole ollut tapana naureskella omaisten hautajaisissa, vaikka he olisivat kuolleet mitenkä.

"Onko ihmisellä oikeus päättää toisen elämästä ja kuolemasta, varsinkin jos tapettavan omaa lupaa ei ole annettu 'eutanasiaan'?"
        Ei tietenkään. Onko ihmisellä oikeus tuomita toinen ennen kuin asiaa on edes tutkittu?

"Onko sillä vauvallakin joku tauti että se pitäisi tappaa?"
        En tunne kyseisen vauvan terveystilannetta. Joka tapauksessa kyllä hän minun puolestani saa elää.

• ja rehellisesti

että jos/kun hoitaja todetaan syyttömäksi = ei näyttöä että juuri hän olisi surmat tehnyt(myös yritykset), niin olisitko itse palkkaamassa naisen hoitamaan lastasi tai läheistäsi?

Varmaan hyvällä omalla tunnolla suot hänelle työpaikan lasten, vanhusten tai vammaisten parissa ilman mitään pelkoa tai ennakkoluuloja...Tai ottaisit vaihtoehtoisesti työhön kauppaan tms...yhtä innokkaasti. Eikö vain?

Olethan sitä mitä mieltä, että häntä syytetään aiheetta ja hän on syytön. Miksi et palkkaisi tai soisi hänelle työpaikan? Vastaa, ole hyvä!

• ettäs tiedätte!

Kyseisen hoitajan pitää olla syytön tuomioonsa asti. Sen jälkeen hän on ihmisten mielestä syyllinen, vaikka todettaisiinkin oikeudessa syyttömäksi.

Valitettavaa, mutta tuskin uskaltaisin palkata itsekään häntä sen jälkeen hoitamaan yhtään ketään.

Kenen vika on se, että ihminen sairastuu henkisesti? Aina ei välttämättä sairastuneen itsensä. Kyllä itseään terveenä pitävätkin osaavat olla aivan erityisen mulkkuja. Mitkä lienevät kyseisen hoitajan todelliset taustat?

• olla taustalla

Kyseisen hoitajan pitää olla syytön tuomioonsa asti. Sen jälkeen hän on ihmisten mielestä syyllinen, vaikka todettaisiinkin oikeudessa syyttömäksi.

Valitettavaa, mutta tuskin uskaltaisin palkata itsekään häntä sen jälkeen hoitamaan yhtään ketään.

Kenen vika on se, että ihminen sairastuu henkisesti? Aina ei välttämättä sairastuneen itsensä. Kyllä itseään terveenä pitävätkin osaavat olla aivan erityisen mulkkuja. Mitkä lienevät kyseisen hoitajan todelliset taustat?

syntymässään saatu "luonnevika" mutta sekään ei saa ihmistä "syyttömäksi" tehtyihin tekoihin/murhiin/murhayrityksiin, jos hän on niihin syyllistynyt. Täytyy olla vakavaa näyttöä kuitenkin, koska on vangittu todennäköisin syin.

Ne kertomukset ja tapahtumat, käyttäytymiset ym mitä olemme lukeneet kyseisestä ihmisestä, tukevat käsitystä, että nainen on häiriintynyt - ei kuulu normaalijakaumaan. Miksi ihmisestä
        tulee kehittyy sitten psyykkisesti häiriintynyt?
        Syntymässä saadut geenit, ympäristötekijät kaikkineen - lapsuus, kaveripiiri, koti-olot, kasvatus ja ohjaus ym vaikuttavat mm millainen meistä kehittyy. Ja jos ei itse opi itseään kontrolloimaan ja oppimaan mikä on oikein ja mikä väärin, niin rikollinen tie on helppo.

Nyt on väläytetty mielentilan tutkimista ja uskon, että siihen päädytään. On aika uskottavaa, että nainen saa tuomion. Se voi olla psykiatrinen vankimielisairaala, jos todetaan että on "sairas". Joka tapauksessa hänen tulevaisuutensa on jo leimattu. Jo "patologisen varastelun"( ehkä kleptomania?) vuoksi.Kukaan ei uskalla ottaa häntä työhön eikä työparikseen.
        Valvottu suojatyöpaikka saattaa olla joskus mahdollista.

• täky

mitä ja millä tämä keskustelu tuomitsee; pisara meressä, ei yhtään mitään ja aivan sama.sanktiot ei ainakaan iske.

• ettäs tiedätte!

"mitä ja millä tämä keskustelu tuomitsee"

Ei tämä keskustelu, mutta muut keskustelut. Tuomitseminen on sairasta.

• natsimieli

Hän kuuluu eliittiin ja siihen pätee vähän eri säännöt, joten nyt olisi parempi lopettaa se syyttely. Natsieliitillä alkaa olla samat otteet kuin saksassa aikanaan. Heil Hitler!

• joissa

selviää eliitin ylivertainen asema vain lisäävät kunnioitusta kansakunnan kermaa kohtaan entisestään. Kumartakaa, tehkää kunniaa.

• ettäs tiedätte!
        joissa kirjoitti:

selviää eliitin ylivertainen asema vain lisäävät kunnioitusta kansakunnan kermaa kohtaan entisestään. Kumartakaa, tehkää kunniaa.

Lopettakaa saivartelu saatana! Tuomitseminen ennen aikojaan on sairasta natsismia.

• Snowball

Lopettakaa saivartelu saatana! Tuomitseminen ennen aikojaan on sairasta natsismia.

What´s your major malfunction?

• on siitä
        Snowball kirjoitti:

What´s your major malfunction?

MTV:n sarjasta Beavis & Butthead! :)

Se vanha äijä yritti käynnistää jotain laitetta ja sanoin "what's your major malfunction?"

• Snowball
        on siitä kirjoitti:

Se vanha äijä yritti käynnistää jotain laitetta ja sanoin "what's your major malfunction?"

Itse asiassa "mikä toi sun päällimmäisin toimintahäiriös oikein on", on peräisen sotaleffasta Full Metal Jacket. Kersantti karjuu tumpelolle jalkaväensoltulle, joka nyt ei vaan osaa, eikä tajua juurikas yhtään mistään mitään.

Joo, ihan varmasti on Beavis & Butthead myöskin lainanneet tuota legendaarista tokaisua. Moni muukin ohjelma on. Onhan Stanley Kubrickin Full Metal Jacket yksi legendaarisimmista sotaleffoista kautta aikojen.

• Snowball
        on siitä kirjoitti:

Itse asiassa "mikä toi sun päällimmäisin toimintahäiriös oikein on", on peräisin sotaleffasta Full Metal Jacket. Kersantti karjuu tumpelolle alokkaalle, joka NYT EI VAAN OSAA;) Vähän niinku tämä "Ettäs tiedätte" huvittavine väittelytaitoineen:D

Joo, ihan varmasti on Beavis & Butthead myöskin lainanneet tuota legendaarista tokaisua. Moni muukin ohjelma on. Onhan Stanley Kubrickin Full Metal Jacket yksi legendaarisimmista sotaleffoista kautta aikojen.

• nAtsii

en tiedä kertoimia mutta hoitaja taitaa kuitenkin olla jotenkin syyllinen en kauheasti löisi rumpua syyttömyyden puolesta ikäväkyllä mutta mitkä on faktat tästä parempien piirien vaikutuksesta muut kuin golf ja ammunta...

• ettäs tiedätte!
        nAtsii kirjoitti:

en tiedä kertoimia mutta hoitaja taitaa kuitenkin olla jotenkin syyllinen en kauheasti löisi rumpua syyttömyyden puolesta ikäväkyllä mutta mitkä on faktat tästä parempien piirien vaikutuksesta muut kuin golf ja ammunta...

Hän on syytön tuomioonsa asti.

• joulupukki.

Millainen on ihminen, joka yrittää tappaa
      pienen vauvan insuliiniruiskeella?

• ettäs tiedätte!

En tiedä. Pitää ensin tutkia, kuka piikitti ketäkin vai piikittikö kukaan ketään vai mistä johtui yliannos insuliinia.

• vuonna 99?

Filkkoja vai lehtiä? Kenen tekemiä?

• pokee

• BaQ

Teki ainoastaan castingit

• enemmänkin tietoa
        BaQ kirjoitti:

ko. henkilöstä, tiedän. Laitappas kuvat jakoon. Sulla on, tiedän sen ;-)

• mikä pulju?
        BaQ kirjoitti:

Oliks liian vauhdikas tai päällepäsmäri niihin hommiin?

• ksysy

joka jää lueskelemaan näitä juttuja ,kai tämäkin kuuluu terapiaan selvitä tästä tragediasta ja hakea syyllistä mitenkäs sitä muuten mennään eteenpäin kun on jo katsottu sekin kortti että mitä saa kun jätetään tuomitsematta....

• sairaalasta

Lukekaa Nokian Uutiset 22.8,uutta tietoa!

• kerrogggg
        sairaalasta kirjoitti:

Lukekaa Nokian Uutiset 22.8,uutta tietoa!

ei tule lehteä kerro mitä lukee...

• ettäs tiedätte!

Jokaisella tuntuu olevan velvollisuus tuomita. Totta kai joukolla uskalletaan päälle käydä. Harva nokialainen uskaltaa yksinään hyökätä joukkoja vastaan.

Todellinen tuomio annetaan vasta tutkimusten jälkeen. Arvatenkin silloin syyttäjä on erityisen hanakkaalla tuulella jakamaan oikeutta.

• Haluan nostaa keskusteluihin aktiivisen eutanasian, josta tässä hoitajan "tapauksessa" on myös pientä samansisältöistä mallia?

• vaietaan

01. Tässä huoneessa
        TÄSSÄ HUONEESSA OLEMME ME /
        NIINKUIN OLIVAT NUO ENNEN MEITÄ /
        JOTKA PEITTÄVÄT LATTIAMME /
        KUNNES VUOROMME ON PEITÄÄ HEITÄ /
        TÄSSÄ HUONEESSA TUOMITTU ON /
        JOKA TOISTA ON KATSONUT SILMIIN /
        TÄÄLLÄ TUNNETTU ON TUNTEETON /
        UNEKSIJAT JÄÄ UNOHDUKSIIN

EI EMME SAA SANOA SANAAKAAN /
        ET SAA KATSOAKKAAN /
        ETTEMME OPPISI TUNTEMAAN

TÄSSÄ HUONEESSA HUOMATA SAA /
        KUINKA HEIKOKSI HENKEMME LUOTIIN /
        TÄÄLLÄ NUORENA NUJERRETAAN /
        JOTTA VANHANA VAIJETTAISIIN

TÄSÄ HUONEESSA TUNSIN MÄ SEN /
        TULIT VIEREENI SÄÄLIÄ SUODEN /
        ALLA HUUTAVAN HILJAISUUDEN /
        OLIN HETKEN KAI ONNELLINEN

• ettäs tiedätte!

Aktiivinen eutanasia on erittäin ja paheksuttavaa tuomittavaa. Itse kannatan enemmän passiivista eutanasiaa.

• avunantoa?

Entäs veljen pieni lapsi?
        Tulevaisuus edessä, terve lapsi....mihin hän olisi tarvinnut eutanasiaa?
        Millainen mieli yrittää lapsen tappaa?

• ettäs tiedätte!
        avunantoa? kirjoitti:

Entäs veljen pieni lapsi?
        Tulevaisuus edessä, terve lapsi....mihin hän olisi tarvinnut eutanasiaa?
        Millainen mieli yrittää lapsen tappaa?

Ei hän veljen lapsi ole, vaan miehen sisaren.

"Millainen mieli yrittää lapsen tappaa?"

Kovasti sairas.

• paha ihminen

Ei hän veljen lapsi ole, vaan miehen sisaren.

"Millainen mieli yrittää lapsen tappaa?"

Kovasti sairas.

"kovasti sairas"

Sairas tai paha, sama asia.. Rangaistus kuuluu rikolliselle/murhaajalle.

• ettäs tiedätte!
        paha ihminen kirjoitti:

"kovasti sairas"

Sairas tai paha, sama asia.. Rangaistus kuuluu rikolliselle/murhaajalle.

Sairasta ei voi tuomita. Sairas joutuu hoitoon.

• ei kai nyt sentään

Sairasta ei voi tuomita. Sairas joutuu hoitoon.

Sitähän psykopaatti varmasti toivoo. Jättää itselleen mahdollisuuden, että vaikka jäisi murhista kiinni, niin ei joutuisi vankilaan, vaan pääsisi hoitoon.

• ettäs tiedätte!
        ei kai nyt sentään kirjoitti:

Sitähän psykopaatti varmasti toivoo. Jättää itselleen mahdollisuuden, että vaikka jäisi murhista kiinni, niin ei joutuisi vankilaan, vaan pääsisi hoitoon.

"HAH! ei kai nyt sentään"

Kyllä!

"Sitähän psykopaatti varmasti toivoo...vaikka jäisi murhista kiinni, niin ei joutuisi vankilaan, vaan pääsisi hoitoon."

Ei tuo varmaankaan kauhean kehuttava vaihtoehto kuitenkaan ole verrattuna terveenä ja vapaana olemiseen ilman murhaajan mainetta. Eivät hoitoon joutuneetkaan vapaana pompi.

• puhua

Aktiivinen eutanasia on erittäin ja paheksuttavaa tuomittavaa. Itse kannatan enemmän passiivista eutanasiaa.

nopeasta tai hitaasta eutanasiasta. Kyllä hidas eutanasia(passiivinen) on ihmisrääkkäystä jos joku!

• ettäs tiedätte!
        puhua kirjoitti:

nopeasta tai hitaasta eutanasiasta. Kyllä hidas eutanasia(passiivinen) on ihmisrääkkäystä jos joku!

"Kyllä hidas eutanasia(passiivinen) on ihmisrääkkäystä jos joku!"

Niinpä, mutta hitaastihan me täällä teemme kuolemaa jokainen. On hirveää syntyä tänne elinikäiseen kidutukseen.

• on varmasti paree

jos hoitolaitoksiin ei viedä enää enempää ihmisiä tällaisten sairaitten tapettaviksi. Toivo vaan ettet joudu itte onnettomuuteen tai saa aivoverenvuotoa ja joudut samaan paikkaan toisten myrkytettäväksi...

• Hoitajasta ei tietoa

Vähän kuin sotilaille annettiin viinaa ja spiidiä sodan aikaan jotta pystyvät ja jaksavat tappamaan, nykyään annetaan tehokkaampia lääkkeitä.
      Tästä hoitajasta en mitään tiedä mutta muutaman murhan tehneen olen joutunut tapaamaan, en olisi välittänyt yhtään tavata. Tiedotusvälineet eivät vaan mitään mainitse lääkityksestä uutisoinnissaan, vaikka se olisi suoraan teon syy eli toisinsanottuna yhteiskunta jalostaa tappajiksi lääkkeillä osan väestä. Saavat sitten takaisin sairaalaan tehokkaasti heidät.

Vanha teksti psykiatriasta:
      Valtiolla on varsin kaksijakoinen kanta tappamiseen: kansalaiset,
      varsinkaan vähävaraiset eivät niin rangaistusten uhalla saa tehdä -

valtio kuitenkin saa tehdä niin ilman huolta rangaistuksista kunhan
      tapettava ensin julistetaan hulluksi.

Tällöin voidaan ilman oikeudenkäyntiä syöttää tappava määrä
      erilaisia lääkkeitä, kuolema on hidas, kivulias - ja varma. Aina
      joku jää kitumaan lääkepöpperöön jossa ei omaa
      nimeäänsäkään muista pelotteeksi muille.

Hulluksi ilman julkista ja oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä
      julistetuille tulisi antaa korvauksia kuten syyttä selleihin
      lukituille - myös lääkkeillä tapahtuneesta kidutuksesta.
      Samoin menehtyneiden omaisille.

Kidutushan ei lopu ulos päästyäkään vaan vieroitusoireet usein
      estävät lääkkeiden käytön lopettamisen. Osa niistä muuttaa
      aivojen kemiaa, erilaisia välittäjäaineita vastaanottavat reseptorit

tukitaan, tms., siten ettei enää ilman niitä voi olla esim.
      ahdistumatta todella vakavasti tai muutoin tervejärkisenä.

http://www.antipsychiatry.com

http://groups.google.com/group/sfnet.tiede.historia/msg/019b0e11c26abd29

Yltä linkistä, kirjoitettu vuonna 2004:

Esimerkiksi tämänpäiväinen iltasanomat levittää vihaa varattomia
      vastaan luettelemalla henkilöitä jotka ovat _ensin_ joutuneet
      lääkityiksi ja sitten murhanneet. Sanovat että hulluja löytyy
      kaduilta.

Eivät nämä ensin murhaa ja sitten joudu lääkityiksi vaan ensin
      joutuvat lääkityiksi, sitten joko kuolevat sivuvaikutuksiin, kärsien

lopun ikäänsä pahinta kuvittelemaasi kankkusta vastaavissa
      olosuhteissa tai sekoavat riittävästi tappaakseen jonkun.

Lääkärien vastuusta ei puhuta mitään. Huumediileri joutuu
      vankilaan.
      Lääkäri vaarallisemmista aineista ei.

Jos joku vapaaehtoisesti lääkettä tai huumetta ottaa, toki on
      riittävän tyhmä että voidaan katsoa syyntakeettomaksi mutta
      lukuisat
      pakosta lääkityt - eivät he itse päättäneet koukkuun jäädä
      vaan
      yhteiskunta heidät siihen pakotti.

Kadun sijasta asuisivat nämä "kadulle sairaalasta joutuneet"
      lämpöisissä taloissa jos heillä rahaa siihen olisi. Sairaalaan
      löytyy
      rahaa. Vuorokausi maksaa enemmän kuin kuukausi laadukkaassa asunnossa.

Tarkoitus ei olekaan auttaa vaan rangaista.

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153684292

"Terveydenhuollon oikeusturvakeskuksen TEO:n mukaan vakaviin rikoksiin
      syyllistyneet syyntakeettomat pääsevät liian usein vapaaksi ilman
      riittävää hoitoa."

Näin asia ei ole. Yleensä he nimittäin syyllistyvät rikoksiin vasta

"hoidon" jälkeen.

Lääkkeet sekoittavat päänupin siinä missä muutkin huumeet ja
      sitten he eivät enää - osa heistä - ole oikeudenkaan mielestä
      syyntakeellisia.
      TEO:n natseilla on mennyt syy ja seuraus päälaelleen kun haluavat
      pakkohoitoon rikollisia jotka rikoksia tekevät koska heitä on
      "hoidettu" - eli lääkkeillä julmasti kidutettu. Suurin osa kärsii
      kidutuksensa hiljaa - osa edes vähän kostaa yhteiskunnalle
      kidutustaan. Heidät TEO tahtoo vaientaa voimakkaammilla lääkkeillä.

Suurin osa kidutukseen joutuvista ei ole mitään tehnyt kellekään,
      kunhan yhteiskunta on heihin vihansa jonkun ehdotuksesta kohdistanut.

Oikeudenkäyntiä ei ole ennen tuomiota eikä perätöntä ilmoitusta
      edes pidetä rikollisena. Aivan samasta väitetystä teosta tuomio
      vaihtelee välillä ei mitään - henki pois pitkällisen kidutuksen
      jälkeen.
      Myös perättämien ilmoitusten tekijät tulisi laittaa vastuuseen
      teoistaan.

Teosta, jota ei tarvitse oikeudessa tai mitenkään muutoinkaan
      näyttää tapahtuneeksi. Pelkkä syytös riittää. Teon -tai
      puheiden- ei tarvitse olla rikollisia. Riittää että keksitty tai
      esimerkiksi asiayhteydestä irroitettu sanonta kuulostaa uskottavalle.
      Vaikka se laitettaisiin suuhun jonka ei ole tunnettu sellaisia
      puhuneen.

Koska valtiolla ei yleensä ole tarvetta päästä kenestäkään
      eroon,
      lainsäädäntöä käyttävät hyväkseen hyvämaineiset rikolliset
      jotka eivät
      teostaan jää kiinni kun sitä ei tulla tutkimaan, kun he ovat
      uskotuiksi tulleet.

Oli syytös jolla rikos eli perätön ilmianto tehdään kuinka
      päätön
      tahansa.

Laillisten, usein pakolla määrättyjen aineitten aiheuttamat haitat
      ovat suuremmat kuin laittomien huumeiden, huolimatta siitä että
      laittomien huumeiden haitoista suuri osa johtuu niiden kalliista
      hankintahinnasta aiheutuvasta rikollisuudesta, kun taas lääkkeet ovat

yleensä käyttäjälleen ilmaisia.

Tähän on syynä se että huumeita käytetään yleensä harvemmin,
      oman harkinnan mukaan, lääkkeitä käsketään syömään
      päivittäin.

Uhriksi joutunutta kohdellaan tyhmänä pikkulapsena. "tämä lääke
      on
      sinulle hyväksi, sinä tarvitset sitä, se auttaa sinua"- kun kyse on
      sänkyyn laittavasta aineesta joka vie kyvyn ajatella pitkäksi aikaa
      tai aineesta joka katukaupassa katsotaan huumeeksi.

Jos aivan saman teon tekisi yksityinen henkilö, olisi kyseessä vakava

rikos. Kiduttaminen ja eristäminen muista, vapaudenriisto on sallittua

vain valtiolle. Psykiatriseksi hoidoksi väitetään tekoja jotka
      vievät ihmisyyden uhriltaan.¨

Näin tekevät, psykiatrit, mielisairaanhoitajat ja psykologit sekä
      tavalliset lääkärit jotka määräävät pakkohoitoon potilaita -
      tai tavalliseen hoitoon suljettuun laitokseen, josta kieltäytyminen
      aiheuttaa välittömästi pakkohoidon määräyksen - tulisi laittaa
      vastuuseen siten kuin rikoslaki määrää vapaudenriistosta ja
      kidutuksesta muillekin rangaistuksia.

Pelkät sivuvaikutukset eivät ole kyseessä, kun lääkkeitä
      syötetään
      pakolla niitä haluamattomille ja tarvitsemattomille. Tällöin
      tarkoituskin on se tila joka niillä aikaan saadaan.

Oikeuteenkaan he, aineiden ja järjestelmän uhrit, eivät pääse,
      eivät
      ennen lääkitsemistä - minkä jälkeen se onkin turhaa. Viattomia ja
      rikoksia tekemättömiä laitetaan laitoksiin pelkän perättömän
      puheen
      perusteella. Puheen, jota ei tarkisteta mitenkään vaikka sillä on
      kauaskantoisia ja haitallisia seurauksia.

Hullun leima, työnteon ja kaiken normaalin elämän syystäkin
      (parempi
      on työnantajalle olla ottamatta mitään riskejä lääkkeitä
      syövän
      kummajaisen takia, järkevää ja kannatettavaa on ajatella muita
      työntekijöitä ja asiakkaita) estävä leima säilyy koko
      loppuelämän
      vaikka joskus ulos pääsisikin laitoksesta. Taloudelliset menetykset
      ovat erittäin suuria sekä uhrille että valtiolle.

Uhreille tulisi korvata nämä menetykset siinä missä ruumiilliset ja

henkiset vammat jotka valtio on tahallaan lääkkeillä aiheuttanut.

Leimaa tai laitokseen viemistä ei käytännössä mitenkään voi
      oikeuteen
      saattaa. Jotta järjestelmä olisi edes jotenkin oikeudenmukainen,
      tulisi kuulla sekä ilmoituksen tekijää sekä kohdetta oikeudessa
      ennen
      laitokseen viemistä. Mieluiten sattumanvaraisesti valittujen
      lautamiesten määrätessä tuomiosta kuin lääkärin ja poliisin
      tavoin
      valtion palkkalistoilla olevan tuomarin -ja poliittisesti valittujen
      lautamiesten. Oikeudenkäyntien tulisi myös olla julkisia, nykyinen
      salailu kertoo vain sen, että oikeudella ei ole käsissään puhtaita
      jauhoja.

Mitään tällaista ei tapahdu. Käsien pesemistä harjoitetaan kyllä,

ilmoituksen tekijä kun on ilmoituksen tehnyt, muut ketjussa, joka
      uhrin orjuuttaa, tukeutuvat siihen, vaikkei sitä mitenkään ole
      missään
      todeksi osoitettu. Monessa muussa maassa vastaaviin laitoksiin
      laitetaan yhä vallitsevien eugeniikan säädösten mukaisesti
      epäsuhtaisesti erirotuisia ja etnisesti eri ryhmää olevia.

Systeemi vaientaa valittajan ''sairaudentunnottomuus'' lisätään
      diagnoosiin, lääkkeitä määrätään enemmän, kuolema on
      kivuliaampi.
      Vaikka on yleisempää toista hulluksi kutsua ja tulla uskotuksi kuin
      että kutsuttu on hullu, kutsujaa uskotaan kritiikittä - maassa jossa
      suurin osa uskoo jumaliin ja muihin satuolentoihin, ei ole usko
      pseudotieteisiin, auktoriteettisiin "lääkärin" sanoihin mikään
      kummallinen asia - silti, uhrille kysymys on elämästä ja kuolemasta.

Ei kukaan usko uhriksi joutuvansa, mahdollisuus on pieni - mutta sille
      jonka kohdalle se sattuu, elämä on ohi, kuolemaan johtava kärsimys
      alkaa.

Näin ollen suuri määrä syyttömiä murhataan erittäin
      vaarallisilla
      lääkkeillä. Fiksuimmat tajuavat tappaa itsensä ennenkuin lääke
      sen
      tekee. Parempi kuolla järjissään kuin vähitellen se menettää,
      unohtaa
      nimensä ja muunkin muistinsa, alkaa käyttäytymään kuten
      häiriintynyt
      henkilökunta määrää - kuten he katsovat hullujen käyttäytyvän.

Yksilöistä tehdään hullusti käyttäytyvää massaa, lääkkeillä
      aiheutetaan oireita joita alunperin ei ollut. Niilekin harvoille jotka
      laitokseen vietäessä olivat hulluja olisi parempi olla joutumatta
      lääkittäviksi.

Jos pää on jo ennalta sekaisin, ei sitä tulisi enää lisää
      sekoittaa
      lääkkeillä jotka siinä kyllä onnistuvat.

- Vähän sama kuin antaisi narkkarille lisää huumetta, juopolle
      lisää
      viinaa, sillä erolla että narkkarilla ja juopolla yleensä
      mielenterveys säilyy koska aineet ovat lievempiä ja niitä
      käytetään
      harvemmin.

Netistä löytyneitä ohjeita tilanteisiin joissa hoitoihmisiä tapaa:

1) Älä koskaan ole eri mieltä hänen kanssaan mistään asiasta,
      ellei se
      ole aivan välttämätöntä. Vältä kannanottoja.

2) Jos olet pakoitettu tapaamaan hänet, tapaa hänet mahdollisimman
      pienellä porukalla (toisaalta todistajasta voi olla hyötyä
      myöhemmin)
      ja puhu vähän, näin tilanne on pian ohi. Vältä erityisesti
      puhumasta
      omista tai läheistesi yksityisasioista. Älä
      vain ota lasta mukaan.

3) Jos olet pakoitettu menemään johonkin joukkotilaisuuteen jossa
      sossumielinen esiintyy, mene takariviin ja käytä mahdollisimman
      vähän
      puheenvuoroja, mieluiten olet kokonaan hiljaa. Vastauspuheenvuorojen
      tulee olla lyhyitä ja lakonisia.

4) Älä koskaan ota oma-aloitteisesti häneen yhteyttä.

5) Mikäli huomaat aikaisemmin normaalin tuttavasi hurahtaneen
      sosiaalioppeihin, katkaise välit mahdollisimman pian mutta huomaamatta

ja vähin äänin ikäänkuin vahingossa. Pahin mitä voi tapahtua, on
      hänen
      kysymyksensä: "Miksi et ole kanssani".
      Älä missään tapauksessa kerro hänelle yhteydenpidon loppumisen
      todellista syytä.

6) Seurapiirit joiden jäsenet ovat kovasti sossumielisten kanssa
      tekemisissä ovat epäilyttäviä, vaikkei piiri olekaan avoimen
      sossumielinen. Vältä sellaisia.

Huomennakin valtio lukitsee lapsia laitoksiin ilman todellista syytä.
      Kuten toki myös aikuisia ja vanhuksia.

Jos saman tekisi yksityinen henkilö, olisi kyseessä vakava rikos.
      Kiduttaminen ja eristäminen muista, vapaudenriisto on sallittua vain
      valtiolle. Oikeuteenkaan he eivät pääse, eivät ennen
      lääkitsemistä -
      minkä jälkeen se onkin turhaa.

Pelkkä epäily riittää. Lapsi kärsii vanhempiensa puolesta.
      Väärät
      ilmoitukset ovat yleisiä koska sellaisesta ei voi joutua mihinkään
      vastuuseen.

http://www.google.com/search?q=antipsychiatry&ie=UTF-8&oe=UTF-8&l=fi&lr=

www.oikos.org/antipsicen.htm
      www.hollandandbarrett.com/Concern/Tardive_Dyskinesia.htm

Tardiivi dyskinesia - yleisimmän diagnoosin yleisimpien lääkkeiden
      tulos.

www.psychnet-uk.com/psychiatry/antipsychiatry.htm

Netistä löytynyttä:

"Mikään ei ole oikein

Työsketelin psykiatrisesa hoitolaitoksessa vähän aikaa huomasin
      ettei mikään ole oikein mitä potilas tekee.
      Jos hän katsoi televisiota. Hänet vietiin pois television äärestä
      koska liika television katsominen on oire ---- _en muista mistä_. Jos
      hän luki lehtiä tämäkin oli väärin niin kiellettiin lehtien luku.

Laitoksissa ei ole paljoa tekemistä ei voi syyttää jotain jos katsoo

televisiota kun muutakaan tekemistä ei ole. Jos istui apaattisena
      paikoillaan oli masentunut ja tarvitsi lääkettä masennukseen."

-En viitsinyt vastata tuohon mutta kyseessähän on se leima, jonka
      ensimmäinen hulluksi sanoja on antanut. Ihan sama mitä hullu tekee,
      se tulkitaan hulluudeksi, koska tämä kerran on hullu.

Psykiatristen sairaaloiden psykiatrit eivät ole alansa asiantuntijoita

vaan pseudotieteen harjoittajia, valtion palkkaamia pyöveleitä.

Koko syyllistävä ketju tulisi laittaa oikeuden eteen teoistaan ja
      sanoistaan jotta syyttä lukkojen takana olevat ja lääkkeillä
      kidutettavat uhrit saisivat vapauden.
      Tekstiä saa käyttää vapaasti psykiatrian ja pakkolääkinnän
      vastustamiseen.

• lukea

liian pitkä kirjoitus.. hoh hoijaa..

• syytti...
        lukea kirjoitti:

liian pitkä kirjoitus.. hoh hoijaa..

hoitoyhteisöjä, enkä minäkään jaksanut lukea loppuun.
        Sen verran valaisen asiaa itse kokeneena. Olen ollut psykiatrisessa sairaalassa omaiseni kuoleman jälkeen ja voin todeta kohtelun olevan asiallista.
        Lääkärin ekassa haastattelussa hän kysyi, haluanko jotain lääkkeitä? Niitä EI todellakaan pakkosyötetä.
        Hoitajan kanssa sai keskustella aina resurssien salliessa ja osasto järjesti monenlaista toimintaa, liikunnasta ja musiikista taideterapiaan.
        Minulla oli oma huone ja apua sai yölläkin.
        Ei ole mitään ikävää sanottavaa.
        Onneksi olen toipunut ja palannut normaaliin elämään, mutta kirjoitin tämän siksi, ettette usko jokaisen "hörhön" älyttömiä kidutustarinoita.

Saattaa olla, että sairaudentunnon puuttuessa ihminen lääkitään ja joskus raskas lääkitys jää päälle.
        Silti tarkoitus on hoito, ei rankaisu.

Kyllä tämä yksittäisen hoitajan teko on erittäin harvinaista Suomessa. Toivotaan, että jää viimeiseksi!!

• oli mukava lukea
        syytti... kirjoitti:

hoitoyhteisöjä, enkä minäkään jaksanut lukea loppuun.
        Sen verran valaisen asiaa itse kokeneena. Olen ollut psykiatrisessa sairaalassa omaiseni kuoleman jälkeen ja voin todeta kohtelun olevan asiallista.
        Lääkärin ekassa haastattelussa hän kysyi, haluanko jotain lääkkeitä? Niitä EI todellakaan pakkosyötetä.
        Hoitajan kanssa sai keskustella aina resurssien salliessa ja osasto järjesti monenlaista toimintaa, liikunnasta ja musiikista taideterapiaan.
        Minulla oli oma huone ja apua sai yölläkin.
        Ei ole mitään ikävää sanottavaa.
        Onneksi olen toipunut ja palannut normaaliin elämään, mutta kirjoitin tämän siksi, ettette usko jokaisen "hörhön" älyttömiä kidutustarinoita.

