Mua tosiaan ärsyttää kun luokallani oleva hyypiö haluu olla kova tyyppi ja esittää niin prkleesti. Ennen kuunteli heviä - ei kuuntele enää. Toi kerran kouluun hevimusiikkia ja toinen luokkalainen meni sanomaan että siitä on noloa kuunnella sellasta musaa (mikä oli musta tosi tyhmästi sanottu) ja seuraavana päivänä ex-hevari tulee kouluun ja kertoo kuuntelevansa rap-musaa. Mahtaa olla vaikee teeskennellä kuuntelevansa jotai mistä ei tykkää? Ja totta kai kaveri kuuntelee 50 Centtiä ja uutta Snoop Doggia eli mun mielestä lähinnä poppia, sillä vanha Snoop Dogg on tuhat kertaa parempaa ku uus. Sitten äijä sanoo että hevi on paskaa. Mä kuuntelen räppiä mut siitä ei tiedä kukaan muu ees meiän luokalla eikä mun kavereista. Johtuu varmaan ujoudesta mutta kummiskin. Mä kuuntelen räppiä koska mä tykkään siitä musasta ihan sairaasti. En mä kuuntele sitä siks et haluisin olla cool. Miks jotkut ajattelee että rap on kovisten musaa ja jos haluaa olla kovis, pitää kuunnella rap-musiikkia?
Rap = Kovis?
8
507
Vastaukset
- Vaikka olen jo kolmekymppin...
Ihan sama, mitä kuuntelet, kunhan teet sitä asenteella.
Niitä wannabeitä löytyy ihan molemmista genreistä. Monet aidot hevarit haluavat perseraiskata pesäpallomailalla Ari Koivusen, vaikka uskoo olevansa kovakin hevari. Niinpä ei pidä välittää, vaikka onkin kovakin hiphoppari.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia, vaikka maailma kaatuukin silmiemme edessä!!!!- mitäs sitte kun...
mitäs jos ei kuuntele kumpaakaan; ei hevii eikä räppii, mites sitte pitäis suu panna?
- jgjktgtil
mitäs sitte kun... kirjoitti:
mitäs jos ei kuuntele kumpaakaan; ei hevii eikä räppii, mites sitte pitäis suu panna?
mitä vittua sellane tyyppi pyörii hiphop tai rap foorumilla?
- comton_boy
jgjktgtil kirjoitti:
mitä vittua sellane tyyppi pyörii hiphop tai rap foorumilla?
kuuntlee räppii EI olekovis vaikka pitää lätsää vinos ja pitää isoo paitaa. must on vähä tyhmää kuunella vaan räppii(älkää ottako nokkiiinne true hopparit)niinpä kuuntelen metallii ja räppii.
- bde
Mäkin kuuntelen rappia ja hip hoppia, mut myös metalli-gootti musaa.
- röökikowwwwis
RaP RuLeZ rap on kovisten musaa ja hevi on homojen autisti musaaaaaaaa !!!!! Tupakka Viina RaP !!!!!!!
kaikki on paskaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264250- 2563694
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j3831054Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053