Miten saada luottamus takaisin.....

Narutettu

.....ihmiseen joka ei ole ollut luotettava? Luottamus on äärimmäisen vaikeaa saada takaisin, jos pettää kerran, toisenkin, vieläpä yrittää kieltää kaiken mitä on tehnyt, vaikka on tehnyt.
Epäluotettava joutuu itse lopulta kestämään ne pettämisensä seuraukset ja tekee vahingon vain itselleen, jos hän on tekemisissä rehellisen ja luotettavan ihmisen kanssa. Heikkoutensa hän vaan osoittaa sillä että hän on saadakseen itselleen nautintoa tai muuta hyvää ollut epärehellinen. Kuka sellaisesta lopulta jaksaa välittää ja ottaa noita ongelmia suhteeseensa.

2

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hansku83

Tuo sinun tekstisi oli kuin minun kirjoittama juttu. Näin pääsi käymään tässä itsellenikin. Eräs ystävänä pitämäni henkilö meni puhumaan luottamuksellisia asioita eteenpäin kolmannelle osapuolelle...Jostakin kumman syystä tämä epäluotettava tapaus kuuluu nyt entisiin ystäviini jos hänellä sitä titteliä on enää ollutkaan.
      Luottamus meni täysin. Miten voi kertoa toiselle mitään asioita jos ne menee muiden korviin. Miksi hänkään edes esitti luotettavaa ja oli niin ystävää...Varmaan ajaessaan jollain lailla omaa etuaan.
      Tänään on sadellut anteeksi pyyntö viestejä mutta eipä minulla ole mitään syytä antaa anteeksi. Joskus tämän ihmisen kannattaa katsoa peiliin aj kurkkia mitä sieltä oikeesti näkyy, miksi kaikki kaikkoavat hänen ympäriltään. Pitäisi kohdella toista kuten itseäänkin toivoisi kohtelevan ja niin se metsä vastaa...

• kokemusta on

Kerran epäluotettava, aina epäluotettava. Niin se vain menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe