Mistä saisi suomesta hinduaiheisia t-paitoja? Tarkoitan esimerkiksi, perus t-paitaa jossa on jonkin hindulaisen mytologian jumalhahmo. Kiitos, jos joku tietäisi!
Ps. Ei tarvitse haukkua materialistiseksi. :)
Hinduaiheisia t-paitoja?
1
412
Vastaukset
- ainakin löytyy
Materialismi on ihan OK, se on sisäinen mielentila kuten köyhäilykin. Hindulaisuudessa ei ole diskriminoitu materiaalista vaurautta toisin kuin lähi-idän uskonnoissa. Asenne materiaan ratkaisee - antaaako sen hallita elämää vai ei.
Mutta noiden hindujumala-t-paitahömpötysten kanssa homma menee vähän samoin kuin Buddha-tuhkakuppien ja hippituristien suosiman sarin alushameen kanssa julkisilla paikoilla: mummot ainakin katsoo pahasti. Jumalan ja gurujen kuvien käsittely on aika herkkää hommaa hindulaisuudessa. Mikä miellyttää länsimaisen silmää t-paidan rinnuksissa on vanhan kansan kauhistus Goan transubileiden ulkopuolisesa Intiaassa. Itse en laittaisi Jeesus roikkuu ristillä t-paitaa päälleni, enkä sellaistakaan, jossa lukisi hepreaksi Jahve. Johtuu tosin mun allergiasta lähi-idän kansanvillityksiä kohtaan...
Yksivärinen t-paita on paras. Samoin kuin sivistyneesti pukeutuvat ja käyttäyyvät & tukkansa kammanneet suomalaisnuoret Intiassa harrastamassa muuta kuin transubileissä peuhaamista ja bongin pössyttelyä.
T. täti Moraalin Sormi ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351