Uimarin hiukset

Aloittelija :-)

Aion aloittaa uimaharrastuksen ja käydä hallissa kaksi kertaa viikossa. Miten suojaatte hiuksenne kloorivedeltä? Tietysti käytän uimalakkia, mutta eikö vettä pääse kuitenkin sen alle?

Onko olemassa jotain suoja-ainetta hiuksiin tätä varten. Kiitollinen etukäteen vastauksesta ja hyviä uimatreenejä muille toivottaen!

3

2282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai_ga

sekä laadukkaat hiustenhoitotuotteet. Pesen hiukset aina hallissa treenin jälkeen.

Kaksi kertaa viikossa tapahtuvaan uintiin uimalakki auttaa kyllä ihan hyvin. Toki vettä lakin allekin menee, mutta se ei ole vaarallista. Tosin väri voi kloorivedessä haalentua. Mutta mikäli käytät värishampoita uinnin kestää hiusvärikin.

Mukavia hetkiä uintiharrastuksen parissa!

• _lily_

itse käyn uimassa 5krt viikossa, eikä hiukset ole menneet huonoiksi. käytän välillä syväpuhdistavaa sampoota, joka poistaa klooria ja muotilutuotteitakin.. mm.www professional infinité, virkistävä sampoo. sitä saa tilattua ja ostettua HairStoresta. uimalakki on paras olla. laita se heti suihkun jälkeen, ennenkuin menet uimaan. :)

• kilpauimari

Uimalakki suojaa aika hyvin. Sinne alle kyllä menee vettä jonkinverran, mutta ei älyttömästi. Voisit kokeilla 2 uimalakkia päällelekkäin niin suojaisi varmasti paremmin. En pese hiuksia uinnin jälkeen. Eikä tarvitsekkaan. Pesen kotona/uimahallissa(välillä) niin shampoolla ja hoitoaineella. Kannattaa hieroa kunnolla hiuspohjaa niin lähtee kloori paremmin. Kiitos ja kuitti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe