Olen itse käynyt Steinerkoulua yli kymmenen vuotta ja on äärimmäisen hauskaa lukea näitä juttuja.
Ihmisten tarinoiden mukaan olen aivopesty, vähä-älyinen, hengellinen, lahjaton, itseriittoinen, omahyväinen, kateellinen, välinpitämätön, umpibuddha, karatemestari, ADHD-potilas, idiootti, henkienpalvoja, yleistiedoton, tyhmä, vajaa, ongelmalapsi, lammas?, häiriintynyt, ahdistunut, rikas, indigo ja totaalinen eliittikoululainen, joka ei peruskoulupulliasten kanssa vapaa-aikaansa vietä.
Sainpahan vuosisadan naurut!
Hahaa!
4
1051
Vastaukset
- _sonsku_
Niin se menee, kun kaikkitietävät ja ennakkoluuloiset ihmiset parantavat maailmaa =)
Lisäisin listaan vielä hihhuli ja leikkikoululainen.- Näiksikin on sanottu
Köyhä, rikas, vasemmistolainen, oikeistolainen, ateisti, uskovainen
- Steinerääliö
Ja loppujen lopuksi kuitenkin suurin osa tuntemistani ihmisistä pitää minua täysin normaalina.
Steinerkouluissakin on sekopäitä ja huonoja opettajia, aivan kuten missä tahansa koulussa. En kuitenkaan usko, että pelkkä Steinerkoulun vaikutus voi muuttaa täysin tasapainoisen, terveen ja "normaalin" (mitä sillä sitten tarkoitetaankin) ihmisen millään tavalla huonoksi tai epäkelvoksi tähän yhteiskuntaan. Sellaiseen ei enää pelkkä koulu riitä, vaan taustalla täytyy olla myös huono kasvatus ja viallinen perimä!- Staaneri!
No se viallinen perimä on jo siinä et laittaa lapsensa sinne...
Halusin natiaisena sinne mutsi ja faijja melkee pasko housuihin...
koska systeri ja broidi oli jo siel...
Eli kaikki löyty =D
mut jatka sitä viallista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367