Minulla on Garmin 60 ja siellä valikossa on kohta jossa voi valita Deglutter päälle tai pois. Mitä tuo tarkoittaa ja mihin se vaikuttaa?
Mitä tarkoittaa
4
1210
Vastaukset
- JohnMcGraham
Oliskohan kyseinen toiminto sittenkin declutter?
En ko. laitetta omista, mutta voisin kuvitella että tuolla voi karsia näytöltä poi-pisteitä ja muita merkintöjä, niin ettei kartta mene ihan epäselväksi jos pisteitä on jollain alueella paljon.- Haista
On se hienoa kun joku osaa oikeinkirjoitusta sujuvasti. Toivottavasti tuo sinun vastauksesi on yhtä oikein kun tuo yhden kirjaimen kirjoitus oikaisu, ja toivottavasti tuo kysyjä ymmärtää tuon sinun "poi-pisteitä" sanasi oikein. Hyvää loppu elämää sinulle kielipoliisi.
- SIMPPAR
Haista kirjoitti:
On se hienoa kun joku osaa oikeinkirjoitusta sujuvasti. Toivottavasti tuo sinun vastauksesi on yhtä oikein kun tuo yhden kirjaimen kirjoitus oikaisu, ja toivottavasti tuo kysyjä ymmärtää tuon sinun "poi-pisteitä" sanasi oikein. Hyvää loppu elämää sinulle kielipoliisi.
SILLÄ SAA TOSIAANKIN KARTALTA POIS VÄLIAIKAISESTI NÄKYVYYTTÄ HAITTAAVAT REITTIPISTEET.
- epeli - se kätköilijä
SIMPPAR kirjoitti:
SILLÄ SAA TOSIAANKIN KARTALTA POIS VÄLIAIKAISESTI NÄKYVYYTTÄ HAITTAAVAT REITTIPISTEET.
Ainakin uudemmissa malleissa on oma 5 -portainen valinta näytettävien yksityiskohtien määrälle ja declutter poistaa kartalta ainakin kadunnimet, jotka zuumaus -tasosta riipuen saattavat joskus peittää tehokkaasti graafisen datan.
Itse olin joskus ihmeissäni, miksen näe katujen nimiä, kunnes huomasin, että declutter oli unohtunut päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256