Asiani koskee rockartisti David Bowien tähdittämiä elokuvia. Tilasin taannoin Englannista leffan "Muukalaisen katse" (vuodelta 1976), joka oli aika erikoinen mutta katsomisen (ja tilaamisen) arvoinen. Sitten olen nähnyt tietenkin "Merry Christmas Mr.Lawrencen".
Mutta onko kukaan nähnyt esim. elokuvia "Just a Gigolo", "Verenjano", "Absolute Beginners" tai "Labyrintti"? Mielipiteitä kiitos!
David Bowie-elokuvat?
5
360
Vastaukset
- Toinen friikki
Olen nähnyt tuon elokuva labyrintti. Ja minusta se on hyvä ellei suorastaan mahtava. Kaikki tehosteet, nuket...yms Tietenkin elokuva olisi minun mielestä ollut paljon huonompi ilman David Bowieta. Hän sopi erittäin hyvin peikkokuningaan rooliin. Ja pidin myös kaikista niistä lauluista jotka elokuvassa esiintyi.
- Anonyymi
moi oon nähnyt nämä
1. verenjano
2. sitten se missä se oli avaruus olento
olisi kiva nähdä joskus mr lawrence ja nää muut - Anonyymi
onko labyrintti tullut koska telkasta. veren janon oon joskus nähnyt..
- Anonyymi
just a gigolo koska tullut
- Anonyymi
Siis The Prestige (2006) oli aivan mahtava elokuva, jossa David Bowie esitti hienosti itse Nikola Teslaa.
Kuuluu ehdottomasti elokuviin, jotka voi katsoa lukuisia kertoja uudestaan, jopa ihan lyhyen ajan sisällä:
https://www.imdb.com/title/tt0482571/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576