Saattaa olla, että sairaudentunnon puuttuessa ihminen lääkitään ja joskus raskas lääkitys jää päälle.
        Silti tarkoitus on hoito, ei rankaisu.

Kyllä tämä yksittäisen hoitajan teko on erittäin harvinaista Suomessa. Toivotaan, että jää viimeiseksi!!

viestisi ja alkaa taas maanantaina hommiin -kesäloman jälkeen- psykiatrisella osastolla!

• kuinka monta tappaa

On ihan sama Suomessa, että tapatko 1 vai 20, niin rangaistus on silti VAIN muutamia vuosia vankeutta! Ja sitten yritetään vielä keksiä syitä, jolla todettaisiin, että murhaaja on syytön kuten mielentilatutkimukset.

Jotkut ihmiset vain ovat pahoja, turha niistä on mitään hyvää etsiä!

Navetan taakse ja...

• ettäs tiedätte!

"Suomessa ihan sama kuinka monta tappaa"

Ei se ihan sama ole. Jos tappaa yhden, siitä ei kukaan pahemmin horise, mutta jos tappaa useamman, niin varmasti ihmisiä kiinnostaa.

Tuomareille on tietysti tärkeää, etteivät vankilat täyty, joten ymmärrän heidän tarvettaan saada suuri vaihtuvuus asiakaskuntaan. Sitä paitsi herättääkö se ketään eloon, vaikka murhaaja olisi kuinka pitkään linnassa?

"Navetan taakse ja..."

Joskus olen kuullut sanottavan saunan taakse. Ehdotan, että jos kaikilla ei ole navettaa eikä saunaa, tähän riittäisi sermi. Mutta mitä siellä jonkin takana sitten tehtäisiin? Suuri piikittelyshow?

• hyysätään!!

Minulta ei löydy ainakaan tippaakaan sääliä! Rikolliselle pitäisi antaa sama rangaistuksena, minkä se on toiselle tehnyt.. Silmä silmästä, hammas hampaasta!!

• ettäs tiedätte!

"Silmä silmästä, hammas hampaasta!!"

Mutta sittenhän hänet pitäisi murhata monta kertaa. Kuinkas se onnistuu? Luulen, että hän kuolee jo ensimmäiseen insuliinin yliannostukseen.

• miesten ,Miestuomarit

sinisilmäisiä nössyköitä joiden oikeustaju on vajaavainen naisten kohdalla.Eivät ole kasvaneet yhteiskunnassa terveellä tavalla näkemään asioita,vaan näkevät naisen pyhyyden ruumillistunana,jossa ei ole vikaa siksi rangaistuksetkin ovat mitättömiä.

• Hämäläinen

"Katsokaa vaihteeksi kriittisesti itseennekin lättänaamat!"

SENSAATIO!

Hoitaja on SYYTÖN!

Katsoin "itseennekin" (ihan tosi) "kriittisesti" (aikuisten oikeesti) ja olen "lättänaama" - nyt en voi "aina heti tuomita" hoitajaa, "hän on syytön, kunnes toisin todistetaan".

Annan heti aamulla poliisilaitoksella todistuslausunnon hoitajan hyväksi ja kadun totisesti, että olen edes epäillyt hänen osuuttaan mihinkään täällä mainittuun, "ettäs tiedätte"!

• ettäs tiedätte!

"NYT KATSOIN ISEENI KRIITTISESTI........"

ISEENI? Missä kohtaa sinua on iseesi?

"Annan heti aamulla poliisilaitoksella todistuslausunnon hoitajan hyväksi ja kadun totisesti, että olen edes epäillyt hänen osuuttaan mihinkään täällä mainittuun, 'ettäs tiedätte'!"

Epäillä toki voi, mutta jos jostakusta tehdään oitis syyllinen ilman oikeudenkäyntiä, kyseessä on lynkkaus. Ei tämän asian pitäisi olla kovin vaikeaa tajuta, ellemme elä edelleen kuten ennen vanhaan hyvään Villin-Lännen aikaan.

Ehkä kaikki joutavat pitäisi tappaa oitis, mikä olisi sitten sitä automaattista eutanasiaa parhaimmillaan. Se se antaisi meille hyvinvointia!

• Hämäläinen

"NYT KATSOIN ISEENI KRIITTISESTI........"

ISEENI? Missä kohtaa sinua on iseesi?

"Annan heti aamulla poliisilaitoksella todistuslausunnon hoitajan hyväksi ja kadun totisesti, että olen edes epäillyt hänen osuuttaan mihinkään täällä mainittuun, 'ettäs tiedätte'!"

Epäillä toki voi, mutta jos jostakusta tehdään oitis syyllinen ilman oikeudenkäyntiä, kyseessä on lynkkaus. Ei tämän asian pitäisi olla kovin vaikeaa tajuta, ellemme elä edelleen kuten ennen vanhaan hyvään Villin-Lännen aikaan.

Ehkä kaikki joutavat pitäisi tappaa oitis, mikä olisi sitten sitä automaattista eutanasiaa parhaimmillaan. Se se antaisi meille hyvinvointia!

Vakavan luonnehäiriön "merkki" on juuri puuttuminen toisten tekemiin kirjoitusvirheisiin!

Suosittelen lämpimästi hakeutumista psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolle!

• ettäs tiedätte!
        Hämäläinen kirjoitti:

Vakavan luonnehäiriön "merkki" on juuri puuttuminen toisten tekemiin kirjoitusvirheisiin!

Suosittelen lämpimästi hakeutumista psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolle!

"Vakavan luonnehäiriön 'merkki' on juuri puuttuminen toisten tekemiin kirjoitusvirheisiin!"

Älä valehtele! Merkki todella vaikeasta psykoosista on kirjoitusvirheiden tyrkyttäminen faktoina.

"Suosittelen lämpimästi hakeutumista psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolle!"

Sinulle taas suosittelen hakeutumista Riihimäen ongelmajätelaitokseen. Uunissa on lämmin vastaanotto.

• Hämäläinen

"Vakavan luonnehäiriön 'merkki' on juuri puuttuminen toisten tekemiin kirjoitusvirheisiin!"

Älä valehtele! Merkki todella vaikeasta psykoosista on kirjoitusvirheiden tyrkyttäminen faktoina.

"Suosittelen lämpimästi hakeutumista psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolle!"

Sinulle taas suosittelen hakeutumista Riihimäen ongelmajätelaitokseen. Uunissa on lämmin vastaanotto.

Mitä kaikkea "keskusteluissa ei saa:" -ohjeet!

Nyt sinä syyllistyit useamman kohdan rikkomiseen, hyi, hyi, sinua!
        Oletko taipuvainen hysteriaankin vielä?

• ettäs tiedätte!
        Hämäläinen kirjoitti:

Mitä kaikkea "keskusteluissa ei saa:" -ohjeet!

Nyt sinä syyllistyit useamman kohdan rikkomiseen, hyi, hyi, sinua!
        Oletko taipuvainen hysteriaankin vielä?

Lainasin ne tähän:

"Keskusteluissa ei saa:

# Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        # Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
        # Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
        # Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.
        # Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja ilman asianomaisen suostumusta
        # Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
        # Kirjoittaa rasistisia tekstejä
        # Kirjoittaa tai kuvata karkeaa pornografiaa
        # Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
        # Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittaminen palstoille on kielletty."

Mitä sitten? Mihin minä olen syyllistynyt?

"Oletko taipuvainen hysteriaankin vielä?"

En. Olen viileä kuin viilipytty. Oletko taipuvainen vääristelemään asioita?

• hoitsut on

pimahtaneet pienen palkkansa ja työtaakkansa alla.

• palkan tähän vaikuttavan

Mutta tosi on, että hoitajilla on pieni palkka eikä siinä esim. 500€ kuukausikorotus olisi kuin rikka rokassa.

• niinpänäin

tottahan se on että se on syytön kunnes toisin todistetaan mutta melko varmasti se on hullu mikä hullu.

