Jarkko on tosi mukavan ja rennon tuntuinen jätkä, eikä tunnu esittävän mitään, mitä ei ole. Näin ensinäkemältä paras.
Jarkko
8
907
Vastaukset
- äijä
Ei mitään turhaa hörhöilyä.
- ole annettavaa
Jos on siis tylsä niin pihalle, vai meinasitko maksavien katselijoiden haluavan katoa "perusmukavaa" poikaa vai kunnon urpojen draamaa??
EI siis oikeesti mitään vastaan, toivon vaan enemmän ohjelmalta. Jarkko minun mielestä paras! Mukavan oloinen ja fiksun tuntuinen :D
Einari on liian viisas ihminen tohon porukkaan :D
Mariia taas vetää koko ajan jotain roolia :D
Must Mariia pois sunnuntaina!!!!!!- äänestyksessä
pitäisi olla aina kolme. Olisi paremmin mistä vailta.
- tatjaana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
kyllä menkijärven puhveli vie koko potin!!!
- Ugh! Olen puhunut
Jarkolle. Se ei ole vielä saanut vertani kuohahtamaan.
Voisin vielä kerrata omat mielipiteeni asukkaista tällä hetkellä:
Kadi: Nätti, mutta kanamainen kälättäjä
Maria: Tyhmä ja ärsyttävä kotka
Maxine: Nätti, mutta mitään sanomaton
Piia: Mitään sanomaton sivustaseuraaja
Satu: Tylsä, aikuisimmat jutut.
Tiina: Bimbo.
Aki: Luulee liikoja itsestään.
Einari: Poliitikoksi Väyrysen paikalle, supertylsä
Henri: Tylsä!
Jarkko: Suosikkini tällä hetkellä, ei pidä itsestään meteliä ainakaan vielä.
Sauli: Akkamainen neiteilijä, takatukka hirveä.
Timo: Ärsyttävä, luulee itestään ihan liikaa!- jaki
Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
Muistakaa vaan mun sanoneen. jaki kirjoitti:
Odottakaapas vaan. Jarkko ottaa alun tilanteen kattomisen jälkeen ohjakset käsiinsä ja sitten tulee puheenaiheita!! Heitelkää noi s..n himppuhomput pois ja tapahtumia alkaa tulla.
Muistakaa vaan mun sanoneen.Eikö kukaan kuullut sitä Jarkon kommenttia olevansa talon toiseksi kovin panomies Akin jälkeen? Oli harrastanut mm. RYHMÄSEKSIÄ kahden naisen kanssa ja ilmeisesti 2 miestä 2 naista kombinaatiossa. Itse olen käynyt usein siinä ravintolassa, jossa Jarkko on pokena ja tahtoisin TODELLAKIN tietää lisää näistä tempauksista. Jarkon panopuut ja kaverit voisivat vähän kirjoitella tänne ja antaa lisävalaistusta (erityisesti yksityiskohat kiinnostaisivat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144