elikkä savonlinnan läheltä etsimme laulajaa. olemme itse 18v kaks kitaristia jotka soittavat heviä mutta rokkikin menee. ottakaa laulajat yhteyttä, ei tarvitse olla semmoinen hirmu lahjakas, kohan osaa jotenkin laulaa mut lahjakkaatki kelpaa :D
Laulaja etsitään savonlinnan alueelta
4
317
Vastaukset
- Ninni1987
Moi! Olen 20v. nainen ja oon pitkään etsiny tilaisuutta että saisin laulaa bändissä ja kunnon asenteella... Tykkään mm. Within Temptationista, NIghtwishista ja Evanescensesta.. kuuntelen toki muutakin mutta tyylini on enemmän nuo.. mulla on kirkas ääni ja oon laulanu ja harjoitellu varsinkin Within Temptationia. Kehitän jatkuvasti itseäni ja ääntäni ja olen valmis kaikenlaisiin haasteisiin! Ottakaa yhteyttä, sähköpostiosoite: keraniina@hotmail.com
terveisin Niina Keränen - tämä musa
Eli siis osaatteko soittaa HIM:in biisejä? Mun kuuntelema musa on sen tyylistä...ja olen jonkun verran laulellut niitä..
- Nimetön
ei tuo him meillä oikein mene, mutta ootko mistä kotoisin ja ikänen? jos oot savonlinnasta niin suostuisitko laulamaan Judas Priestiä/timo rautiaista tai system of a downia yms
- teemu94
Hei!
Olen 18-vuotias savonlinnalainen mies. Minua kiinnostaisi olla laulaja, itselläkin tietyt hevi-/rokkikappaleet menettelevät.
En ole kummoinen rokkilaulaja, mutta pienellä todennäköisyydellä äänestäni saisi musiikkeihin sopivan.
Voitta ottaa yhteyttä seuraaviin tietoihin:
teemu.mikonen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757