On tääkin v...n kylä joku poliisi saa paikallis lehteen oman nurkkansa ja kertoo siel miten paha tää maailma on kun alkoholia myydään muualla kun alkos ja ravintoloissa!ja viel vkl:na kyl mä ainakin osaan ostaa koko vkl:n terpeet jo perjantaina ja jos loppuu sit meen baariin ihan taksilla ja sil viel poiskin tulen. mut tää heppu oli sitä mieltä et ratistakärynneet johtuu et kioskit kaupat ja huoltsikat myy olutta! onkohan tää heppu joku körttiläinen! LUKEKAA SE JUTTU NIIN NAURUT SAATTE!
lukiko kukaan???
9
1582
Vastaukset
- lukutaitoinen...
Mutta juuri noinhan siinä tapahtuu. Viinat loppuu ja lähetään autolla etsimään lisää. Kaikki ei oo noin viksuja niinkun sinä, että tajuuvat ostaa perjantaina riittävästi tai että paikkaavat puuttuvat tarpeet ravintoloiden palveluilla.
En tiedä, miten uskonnon suunta tähän asiaan vaikuttaa. Mielestäni Jyrki on puuttunut hyvin esim. julkijuopotteluun ja alaikäisten ryyppäämiseen. Katukuva on paljon siistimpi.
Kuri maassa täytyy olla, kuri, muuten menee yhteiskunta nurin... - nurkkaa
Mutta juuri noinhan siinä tapahtuu. Viinat loppuu ja lähetään autolla etsimään lisää. Kaikki ei oo noin viksuja niinkun sinä, että tajuuvat ostaa perjantaina riittävästi tai että paikkaavat puuttuvat tarpeet ravintoloiden palveluilla.
En tiedä, miten uskonnon suunta tähän asiaan vaikuttaa. Mielestäni Jyrki on puuttunut hyvin esim. julkijuopotteluun ja alaikäisten ryyppäämiseen. Katukuva on paljon siistimpi.
Kuri maassa täytyy olla, kuri, muuten menee yhteiskunta nurin... - sitä nurkkaa
Kuri maassa täytyy olla, kuri, muuten menee yhteiskunta nurin... Se oli tyypillistä entisen alkoholistin tai jyrkän uskonnolisuden tuntuinen kirjoitus. Asiahan on hyvä mutta kun vertaa meitä muuhun maailmaan niin kaksi jyrkästi toisiaan vastaan asettamalla kuten politiikassa lopputulos on huono. Omille lapsille opetin että viina on puhdistusainetta, viini on ruokajuoma ja olut janojuoma. Täytyy sanoa että lapsista tuli sellaisia kunnonkansalaisia että isä voi olla vain ylpeä. Miksi ei näin kasvattavat pääse kirjoittelemaan hyviä vinkkejä vanhemmille.
- Ulkona Varkaudesta
"Omille lapsille opetin että viina on puhdistusainetta, viini on ruokajuoma ja olut janojuoma."
Just joo... vai että olut oikein janojuoma *nauraa*
Omalle lapselleni opetan: vesi on janojuoma. Viiniä voi juoda ruoan, tietynlaisen, kanssa jos haluaa. Ei joka päivä tms. Viinasta VOI tehdä juhliin laimeaa boolia, jos haluaa, mutta sitä juovat vain jotkut aikuiset.
Viinasta ei tarvitse tehdä "mörköä", mutta olut janojuomana *huh huh*
Teilläpäin todellakin tarvitaan Jyrkiä :D
- Jos hyykin, niin joskus yli...
Olen aivan samaa mieltä! Ei holhoamaan tarvitse alkaa, jos joukossa on hölömöjä ja hörhöjä jotka eivät osaa nauttia alkoholia.
Sillä kun katsomme aikaa taaksepäin, on periaatteesti kaikki virkavallan tekemät muutokset saada suomalaiset raittiimaksi, tai ajamaan turvallisimmin auto. Niin menneet pahasti hatelikkoon ja kuka siitä vain on rikastunut virkavallan suopeasta kannanotto halukkuudesta johtuen? No autokoulut ja kaikki muut tahot, mukaan lukien sieltä löytyy itse valtiokin ryöstö puuhissa lääkäreitä foto kauppiaisiin asti. Sillä aina kun olevinaan keksitään jokin keino jonkin virkamiehen toimesta, niin minkä vit,,,,kia siitä aina pitää maksaa? Kun se ei kumminkaan toimi, niin kuin nyt tää ajokortti hölömöilykin. kaksi (2)osainen. . . .MITÄHÄN VIELÄ LISÄÄ ÄLYTTÖMYYKSIÄ. - hekoheko7
nyt jo Iltalehdessä!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709056537879_uu.shtml- Rattijuopot kuriin!
Varoitustarrojen liimailu viinapulloihin on näpertelyä. Jyrki Haapala on siinä aivan oikeassa.
Mutta itse en henk.koht. usko, että alkoholimyynnin lopettaminen toisi muutosta liikennekäyttäytymiseen. Tai ehkä olen väärässä... olisin mielelläni väärässä. Rattijuoppous on kamalaa ja voisihan tuotakin kokeilla. - kaikkiko?
Rattijuopot kuriin! kirjoitti:
Varoitustarrojen liimailu viinapulloihin on näpertelyä. Jyrki Haapala on siinä aivan oikeassa.
Mutta itse en henk.koht. usko, että alkoholimyynnin lopettaminen toisi muutosta liikennekäyttäytymiseen. Tai ehkä olen väärässä... olisin mielelläni väärässä. Rattijuoppous on kamalaa ja voisihan tuotakin kokeilla.Nyt tämä Setä Samuli leimaa mopoilijat Terroristeiksi.Joudummeko kohta Guantanamoon kuulusteltaviksi mopoilusta? NWO tulee,oletko valmis? En tiedä teistä muista, mutta alan voimaan pahoin kun kuulen tätä PASKAA perkele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773