Sitomis

Riippuvaisuus

Olen 25 vuotias nainen.. Voisi sanoa että omaan vahvan sitomisriippuvaisuuden.Haluisin olla jatkuvasti seksissä sidottuna. On erittäin kiihottavaa olla avuttomaksi sidotttuna/ suukapuloituna. Olisi kiva kuulla onko muita kohtalon tovereita,(erityisesti naisilta)

Mira

6

5540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teija 1

Mun poikakaveri on vähän ehdottanut sitomisleikkejä mut en ole vielä moiseen uskaltanut vaikka ajatus kiehtoo.Miten sinua sidotaa ja mitä käytät suukapulana.Olis vaan joskus kiva yllättää poikakaveri ja sitoa niinsanotusti itseni valmiiksi.

• SatiN

Sidottuna oleminen on aivan ihanaa. Aina se ei meillä edes johda seksiin. Köydet, suukapula, huivi on salaisuus onnistuneeseen iltaan.

• Chairman

Hei!
      Mukavaa että teitäkin on =). Minäkin olen riippuvainen ja haluaisin aina sitoa naiseni. Teitä naisia jotka pitävät sitomisesta ,suukapuloista eritoten, on vaan kovin vaikea löytää..=( (

• Sinulla on paljon "kohtalotovereita" joilla on tai on ollut samanlaisia haluja.
      Valitettavasti vain innokkaalla ensikokeilulla usein käy niin että sidotaan liian tiukasti/tukalasti , yhdistetään mukaan pakottamista ja ehkä väkivaltaa...ja onnistutaan latistamaan koko juttu.
      S/M - touhut ovat aivan eri asia!
      Ihmisillä on niin kovin erilaisia käsityksiä ja odotuksia.
      Mielestäni sitominen ja siihen liittyvät asiat , kiusoittelut , hyväilyt , yms. asiat ovat mitä parhain esileikki joka voi jatkua vaikka miten pitkälle ja kuinka nautinnollisesti tahansa...
      Tärkeintä on täydellinen antautuminen ja luottamus toista kohtaan , en todellakaan suosittele tätä vieraan tai päihtyneenä olevan partnerin kanssa touhuttavaksi.

Nautinnollisia hetkiä kaikille....

• arwidu

ei oo tullu kokeiltua.ois kiva varmaan kiusotella toista lähes huipulle asti!

• Minulle on sidottu nainen se, josta saan sen parhjaimman kiksin. Niitä vain on aika vaikea löytää... Toki vielä vaikeampaa kun on varattu mutta muutoinkin. Toki olen sitä sukupolvea joka ei ole näin hienosti voinut seuloa seuraansa kuin nykyään voi, mutta jotain pientä vipinää olen kumminkin aikaa saanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5229
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4884
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4035
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3986
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3873
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3588
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3203
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52