Saako työnantaja pitää esim. lehdenjakajaa töissä 6 päivänä viikossa ja vain joka seitsemäs viikonloppu vapaana? Työhön kuluu aikaa n. 4h yössä.
Saliiko tyosuojelulait tälläiset työajat?
Lehdenjakajan työajat
4
2302
Vastaukset
- Katoan
taitaa aika vakio olla 7 yötä ja 1 vapaa, viikonloppuna molemmat päivät vapaat. Mulla tosin helpommin, täällä oon saanu 6 yötä ja 2 vapaata, mikä on vähän kivampi ku opiskelen tässä ohessa :).
- luulet...
...puupää?!? Suomessa on lehtiä jaettu kymmeniä vuosia tuolla rytmillä ja sinäkö olisit 1. joka keksii että se onkin laitonta...
- Ammattijakaja
Tottakai saa. Ihan normi vuorotteluahan tuo 6 2 on joka ilmeisesti on tulossa pakolliseksi jossain vaiheessa kaikkialla. Toinen "virallinen" on sitten 7 1 eli 7 yötä töissä ja 1 vapaa. Itse olen tehnyt jo vuosia 6 1 omasta tahdostani.
- koululainenn
mihin aikaan te lehden jakajat joudutte heräämään???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ? ? ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143