Minua akarruttaa seuraavanalinen tilanne:
Olen meossa tutavani häihin. Olen ostanut jo valmiksi kiinanpunaisen kiinahenkisen paidan. Sain idean käyttää kirkasta punaista mustien lyhyiden hiusteni takia. Onko epäsopivaa laitaa mustaa polviin asti ulottuvaa putkihametta tuon punaisen paidan kanssa. lisäksi olisi vielä mustat lakeriset korkkarit. Olenko siis liian mustissa, jos lähden näin?
Liian mustissako?
3
622
Vastaukset
- eräs vaan
Pukeutumisesi pääväri ei ole musta, vaan selkeästi mustapunainen, joten annna mennä ja pidä juhlissa hauskaa.
Kokomusta puku on surupukeutumista, vain sitä tulee välttää.- Rouva O
Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.
Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan. - Rouva I
Rouva O kirjoitti:
Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.
Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.itse ajattelin syyskuisiin häihin laittaa mustan mekon ja mustan pitsiboleron sekä mustat sukkahousut! Kengät ovat beiget saapikkaat. Taidan siis olla liian mustiin pukeutunut??
toinen mekko minulla on, vaaleanvihreä ja niin vaaleanvärinen ettei se kovin paljon eroa valkoisesta, ja niin vaaleaa en halua laittaa!
Jos teen esim. vihreästä satiinista vyön, jonka solmin vyötärölle rusetiksi, niin onko parempi? Jotain väriäkin täytyy olla..
antakaa mielipiteenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573595
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 532297
- 372258
- 432248
- 162236