Auttajia?

eksyksissä

Hei kaikille,
katsoin juuri Oprahin ja siinä oli The Secretistä (www.secret.tv). Olen aiemminkin aiheeseen pintapuolisesti tutustunut, mutta olisi kiva keskustella jonkun kanssa jota se on auttanut.

Lisäksi olen aika hukassa itseni ja elämäni kanssa nyt, ja jos täällä on joku joka osaisi/haluaisi auttaa minua eteenpäin (keskustelemalla/energiahoidolla/Secret-ohjeilla tms.), olisin kiitollinen (korvauksestakin voitaisiin jossain vaiheessa puhua, mikäli apua todella on!).

Kiitos kun luit.

7

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman...

tarkemmin itsestäsi!

• mieluummin

tuttavapiiristäsi tai sukulaisiltasi, kuin täältä, äläkä missään nimessä sitoudu mihinkään "korvauksiin".

• eksyksissä

En halua tässä kertoa enempää (laittakaa s-postiosoitteita). Kertoisitteko ensin jotain itsestänne ja avusta, jota voisitte tarjota?

En ole sitoutumassa mihinkään korvauksiin, vaan sanoin että korvauksestakin voidaan neuvotella sitten MIKÄLI apua tosiaan on!

Niin, ja minulla ei ole ystäviä eikä sukulaisia, jotka voisivat auttaa, enkä ole muualtakaan apua saanut. Niin että tämä on tavallaan vielä yksi mahdollisuus - hukkuva tarttuu oljenkorteen jne..

• päin
        eksyksissä kirjoitti:

En halua tässä kertoa enempää (laittakaa s-postiosoitteita). Kertoisitteko ensin jotain itsestänne ja avusta, jota voisitte tarjota?

En ole sitoutumassa mihinkään korvauksiin, vaan sanoin että korvauksestakin voidaan neuvotella sitten MIKÄLI apua tosiaan on!

Niin, ja minulla ei ole ystäviä eikä sukulaisia, jotka voisivat auttaa, enkä ole muualtakaan apua saanut. Niin että tämä on tavallaan vielä yksi mahdollisuus - hukkuva tarttuu oljenkorteen jne..

Suomea sinä asut?

• eksyksissä
        päin kirjoitti:

Suomea sinä asut?

Kymenlaaksossa, mutta etsin lähinnä "virtuaaliapua".

• Aritta

kertoo miten pystyt itse luomaan itsellesi ihan mitä vain ajatuksen voimalla. Ainoa asia mitä on osattava on visualisoimisen taito. Ajattelet siis ratkaisun, ei sitä miten se tapahtuu.

Esim jos olet sairas ajattelet joka päivä "Minä olen parantunut" ja yrität tuntea että se on totuus.

Itse ajattelen raha-asioista että minulla on varaa mihin vain. Rahaa on riittävästi. Se onnistuu aina.

Jos on jokin suurempi ongelma niin voi visualisoida kuinka hyvin kaikki on ja sitten se pitää jättää universumin huoleksi. Ei pidä epäillä eikä miettiä mitenkä asiat järjestyvät koska se on universumin ongelma.

Visualisoin myös itselleni moottoripyörän. :-) Sekin onnistui vaikka en ensin tajunnut miten se voisi olla mahdollista.

• jarouse

(olen eka kertaa tällä palstalla)
        Visualisointi toimii ,niinkuin Aritta kirjoitti, myös minulla -saan kaiken mitä haluan ja ehkä vähän liikaakin ;-))
        rahat eivät ole loppuneet ja koska rakastan kauneutta niin erillaisia siihen liityviä asioita vain tulee luokseni tai kirjaimellisesti törmään niihin ja samoin on tiedon laita -jostain ilmestyy kirja joka on juuri oikea siihen hetkeen.
        Saat sen mitä haluat, mutta otat myös vastuun siitä mitä haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58