• Syytön

Syyllinen on se tuomari joka hänet vaputti varkauksista. Näitä tapahtumia ei olisi sattunut, syytettäväksi on asetettava tuomari vai oliko se vie märi

• ettäs tiedätte!

Miten muka varkauksista tuomitseminen olisi estänyt yhtään mitään? Onhan niitä muitakin keinoja kuin yliannos insuliinia.

• lehmät lentää..

Kun vaan saisi kunnon rangaistuksen, eikä päähän taputtelua!

• ettäs tiedätte!

Jos hänet todetaan sairaaksi, hän joutuu pakkohoitoon. Ei sekään välttämättä kauhean hauska kohtalo liene.

• Tutkija Tomera

Erinäisiä kommentteja sieltä täältä luettuani olen saanut tällaisen kuvan, että hoitajaa ei saa syyttää koska:

- hän ei ehtinyt tappaa potilaita TAYS:ssa töissä ollessaan

- hän teki murhat säälistä

- vauva piikitti itse itseään koska se ei ollut viaton lapsi

- hoitajan perhe on vastuussa hoitajan teoista

- tuomari joka ei tuominnut varkaudesta vuolaasti itkeskellyttä hoitajaa on syyllinen

- hoitajilla on huonot palkat

- psykopatia on sairaus ja ansaitsee sääliä

Oliko vielä jotain muita syitä? Seuraavaksi varmaan joku kertoo meille että me olemme kaikki psykopaatteja, yhteiskuntaa on syyttäminen...

• ettäs tiedätte!

Hoitaja on syytön kunnes toisin todistetaan. Jos hänet todetaan sairaaksi, hänet pakkohoidetaan, ja niin hän tulee väkisin terveeksi. Mutta jos hän onkin terve ja todetaan syylliseksi, sitten en tiedä, mitä tuomarit keksivät. Ehkä hän joutuu kuristushuoneeseen vai mikä sen nyt oli.

• psykopaatit

Hoitaja on syytön kunnes toisin todistetaan. Jos hänet todetaan sairaaksi, hänet pakkohoidetaan, ja niin hän tulee väkisin terveeksi. Mutta jos hän onkin terve ja todetaan syylliseksi, sitten en tiedä, mitä tuomarit keksivät. Ehkä hän joutuu kuristushuoneeseen vai mikä sen nyt oli.

tule ikinä terveeksi, edes lääkkeillä!

• kiia64

Jo riittää hoitajan tuomitseminen ja mediamylläkkä. On se niin nautinnollista toisille rahastaa ko. jutulla. Menkää itteenne arvostelijat.

HOITAJA ON SYYTÖN!

• syytön ajatus on aika kamala

vaikka en tarvii
      asiasta vastata annan
      kannan
      voisin hoitajana kantaa ottaa

ensin ajattelin että se on jollakin tavalla ulkomaalainen jolla eutanasia on ihan ok
      sitten ajattelin että joku
      sankasti siellä sinne tullutta vähemistöä hoiteli
      suomen sisällä ei monia omasta takaa olevia ole
      oikein hyväksytty , terveyskuluja suomessa siis
      maksavina asiakkaina pidetään vain väestöä jolla on ammatti.

niin tulee mieleen kuinka kukaan voi oikeesti ollakaan niin hullu, että sitä ei vielä koskaan ole otettu käsittelyyn ja hoitajan mukaan ei ole ollut tietoa eikä oeltusta mistään muotoa tuosta ihmisestä että olisi muka voinut tuollainen olla.

et
      vielä ite saaneena kaksin kertaisen varmistuksen lääke opetuksessa, en koskaan jättäisi kysymättä ja varmistamatta oikein toiselta jos en tiedä miten asian osaan tehdä.
      sairaanhotiaja vastaa siitä ettei lääke jako mene väärin, miten niitä voi hävitä?
      miten voi antaa väärin, se on muut vastuussa kuin potilas tai opiskeleva hoitaja.

kummallsita että jos vahinkoja tulee'ne tlee yleensä insuliini ruisku lääke määrissä

yritän ymmärtää' mten 1mg 250g tuubi
      voisi 10% päivittäinen lääke annos olla ?mg
      ainehan on tuubin kokonaistilavuus annos on taas
      muuta kuin 10% 1mg:sta
      vastaus on joitain Yg

samalla tavalla siis
      viini pullo 75cl
      paljonko tilavuus% on ei siis promille vaan litraa kohti ?
      aika vaikea sitä on sisäistää että vaikka se ei ole litra menee kuusi tuntia puoleen pullolliseen ja sama aika kuuteen kalja pullon palamiseen elimistä enne kuin rattiin
      jopa 12 h pullollisesta!

lähi ja perushoitaja 96

VOI REESUA JOS EI TIIÄ TAHALLISESTI TEHNEENSÄ.
      ja silti ,v o i sitä raukkaa, elämä meni nyt

• ettäs tiedätte!

"VOI REESUA JOS EI TIIÄ TAHALLISESTI TEHNEENSÄ."

Kuka on tehnyt mitä ja kuinka? Kas siinä pulma, jota tutkitaan. Vasta viisaiden tuomareitten päätöksen jälkeen tiedämme, kuka on syyllinen mihinkin ja kuinka moneen.

Toisaalta monet rikokset ovat tehty vailla täyttä ymmärrystä. Kuka niihin on syyllinen?

• uskova sinisilmäinen

pikkulapsen aivot omaava nössökkä hermostuu, kun lapsen ajatusmailma murenee.

• ettäs tiedätte!

Sulla se on kova tarvis tuomita ennen aikojaan naivistinen lynkkaaja! Odota ihan kiltisti oikeuden päätöstä.

• mitä tuota syyttelemään

Eläimiä tapetaan ja kidutetaan jatkuvasti, mitä nyt sitten ihmisistä vaahdotaan kuin viimeistä päivää.

• ettäs tiedätte!

Niin moni kamala ympäristörikos jää vaille ansaitsemaansa huomiota, vaikka niillä vaarannetaan tuhansien eläinten ja vielä ihmistenkin elämä.

• ferde25

Tuollaiselle toiminnalle voi olla monta syytä, mutta onko kukaan tullut miettineeksi avaruutta. Hiljattain on löydetty varsin suuri tyhjä alue, miten tämä vaikuttaa maan ihmisiin ja aivotoimintaan. Myös tavallista suurempia avaruuden säteilyarvoja on mitattu viimevuosina. Voisiko kyseessä olla, että tälaiset avaruudelliset tekijät saivat tämänkin tytön menemään sekaisin. Siinä ajattelemisen aihetta.

• ettäs tiedätte!

Miljardin valovuoden läpimittainen tyhjä aukko avaruudessa ei voi olla vaikuttamatta ihmisten jokapäiväiseen elämään, sillä olemmehan kosmisen sfäärin osasia.

Vaikka tavallista suurempia säteilyarvoja olisikin mitattu viime vuosina, se ei tarkoita, että kaikilla säteilisi ollenkaan. Oikeastaan minusta tuntuu, että sellaiset, joilla todella säteilee, ovat pikemminkin harvinaistuneet.

• Potskot

Sillä periaatteella, että kaikki vaikuttaa kaikkeen on tuon aukon täytynyt vaikuttaa myös tytön toimintaan. Jos tällaisia tapauksia alkaa ilmaantua enemmän on kai syytä ruveta umpeuttamaan tuota aukkoa, vaikka sahavillalla jos ei muuta keksi.

• tytti14

uus Harry Potter, ite aion mennä jonottaan koko seuraavaks yöks. Kuka muu aikoo mennä?

Hetkinen, mikä päivä nyt on....

• terede

Ei tyttö niitä ihmisiä tappanut vaan lääkkeet. Miten siis syyttää tyttöä? Ei kai kukaan vasten tahtoaan ala pillereitä nielemään. Kannattaisi miettiä hieman tarkemmin ja päästää tyttöparka vapaalle. Lisäksi, lapsensakin saa kyllä lakien mukaan pukea miten vaan sukupuolesta huolimatta. Me ihmiset olemme erilaisia ja kaikilla tapansa. Itse kannatan tytön nopeaa vapauttamista, henkilötietojen vaihtamista, ja mah. pian työelämään palaamista. Hoitajia tarvitaan aina!!

• kun makaat

puolustuskyvyttömänä ja luotat hoitajaan, joka tähtää insuliinipiikillä? Ehkä kohtaatte joskus juuri näin!

