Olen siis aurinko oinas, nouseva härkä. Mikä aurinkomerkki/yhdistelmä minulle sopii? Oinaana tunne tulevani hyvin toimeen etenkin vesimiesten, jousimiesten ja kaksosten kanssa. Juttu luistaa ja ollaan samalla aaltopituudella.
Mutta mikä ihme siinä on, että kalamiehet saavat pääni aivan sekaisin? Vaikka he tuntuvat välillä raivostuttavankin rauhallisilta ja ehkä yllätyksettömiltäkin, tuntuu heissä olevan jotain joka vetää puoleensa kuin magneetti. Onko suhde kala-mieheen aivan epätoivoinen yritys?
Oinas, nouseva härkä
OinasN
1
714
Vastaukset
- Marja.Jaana
Olen ollut yhdessä kalamiehen kanssa jo 23 vuotta. Tasoittaa Oinaan villiä temperamenttia, vaikka joskus Kalan verkkaus ja "kyllä asiat järjestyy omalla painollaan" -asenne, pistää pään kiehumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569