itsellään välillä. Mulla on kaikki turvat mitä ikinä vaan voi olla ja käytän ad-avearea sekä spybottia ja easycleaneria jatkuvasti ja poistelen manuaalisesti jollei muuten poistu. Mutta silti hiiri vaan tekee omia kuvioitaan. Mikä mun koneella piileksii, tietääkö joku. Millä tän saan loppumaan, häiritsee työntekoa ja surffailua mokoma. Keksitkään ei tälle koneelle maistu!
Mikäs mun konetta vaivaa
7
980
Vastaukset
- ...
Touch padin ominaisuus
- ???????????
Mikä se sellainen sitten on, selvennätkö kiitos.
- juitsun
luikertelu vois rauhoittua,kun vaihdat hiirimaton yksiväriseen. Optinen hiiri on kranttu. Joskus.
Kokeile pelkällä pöydällä.- alkup.
on vaan tällanen tavallinen rullahiiri, ei siis optinen. Ja putsattu on ettei siitäkään ole kiinni tämä luikertelu näytöllä.
Ärsyttää kun hiirellä on oma elämä ja mulla ei ;) - lainahiirellä
alkup. kirjoitti:
on vaan tällanen tavallinen rullahiiri, ei siis optinen. Ja putsattu on ettei siitäkään ole kiinni tämä luikertelu näytöllä.
Ärsyttää kun hiirellä on oma elämä ja mulla ei ;);););)
- pitääpi
lainahiirellä kirjoitti:
;););)
katsella jos jostain löytyisi jospa se vika on hiiressä. Epäilen kyllä että koneella jossain kun ei tee muutoin kun netissä ollessa tai sähköpostia lukiessa tätä, sekä exelissä. Mut kokkeillaan jos löytyy vikkaa tästä hiirulaisesta.
- jälkeen
pitääpi kirjoitti:
katsella jos jostain löytyisi jospa se vika on hiiressä. Epäilen kyllä että koneella jossain kun ei tee muutoin kun netissä ollessa tai sähköpostia lukiessa tätä, sekä exelissä. Mut kokkeillaan jos löytyy vikkaa tästä hiirulaisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134