Kertokaa ihmeessä kokemuksianne vaa an ja kaksosen suhteesta? Itse olen vaakanainen ja olen tutustunut kaksosmieheen. Kaksoset ovat mulle ihan uusi tuttavuus ;)
Miten kaksonen sopii vaa alle?
8
2791
Vastaukset
- Vaakanainen
kaksosmies on tosi makee ja ihana :) kaikki ei vaan kestä sen ailahtavaa luonnetta ja suorasanaisuutta.
- sopii
Kaksosmies sopii täydellisesti vaa'alle.
Vanhempi kaksonen on viisas, uskollinen, tasapuolinen, tasa-arvoinen sekä hallitsee kaikki huippuhuumorin lajit.
Pilkettä ja menoa riittää koko varmasti koko elämäksi.- Nassu
tuntuu löytyvän vain "sieltä", muu on pelkkää kuvitelmaa.
- Vaakanainen -74
paras mahdollinen pari. Itse en ole tavannut, kuin ihan kaverina pari Kaksosta, joten kokemusta ei sillain ole.
- todellakaan
yhteensä itse kaksosena 10 v suhteita ainoastaan vaakojen kanssa. ei toimi, siinä mennään ylä- ja alamäkeä koko ajan ja yleensä eri tahtiin.:(
- kaksosmiehen...
ja kemiat pelaa tosi hyvin , suorastaan loistavasti:) Vaakanainen :)
- sinulle selviää
kaksosen todellinen luonne.
Minun kohdallani se kaksonen osoittautui alahtelevaiseksi, petolliseksi, huumorintajuttomaksi tosikoksi.
Ainainen narisija on minun käsitykseni kaksosesta. - olen nyt
sinulle selviää kirjoitti:
kaksosen todellinen luonne.
Minun kohdallani se kaksonen osoittautui alahtelevaiseksi, petolliseksi, huumorintajuttomaksi tosikoksi.
Ainainen narisija on minun käsitykseni kaksosesta.Olen eri mieltä tuosta narisemisesta. Oma kaksosmieheni on päättäväisen optimistinen ja eteenpäin katsova. Ei todellakaan valittava!
Nyt olemme olleet yhdessä n. 6 vuotta ja koko ajan katse eteenpäin.
Ainakin minulle kaksosmies on osoittautunut ensisilmäyksestä arkeen saakka speliaaliksi tapaukseksi (: Hyrrään ihan (:
t. vaaka minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184