Olen sekoittanut vesivaseliiniin tervaa ja tällä ruostesuojannut auton pohjan. On hyvä aine ja estää ruostumisen...
Terva ja Vesivaseliini
5
2245
Vastaukset
- Nämä..
Tervaukkojen provot jo alkaisi riittämään!
- ei ole
provo, vaan neuvo. terva on ruosteen-estona tällä foorumilla tunteita sekottava asia. itse olen käyttänyt tervaa ruosteen-estoon ja kiitos sille hepulle, joka sen neuvon tänne antoi. hyvin on toiminut ja tulen jatkossa myös käyttämään. mielenkiintoista on kuitenkin tämä vesivaseliini ja terva sekoitus...?
- Kiinnostunut2
ei ole kirjoitti:
provo, vaan neuvo. terva on ruosteen-estona tällä foorumilla tunteita sekottava asia. itse olen käyttänyt tervaa ruosteen-estoon ja kiitos sille hepulle, joka sen neuvon tänne antoi. hyvin on toiminut ja tulen jatkossa myös käyttämään. mielenkiintoista on kuitenkin tämä vesivaseliini ja terva sekoitus...?
Tätä vesivaseliinia voi ostaa..? Tervaa kait myydään rautakaupoista.
- RE-aineet
ei ole kirjoitti:
Toimii kuitenkin paremmin. Kokeile!
- fghjk
Kiinnostunut2 kirjoitti:
Tätä vesivaseliinia voi ostaa..? Tervaa kait myydään rautakaupoista.
Laakeriboksiin sitä on aina laitettu. On oikeasti parempaa kuin tavallinen vaseliini vedenkeston suhteen, mutta luultavasti tuo terva sitoo jo riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411