Jarkko on tosi mukavan ja rennon tuntuinen jätkä, eikä tunnu esittävän mitään, mitä ei ole. Näin ensinäkemältä paras.
Jarkko
8
920
Vastaukset
- äijä
Ei mitään turhaa hörhöilyä.
- ole annettavaa
Jos on siis tylsä niin pihalle, vai meinasitko maksavien katselijoiden haluavan katoa "perusmukavaa" poikaa vai kunnon urpojen draamaa??
EI siis oikeesti mitään vastaan, toivon vaan enemmän ohjelmalta. Jarkko minun mielestä paras! Mukavan oloinen ja fiksun tuntuinen :D
Einari on liian viisas ihminen tohon porukkaan :D
Mariia taas vetää koko ajan jotain roolia :D
Must Mariia pois sunnuntaina!!!!!!- äänestyksessä
pitäisi olla aina kolme. Olisi paremmin mistä vailta.
- tatjaana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
kyllä menkijärven puhveli vie koko potin!!!
- Ugh! Olen puhunut
Jarkolle. Se ei ole vielä saanut vertani kuohahtamaan.
Voisin vielä kerrata omat mielipiteeni asukkaista tällä hetkellä:
Kadi: Nätti, mutta kanamainen kälättäjä
Maria: Tyhmä ja ärsyttävä kotka
Maxine: Nätti, mutta mitään sanomaton
Piia: Mitään sanomaton sivustaseuraaja
Satu: Tylsä, aikuisimmat jutut.
Tiina: Bimbo.
Aki: Luulee liikoja itsestään.
Einari: Poliitikoksi Väyrysen paikalle, supertylsä
Henri: Tylsä!
Jarkko: Suosikkini tällä hetkellä, ei pidä itsestään meteliä ainakaan vielä.
Sauli: Akkamainen neiteilijä, takatukka hirveä.
Timo: Ärsyttävä, luulee itestään ihan liikaa!- jaki
Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
Muistakaa vaan mun sanoneen. jaki kirjoitti:
Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
Muistakaa vaan mun sanoneen.Eikö kukaan kuullut sitä Jarkon kommenttia olevansa talon toiseksi kovin panomies Akin jälkeen? Oli harrastanut mm. RYHMÄSEKSIÄ kahden naisen kanssa ja ilmeisesti 2 miestä 2 naista kombinaatiossa. Itse olen käynyt usein siinä ravintolassa, jossa Jarkko on pokena ja tahtoisin TODELLAKIN tietää lisää näistä tempauksista. Jarkon panopuut ja kaverit voisivat vähän kirjoitella tänne ja antaa lisävalaistusta (erityisesti yksityiskohat kiinnostaisivat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844