PAKETTIAUTOON PERJANTAIN 31.8-LAUANTAIN 1.9 VÄLISENÄ AIKANA JA VARASTETTIIN NAVIGOINTILAITE,TYÖPAIKAN KULKULUPAKORTTI KALLIS TYÖKALUSARJA,SILMÄLASIT JA PASSI.VAHINGON ARVO NOUSEE NOIN 1500 EUROON.OLISIKO KELLÄÄN TIUETOA ONKO TÄLLÄISIÄ TAPAUKSIA ENEMMÄNKIN.OLEN PITÄNYT ALUETTA AINA RAUHALLISENA MUTTA VIIME AIKOINA ON PARKKIPAIKALTAMME HÄVINNYT AUTOISTA MM.POLTTOAINETTA JA ITSELTÄKIN OLI KERRAN AIKAISEMMIN LÖYSYTETTY KALLIIDEN LISÄVALOJEN PULTIT.KYLLÄPÄ VITUTTAA KYSEINEN TAPAUS!MUTTA TAKAAN ETTÄ SE EI TULE TOISTUMAAN!!
VANTAANLAAKSOSSA
6
1348
Vastaukset
- Takaat
Sen?Narkkarit vie etkä voi mitään.
- pysty estämään
yrittämästä.......mutta yritykseksi jää ja sen jälkeen on yksi kädetön narkkari vähemmän
- autoon?
Siis, joku on niin tyhmä, että jättää passin ja kulkulupakortin autoon? Mikset jättänyt samalla firman tietokoneen käyttäjätunnusta ja salasanaa myöskin?
Jos olisin sun pomosi, niin antaisin potkut.- olisin isäsi
niin olisin laskenut kusta sperman mukana lehmä äitisi vittuun!antakaa kaverin olla rauhassa,on jokaisen oma asia mitä tarvittavia tavaroita säilyttää ajoneuvossaan.tuskimpa kukaan jokaista tavaraa ja nyssäkkää autostaan pois kantaa!
- Ihme
Et kalliit työkalut jätetään sinne autoon myös.
Himassa korjaillaan sit bilteman huippuvehkeillä... - ITSE RUNKKARI
Ihme kirjoitti:
Et kalliit työkalut jätetään sinne autoon myös.
Himassa korjaillaan sit bilteman huippuvehkeillä...JOKAISEN NIPPELIN JA NAPPELIN AUTOSTASI POIS KUN JÄTÄT SEN PARKKIPAIKALLE?USKALLAN EPÄILLÄ!MINKÄS VITUN TAKIA NOUKKISIN JOKAISEN TYÖKALUNI AUTOSTANI POIS JOS NIITÄ TYÖSSÄNI TARVITSEN 6 PÄIVÄNÄ VIIKOSSA.VITTU MIKÄ JEESUSTELIJA!TOIVOTTAVASTI KOHTAAT PIAN SAMAN KOHTALON NIIN TIEDÄT MILTÄ SE TUNTUU.MUISTAHAN KERÄTÄ WUNDERBAUMISI POIS YÖKSI......SILLÄ KALTAISESI PASKAHOUSU MUUTA TUSKIN OMISTAA....SAATI EDES AUTOA ALLAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738