• ettäs tiedätte!

"Ilmanmuuta syytön"

Ehdottomasti tuomioonsa asti.

"Lisäksi, lapsensakin saa kyllä lakien mukaan pukea miten vaan sukupuolesta huolimatta."

Niin pitkätukkahippejähän nuorista sitten kuitenkin lopulta tulee sukupuoleen katsomatta, joistakin miehistä jopa transuja.

"Itse kannatan tytön nopeaa vapauttamista, henkilötietojen vaihtamista, ja mah. pian työelämään palaamista."

Ehkä kuitenkin katsotaan ensin se oikeuden päätös.

• Lumianne

HOITAJA SYYTÖN????
      Toden totta, joo, joo...katsopas itseäsi peiliin ja kerro mitä sieltä näät?
      HOITAJA ON MURHAAJA ja pahin sellainen, mielestäni kuuluisi sähkötuoliin.
      Ymmärrätkö, että yritti TAPPAA 8 kk ikäisen vauvankin??? Et varmasti... ja Suomen oikeuslaitos on paska, paskat tuomiot,
      Ameriikan malliin nirri pois kaikilta ihmisten tappajilta.
      Jokaisella on oikeus elää, kunnes toisin todistetaan - sanoillasi, nilkki-

• ettäs tiedätte!

"...murhaajan apuri"

Törkeä väite! En ole auttanut yhtäkään murhaajaa ikinä, vaikka mieli olisikin tehnyt.

"..katsopas itseäsi peiliin ja kerro mitä sieltä näät?"

Hyvänen aika sentään! Näytänpäs minä tänään upealta!

"HOITAJA ON MURHAAJA ja pahin sellainen, mielestäni kuuluisi sähkötuoliin."

Murhaisit siis hoitajan! Sinähän olet murhanhimoinen murhaaja ja sinut pitäisi laittaa sähkötuoliin!

"Ymmärrätkö, että yritti TAPPAA 8 kk ikäisen vauvankin???"

Ymmärrätkö, että asiaa tutkitaan vielä?

"Ameriikan malliin nirri pois kaikilta ihmisten tappajilta."

Toisin sanoen se parhaiten tappaa joka viimeksi tappaa.

• Liam Galla

Ei tuollaista voi katsella. Jos nyt ei kuolemantuomiota, niin kivekst pois ainakin. Vähentäisi huomattavasti testosteronitasoa, ja jäisi tuollaiset hirmuteot tekemättä. No, ei se tosin taida päästä muutenkaan tekemään enää mitään.. siis, munat pois ja linnaan!!!

• ensin..

"Nirri pois kaikilta ihmisten tappajilta. Jokaisella on oikeus elää kunnes toisin todistetaan.."

Nonni. Älypää hei, mä ymmärrän että sua sapettaa asia, en mäkään sitä hyvällä kato, mutta lues nyt toi viestis uudestaa.

Me oltas sukupuutossa aika äkkiä kun ensin joku tappais jonkun joka tappaisi jonkun sen takia että se tappo jonkun jne.

Ja kuka helvetti sen todistaa kellä on oikeus elää ja kellä ei?? Nekö samat tyypit jotka sitte tapetaan sen takia että ne päätti tappaa jonkun koska tää oli tappanu jonkun..

Ja sitte vielä "murhaajan apuri".. Ai hitto ku mäki osaisin joskus edes olla yhtä dramaattinen :D :D :D

Heh, sori sori..

• voi katsella!
        Liam Galla kirjoitti:

Ei tuollaista voi katsella. Jos nyt ei kuolemantuomiota, niin kivekst pois ainakin. Vähentäisi huomattavasti testosteronitasoa, ja jäisi tuollaiset hirmuteot tekemättä. No, ei se tosin taida päästä muutenkaan tekemään enää mitään.. siis, munat pois ja linnaan!!!

Vähän omituisia juttuja on kieltämättä ilmenny, ja sen lisäks että tää ko. tyyppi on luultavasti saatanan lähettämä ja 99% varmasti taipuvainen myös ihmissusimaiseen käytökseen, on sillä vielä munatkin??

Ethän sä nyt oikeesti voinu olla tosissas, ethän?

• Pois Bois
        voi katsella! kirjoitti:

Vähän omituisia juttuja on kieltämättä ilmenny, ja sen lisäks että tää ko. tyyppi on luultavasti saatanan lähettämä ja 99% varmasti taipuvainen myös ihmissusimaiseen käytökseen, on sillä vielä munatkin??

Ethän sä nyt oikeesti voinu olla tosissas, ethän?

Niin sitä rangastiin ennenki kaikenmaailman pendoliinoja, ja sit vaan vaikka jonneki pressanlinnaan gigoloksi. Tai sit voitais tehdä kokonaisvaltainen aivojen poisto ja laittaa vaix tulikärpäsiä tilalle ja ammuttas avaruuteen ni saatas kax aurinkoo lämmitämään meit. Ei olis kato yötä ja poistus samalla nämä ihmissusiongelmatkin.

• maltaa

Eikö nämä rikokset voisi lukea selkeästi tuon kuuluisan lakipykälän nimiin. Siis jos sulla on insuliinineula ja avuton potilas/henkilö niin väittäisnpä, että aika harva meistä jättäisi tykittämättä kuoleetavan annoksen suoneen. Minusta tämän voisi laskea ihan inhimillisyyden piikkiin, eikö totta, jos ollaan ihan rehellisiä!

• Haloo!!!

Onko tämä niin ansiokas ja erinomainen ketju että tämän pitää olla tässä vetämässä väkeä Suomi24:lle löpisemään aivottomuuksia?

Parempiakin ketjuja on poistettu monilta palstoilta. Järkeäkin saa käyttää, vai onko jotenkin hienoa katsella vierestä kun yksi kaheli ylistää tappajaa ja tekee tästä syytöntä ilmeisesti sillä perusteella että on ihan okei lahdata vammaisia?!

• ettäs tiedätte!

"onko jotenkin hienoa katsella vierestä kun yksi kaheli ylistää tappajaa ja tekee tästä syytöntä ilmeisesti sillä perusteella että on ihan okei lahdata vammaisia?!"

Sinusta on ilmeisesti hienoa nimitellä milloin ketäkin kaheliksi. Jos sinulla olisi hiukankaan tajua ja lukutaitoa, ymmärtäisit, mitä edellisissä kommenteissa lukee. Minä en ole pitänyt ok hommana vammaisten lahtaamista. Hoitaja on syytön kunnes toisin todistetaan!

• joten voitko lopettaa tääll...

"onko jotenkin hienoa katsella vierestä kun yksi kaheli ylistää tappajaa ja tekee tästä syytöntä ilmeisesti sillä perusteella että on ihan okei lahdata vammaisia?!"

Sinusta on ilmeisesti hienoa nimitellä milloin ketäkin kaheliksi. Jos sinulla olisi hiukankaan tajua ja lukutaitoa, ymmärtäisit, mitä edellisissä kommenteissa lukee. Minä en ole pitänyt ok hommana vammaisten lahtaamista. Hoitaja on syytön kunnes toisin todistetaan!

Seuraa vähänkin mitä kaikkea poliisi tutkii. Ei nekään turhan takia hommiin lähde.

Mikä helvetin vimma sulla on puolustella sitä killeriä?

• ollenkan selvä
        joten voitko lopettaa tääll... kirjoitti:

Seuraa vähänkin mitä kaikkea poliisi tutkii. Ei nekään turhan takia hommiin lähde.

Itseasiassa, mitä on todistettu jo iät ajat sitten?

Kuule poliisit joutuu tekeen todella paljon turhaa työtä. Koko tämän hoitsun tutkinta voi olla sitä turhaa työtä. Sen tietää vasta kun tutkimukset on saatu päätökseen ja oikeudessa arvioidaan mikä on totta ja mikä oletusta.

• ettäs tiedätte!
        ollenkan selvä kirjoitti:

Itseasiassa, mitä on todistettu jo iät ajat sitten?

Kuule poliisit joutuu tekeen todella paljon turhaa työtä. Koko tämän hoitsun tutkinta voi olla sitä turhaa työtä. Sen tietää vasta kun tutkimukset on saatu päätökseen ja oikeudessa arvioidaan mikä on totta ja mikä oletusta.

Ihan just näin. Ihmissudet lynkkaisivat kenet tahansa, jos vain saisivat mahdollisuuden. Poltettiinhan ennen naisia noitinakin. Sen kummempaa syytä ei tarvittu.

• nyt jo!!!
        joten voitko lopettaa tääll... kirjoitti:

Niin siis mitä kohtaa sä et ymmärtäny tosta edellisestä? EI OLE PITÄNYT OK HOMMANA VAMMASTEN LAHTAAMISTA!! Ja se että joku on vangittu todennäköisin syin jostain ei todellakaan tarkota että vangittu on syyllinen, mikset usko jo!? Mitä puolustelua se on jos puhuu asioista niin miten ne on?

Toisaalta, mitä väliä vaikka joku hoitsua puolustais? Tuleeko ihan uutena asiana jos kerron että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä? Sullakin on mielipide ja se on varmasti jonkun mielestä ihan helvetin väärä. Sillon kun alkaa tolla tavalla mesoomaan asioista, olis fiksua perustaa väitteensä realiteettien varaan eikä tehdä itestään aivotonta suunsoittajaa "musta tuntuu" -jutuilla!

• mutta joku on

tappanut ja se joku on saatava siitä vastuuseen! On se sitten tämä hoitaja tai joku muu hoitaja...

• jo tulleet

Onko jo varmistunut kuolinsyyksi myrkytys?

• ettäs tiedätte!

Syyllinen on saatava poseen.

• heh

Selvitetään että kuinka moni niistä hoitajista siellä on esim. hosunut tussarin kanssa aikoen ampua lähiomaisensa, ja kuinka moni on päässyt tuohon syytetyn hoitajan sukulaispentuun käsiksi. Tottakai se hoitaja itse nimittäin on aivan syytön koska tässä ketjussa on niin päätetty.

• on sekä
        heh kirjoitti:

Selvitetään että kuinka moni niistä hoitajista siellä on esim. hosunut tussarin kanssa aikoen ampua lähiomaisensa, ja kuinka moni on päässyt tuohon syytetyn hoitajan sukulaispentuun käsiksi. Tottakai se hoitaja itse nimittäin on aivan syytön koska tässä ketjussa on niin päätetty.

tuomittu ja todettu syyttömäksi, ompa jopa jo istutettu sähkötuoliinkin.

On se hyvä, että on olemassa oikeuslaitos missä asia saa oikeudenmukaisen tuomion.

• ettäs tiedätte!
        on sekä kirjoitti:

tuomittu ja todettu syyttömäksi, ompa jopa jo istutettu sähkötuoliinkin.

On se hyvä, että on olemassa oikeuslaitos missä asia saa oikeudenmukaisen tuomion.

"On se hyvä, että on olemassa oikeuslaitos missä asia saa oikeudenmukaisen tuomion."

Just tätä olen yrittänyt tuomitsijoille sanoa!

• pitäisi hoitajien

palkkoja nostaa?

Paskat!

• nostettava on

Hoitajat tekevät tosi vaatimattomalla palkalla arvokasta, vastuullista työtä. Ehdottomasti heidän palkkaa on nostettava.

Ehdottaisin 500€/kk haitat, jotka koostuu hankalista työajoista (illat, yöt, viikonloput, juhlapyhät ym.) Uutuutena pitäisi maksaa omaisten ja potilaiden vittuilusta 100€ lisäkorvaus ja likaisentyön lisää toiset 100€ eli 700€ lisää liksaa

• syvä palkka kuoppa
        nostettava on kirjoitti:

Hoitajat tekevät tosi vaatimattomalla palkalla arvokasta, vastuullista työtä. Ehdottomasti heidän palkkaa on nostettava.

Ehdottaisin 500€/kk haitat, jotka koostuu hankalista työajoista (illat, yöt, viikonloput, juhlapyhät ym.) Uutuutena pitäisi maksaa omaisten ja potilaiden vittuilusta 100€ lisäkorvaus ja likaisentyön lisää toiset 100€ eli 700€ lisää liksaa

Joka vuosi palkan tarkistus ja 100€ automaattinen korotus. Eikä pidä unohtaa niitä henkilökohtaisia lisiä.

• lakkautettava suomesta!

Jokaisella ihmisellä on oikeus elämään ja kuolemaan ja ihmisarvoiseen kohteluun ilman tollasten sairaitten tyyppien tekoja.

• ettäs tiedätte!

Voitko todistaa, kuka on tehnyt kenelle mitä ja kuinka, koska ja kuinka monelle?

• Amerikaa amerikkaa

Sähköjakkaraan vaan.Ja sillä siisti.Taidat itse olla itse joku saman kaltainen.Veikkaan että hoitajan uhreja löytyy 7.

• ettäs tiedätte!

"Sähköjakkaraan vaan.Ja sillä siisti."
        Olisit siis murhaamassa heti. Taidat olla murhanhimoinen tappaja!

"Taidat itse olla itse joku saman kaltainen.Veikkaan että hoitajan uhreja löytyy 7."
        En ole ikinä tappanut ketään, vaikka joskus olisi mieli tehnytkin.

• syyttömiä!!

KAIKKI murhaajat ja tappajat ovat tietenkin täysin syyttömiä, koska hetkellisessä mielenhäiriössä menivät tappamaan..

Mitä suomi edes tekee vankiloilla? Kaikki vaan vapaiksi, koska eihän sairasta ihmistä voi vangita/syyttää teostaan.

• ettäs tiedätte!

Vankiloissa on aivan varmasti sinne kuuluvia henkilöitä. Hekin ovat olleet syyttömiä siihen asti, kun heille on annettu tuomio.

Sairas ihminen joutuu tosiaan hoitoon, mutta eipä tuo kovin kaksinen kohtalo liene tuokaan.

• yks lättänaama

"Nokialaiset ovat aina heti tuomitsemassa niin kuin nyt tämän kuuluisan hoitajankin. Hän on syytön, kunnes toisin todistetaan.

Katsokaa vaihteeksi kriittisesti itseennekin lättänaamat! "

Ai niin ketkä ovat heti tuomitsemassa?
      Itse näen kyllä niin että media ja koko suomi. Ei pelkästään nokialaiset.

Nimimerkki ettäs tiedätte on kyllä heti tuomitsemassa kaikki nokialaiset.

• ettäs tiedätte!

"Ai niin ketkä ovat heti tuomitsemassa?
        Itse näen kyllä niin että media ja koko suomi. Ei pelkästään nokialaiset."

Totta, eivät pelkästään nokialaiset, mutta varsinkin nyt, kun tämä keskustelu on päässyt suurimpien suosikkien joukkoon, mukaan pääsevät muutkin suomalaiset tuomitsemaan. Eivätkä enää pelkästään hoitsua, vaan myös minua.

"Nimimerkki ettäs tiedätte on kyllä heti tuomitsemassa kaikki nokialaiset."

Nokia-palstalla noita keskusteluavauksia virisi hoitsu-uutisten jälkeen urakalla. Ovat edelleen nähtävissä. Kunpa nokialaiset ja muut kykenisivät muuhunkin kuin ennenaikaisiin tuomioihin.

• sinun sukulaisesi..

..niin olisitko täällä julistamassa hoitajan syyttömyyttä???!!!

• ettäs tiedätte!

Jos murhattu olisi joku sukulaiseni, julistaisin sittenkin, että syytön on syytön, kunnes toisin todistetaan.

Ajattelehan hiukan: Jos täällä itse kukin saisi päättää oman mielensä mukaisesti kenet hyvänsä syylliseksi, ei oikeuslaitosta tarvittaisi, koska kaikki kuitenkin tietäisivät ilman oikeudenkäyntiäkin, kuka on syyllinen.

• kertakaikkiaan outoa

Hämmästyttää katoavaisuus kerrassaan. On se niin kummallista suomalaisten perustuslaillista oikeutta sananvapauteen, kun viestit toisensa jälkeen poistetaan vailla perusteluja. Siihen pystyy vain suomi24.

• on on on on

on on on on on on on on on on on on on on on on on
      on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on
      on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on on

• vaikka heti

Menee aikaa ennen kuin hoitajaa edes syytetään. Jotkut tappaisivat kenet vaan jo nyt.

Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7255
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5199
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4864
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4015
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3966
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      220
      3854
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3558
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3183
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52